• 15.972 nieuwsartikelen
  • 179.027 films
  • 12.272 series
  • 34.078 seizoenen
  • 649.208 acteurs
  • 199.265 gebruikers
  • 9.389.672 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Hij wil zelf verhuurd worden bij nog een seizoen banken, dat is een verschil. Niemand had kunnen anticiperen dat Kenneth eerste keus bij Oranje zou worden en dan ook nog eens zou blijven bij Ajax. Al mag er gewoon eerlijk gezegd worden dat zolang Cillessen niet speelt het zonde is van zijn talent en het geïnvesteerde geld,en ik beschouw het dan ook (voorlopig) als de grootste inschattingsfout die het technisch hart tot nu toe heeft gemaakt. Kost je toch circa zes miljoen momenteel voor een keeper die bijna niks te doen krijgt.

Maar goed, het is wel luxe want toen Kenneth de 'kampioenswedstrijd' tegen PSV moest missen maakte het geen fluit uit omdat je een vervanger had die eigenlijk net zo goed is.

Eerste keus bij Oranje?

@RikElfrink 22m

Kevin Strootman bevestigt dat zijn zaakwaarnemer met meerdere clubs spreekt over een transfer.

@RikElfrink 21m

#Strootman gaat niet in op namen, AS Roma wordt sterk met hem in verband gebracht. #PSV heeft nog geen contact met Roma.

@RikElfrink 4m

#Strootman denkt in ieder geval serieus na over een vertrek bij #PSV, dat is duidelijk.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

j0enne schreef:

Het goede nieuws is dus dat Rekik nog altijd beter is dan prutsers als Marcelo en Derijck.

Geen idee hoe je dat weet, maar blijkbaar zie je Rekik vaak spelen? Weet niet meer dan dat het een talent is uit de 1994 kliek van Feyenoord, maar verder..? Voorlopig lijkt het er niet op dat de verdediging van PSV er erg op vooruit is gegaan, en is Bruma sowieso al goedgekeurd inmiddels?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Eerste keus bij Oranje?

De laatste twee interlands voor het WK stond hij in de basis.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Die Cillessen moet zich ook aardig kut voelen zeg.

Kwam naar Ajax om te spelen maar kan alleen maar de bank warm houden en mag nu weer verhuurd worden.

Even nuanceren, de Boer wilt hem absoluut niet kwijt. Maar als Cillessen verhuurd zou willen worden, dan zou hij met tegenzin wel akkoord gaan omdat hij snapt dat het voor zijn ontwikkeling goed is.

Qua keepers zit Ajax al jaren prima. Stekelenburg en Vermeer, Vermeer en Cillessen. Altijd 2 uitstekende keepers die er spelen. Ik heb liever dat beiden blijven, want anders moet je ook weer een jaar een reservekeeper zoeken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Even nuanceren, de Boer wilt hem absoluut niet kwijt. Maar als Cillessen verhuurd zou willen worden, dan zou hij met tegenzin wel akkoord gaan omdat hij snapt dat het voor zijn ontwikkeling goed is.

Qua keepers zit Ajax al jaren prima. Stekelenburg en Vermeer, Vermeer en Cillessen. Altijd 2 uitstekende keepers die er spelen. Ik heb liever dat beiden blijven, want anders moet je ook weer een jaar een reservekeeper zoeken.

Zolang ze maar niet met Pasveer aankomen, want die naam viel niet lang geleden in het circuit. Brrrr.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Vergeet Verhoeven niet, A&L

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

Vergeet Verhoeven niet, A&L

Whooooo, pizzaaaa!

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Die wedstrijd kan ik me gek genoeg niet herinneren

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

(embed)

Whooooo, pizzaaaa!

Beestachtig lekker!

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

schram101 schreef:

Hoe je het ook wendt of keert, zodra het toegestaan wordt gaat het de eerste wedstrijd met uitsupporters natuurlijk weer direct fout..

Wat versta je onder 'fout'?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Wat vinden jullie, mee naar het WK?

Wat mij betreft moet Van Gaal het sterk overwegen. Clarence is bijzonder ervaren en in vorm zo lijkt het. Ik zie niet in waarom hij momenteel minder recht heeft op een plaats bij Oranje dan bijvoorbeeld een Van der Vaart.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Wat mij betreft moet Van Gaal het sterk overwegen. Clarence is bijzonder ervaren en in vorm zo lijkt het. Ik zie niet in waarom hij momenteel minder recht heeft op een plaats bij Oranje dan bijvoorbeeld een Van der Vaart.

Als eerste het vliegtuig in en als laatste het land uit. Mits fit genoeg, hij is immers dan al 38(!). Moet zich wel kunnen schikken voor een rol op de bank indien gewenst. Maar hij kent Brazilië en ze lopen daar met hem weg, het zou voor zowel Oranje, als Clarence als Brazilië mooi zijn. Het laatste huzarenstukje van Clarence; wereldkampioen.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Wat versta je onder 'fout'?

Misdragingen misschien?

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Tja, het is natuurlijk te zot voor woorden dat iemand met de kwaliteiten van Clarence nooit in Oranje heeft geschitterd. Om welke reden dan ook. Misschien wel de grootste schande van de laatste decennia.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Misschien wel de grootste schande van de laatste decennia.

Nu overdrijf je, en dat vindt hij ook:

(afbeelding)

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Een negatief gevolg van de grote schoonmaak. De vriendjes van Strootman (Pieters en Mertens) zijn weg en nu ziet hij denk ik weinig fiducie in een nieuw team bouwen. Bijzonder jammer als hij nu al weg zou gaan. Zou goud waard zijn voor het jonge PSV van aankomend seizoen. Dan maar alleen voor de absolute hoofdprijs.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Ja, als supporter uit Nederland mag je dat wel denken, maar geloof me, een profvoetballer denkt er echt niet zo over.

Haha inderdaad, alsof je op die leeftijd blij moet zijn met Ajax als je bij Milan en Roma hebt gespeeld. Ajax is een grote club in Nederland en is door de historie ook een grote naam in Europa, maar sportief is die Bojan echt enorm diep gevallen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Haha inderdaad, alsof je op die leeftijd blij moet zijn met Ajax als je bij Milan en Roma hebt gespeeld. Ajax is een grote club in Nederland en is door de historie ook een grote naam in Europa, maar sportief is die Bojan echt enorm diep gevallen.

Bojan is slim genoeg om te weten dat je soms een stap terug moet doen om er straks twee vooruit te zetten. Ajax mag dan momenteel geen rol meer van betekenis meer spelen in de latere stadiums van de CL/UC, maar dat neemt niet weg dat de kennis en expertise van Ajax als opleidingsclub nog altijd hoog staat aangeschreven in Europa. Geloof mij maar, Ajax staat nog altijd beter op je cv dan Betis; waar hij ook naartoe kon.

Dit zal zijn laatste kans zijn om aan te haken bij de grote jongens straks.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Misdragingen misschien?

Ik kom niet verder dan wat spreekkoren in de afgelopen jaren. Er is geen wedstrijd zo veilig als Feyenoord-Ajax en andersom. Vooruit: behalve als ze een trein slopen en zodoende in de bus nog op het voorplein staan na afloop van de wedstrijd.

De lulletjes die zich burgemeester noemen, vinden het gewoon veel te duur. Veder is er geen een steekhoudend argument te verzinnen om uitsupporters te weren.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Kan wel zijn maar het tuig wat zich een paar jaar heeft in moeten houden gaat de eerste keer dat het mogelijk is natuurlijk direct helemaal los. Is het niet op elkaar, dan wel op de ME, dan wel op een trein, standbeeld of verkeersbord

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Kai schreef:

Alsjeblieft niet zeg. Ik gruwel al bij de gedachte. Als er iemand van naam echt helemaal niets heeft laten zien in Oranje dan is hij het wel. Daarnaast heeft hij ook een vervelende persoonlijkheid. Wordt niet voor niets opa genoemd.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Te duur vind ik een meer dan prima argument eigenlijk.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

schram101 schreef:

Kan wel zijn maar het tuig wat zich een paar jaar heeft in moeten houden gaat de eerste keer dat het mogelijk is natuurlijk direct helemaal los. Is het niet op elkaar, dan wel op de ME, dan wel op een trein, standbeeld of verkeersbord

Welnee. Het 'tuig' is namelijk volledig bekend. Zowel Feyenoord als Ajax stuurt mensen richting de uitvakken die stuk voor stuk bij de club bekend zijn en bewezen hebben zich keurig te kunnen gedragen. Op elkaar los gaan is helemaal onmogelijk. Dat weet je als je eenmaal in De Kuip of de ArenA bent geweest. Met standbeelden en verkeersborden komen ze echt niet in aanraking. Die staan namelijk niet in de sluizen die ze naar het uitvak begeleiden.

Het al niet erg talrijke 'tuig' gaat op losse kaarten. Kaarten die je niet op grote schaal kunt bemachtigen voor zo'n wedstrijd.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Macmanus schreef:

Inderdaad.

En Joy4ever , als er 1 iemand in de geschiedenis van Oranje een geweldige persoonlijkheid heeft is het Seedorf wel natuurlijk.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Dan verschillen wij daar duidelijk van mening.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Macmanus schreef:

Ja en nee, het kost wat belasting centjes maar het voetbal zelf brengt ook veel in het laatje.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Welnee. Het 'tuig' is namelijk volledig bekend. Zowel Feyenoord als Ajax stuurt mensen richting de uitvakken die stuk voor stuk bij de club bekend zijn en bewezen hebben zich keurig te kunnen gedragen. Op elkaar los gaan is helemaal onmogelijk. Dat weet je als je eenmaal in De Kuip of de ArenA bent geweest. Met standbeelden en verkeersborden komen ze echt niet in aanraking. Die staan namelijk niet in de sluizen die ze naar het uitvak begeleiden.

Het al niet erg talrijke 'tuig' gaat op losse kaarten. Kaarten die je niet op grote schaal kunt bemachtigen voor zo'n wedstrijd.

Ik heb het dan ook niet (alleen) over stadionpubliek.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Ik heb het dan ook niet (alleen) over stadionpubliek.

Welk publiek is nog meer relevant dan voor de besluitvorming?

Macmanus schreef:

Vraag €2.50 meer voor de kaartjes en dit probleem is ondervangen.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Ja en nee, het kost wat belasting centjes maar het voetbal zelf brengt ook veel in het laatje.

Maar de wedstrijd, het voetbal gaat toch gewoon nog door zonder uitpubliek. Als het kennelijk komt door de centjes dat er geen uitpubliek mag komen, dan lijkt me dat een prima argument.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.