- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Geweldig filmpje. Een amateur (College speler) maakte een fenomenaal doelpunt tegen ''Messi and Friends'' en wordt gefeliciteerd door grootheden als Malouda en Henry. Geweldig voor die gozer.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Vraag €2.50 meer voor de kaartjes en dit probleem is ondervangen.
Stel het voor zou ik zeggen. Het lijkt me niet aan de gemeente Amsterdam om daar het voortouw in te nemen. Dat gewauwel over de burgermeester lijkt me onzin. Kijk naar je eigen clubjes om het op te lossen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3781 stemmen
(embed)
Geweldig filmpje. Een amateur (College speler) maakte een fenomenaal doelpunt tegen ''Messi and Friends'' en wordt gefeliciteerd door grootheden als Malouda en Henry. Geweldig voor die gozer.

VI Radio meldt dat Bruma momenteel in Engeland is voor een laatste check. Medici en speler zelf zouden positief zijn.
PSV hoopt hem mee te nemen op het trainingskamp.
Hopen dat alles nog goed komt. 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Welk publiek is nog meer relevant dan voor de besluitvorming?
Vraag €2.50 meer voor de kaartjes en dit probleem is ondervangen.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Stel het voor zou ik zeggen. Het lijkt me niet aan de gemeente Amsterdam om daar het voortouw in te nemen. Dat gewauwel over de burgermeester lijkt me onzin. Kijk naar je eigen clubjes om het op te lossen.
Die zitten al maanden met elkaar aan tafel om oplossingen te verzinnen. Je wauwelt zelf. De bal ligt wel degelijk bij de burgemeesters.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen

Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Ik wauwel niet erg hoor. Kennelijk hebben ze je 2.50 regel nog niet ingevoerd, dus vinden de burgermeesters het te duur. Wat een prima argument is.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Daar heb je een punt. Maar je hebt mij nergens een standpunt in zien nemen toch? Ik zeg alleen dat áls het goedgekeurd word het direct fout zal gaan.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat vinden jullie, mee naar het WK?
Wat mij betreft moet Van Gaal het sterk overwegen. Clarence is bijzonder ervaren en in vorm zo lijkt het. Ik zie niet in waarom hij momenteel minder recht heeft op een plaats bij Oranje dan bijvoorbeeld een Van der Vaart.
Nouja, hij speelt in de Braziliaanse competitie waar bierbuikspelers als Ronaldo, Ronaldinho en Adriano grote jongens waren of zijn. Die competitie bezit echt helemaal geen tempo, dus dan is het moeilijk Seedorf te beoordelen. Puur kijkende naar Seedorf zou hij mee moeten kunnen. Fysiek, mentaal en tactisch is die jongen ijzersterk, daarnaast is hij een geweldige persoonlijkheid. Maar hij is wel 38 en zal alleen mee gaan als 10. Dan heb je toch Sneijder, Maher en vd Vaart bij Oranje lopen.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Ik wauwel niet erg hoor. Kennelijk hebben ze je 2.50 regel nog niet ingevoerd, dus vinden de burgermeesters het te duur. Wat een prima argument is.
Welnee. Het bedrag is namelijk onnodig hoog. Mede door eigen falen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3781 stemmen
Oh, wisten jullie al dat Douglas een Labyadje heeft gedaan?
Hij is z'n aangetekende brief vergeten waardoor die niet transfervrij is en wanneer die niet naar een andere club verkast nog een jaar onder contract staat bij Twente. 
En Abidal gaat ook nog eventjes z'n zakjes vullen bij AS Monaco.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Ah, ok. Maar Feyenoord verkoopt ongeveer zo'n vijftien- tot twintigduizend kaarten los voor een Klassieker. Verhoog de prijs op Viagogo (waar je je scc kunt laten huren omdat je er zelf niet bij kan zijn) ook een fractie en je hebt zo tienduizenden euro's. Kijk nog eens goed naar de politie-inzet, die onnodig hoog is, en je hebt een Klassieker die echt niet overdreven duur is. Het is gewoon een van de grootste sportevenementen in Nederland, daar mag ook best wat tegenover staan.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Nouja, hij speelt in de Braziliaanse competitie waar bierbuikspelers als Ronaldo, Ronaldinho en Adriano grote jongens waren of zijn. Die competitie bezit echt helemaal geen tempo, dus dan is het moeilijk Seedorf te beoordelen.
Ehm.. er stonden laatst geloof ik wel 6 spelers uit de Eredivisie in Oranje...
En ik denk dat Flamengo, Botafogo, Santos en Vasco da Gama, Fluminense, Corinthians niet bepaald onderdoen voor onze topclubs..
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
En Abidal gaat ook nog eventjes z'n zakjes vullen bij AS Monaco.
Mooi toch?
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3781 stemmen
Kom op man, dat niveau daar is om te janken.
Gomez trouwens voor 15 miljoen naar Fiorentina.
Hup, Jovetic nu naar Arsenal samen met Higuain in de spits. 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Daar heb je een punt. Maar je hebt mij nergens een standpunt in zien nemen toch? Ik zeg alleen dat áls het goedgekeurd word het direct fout zal gaan.
Maar om dat laatste gaat het me ook. 
Je gaat wat spreekkoren over en weer horen die natuurlijk verwerpelijk zijn, maar die echt niet negentig minuten massaal door het stadion zullen galmen. Dat wordt allemaal zo overtrokken. Verder kan er eigenlijk niets gebeuren. De supportersgroepen zijn honderden meters van elkaar verwijderd buiten het stadion. Binnen het stadion kun je verder ook helemaal niets. Ik snap de angst echt niet.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Hier ook.
En ik denk dat de beste man van de Braziliaanse competitie wel wat waardevoller kan zijn bij een WK in Brazilie dan een pakweg Clasie, Strootman of Siem de Jong hoor.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ehm.. er stonden laatst geloof ik wel 6 spelers uit de Eredivisie in Oranje...
En ik denk dat Flamengo, Botafogo, Santos en Vasco da Gama, Fluminense, Corinthians niet bepaald onderdoen voor onze topclubs..
Ik sla de Eredivisie nog wel een paar niveaus hoger aan. Hier moet je gewoon topfit zijn om mee te kunnen draaien. In Brazilie kan je met 10 kilo overgewicht nog mee, zoveel voorbeelden zijn er van. Verder noem je weer net als bij die internationale talenten een hele rits namen, maar ken je ze ook? Hoe weet jij nou dat Fluminense hier mee kan?
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3781 stemmen
Omdat die sterspeler Fred hebben! 
Oh, en zelfs Deco balt daar nog.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Dit vind ik beetje slap. De 2.50 vond jij nodig om het geld probleem op te lossen. Wel bij je teksten blijven anders gaat de discussie alle kanten op. Dit is niet gedaan dus de kosten zijn nog steeds voor rekening van de gemeente. Of die kosten door de gemeente zelf iets lager kunnen omdat het gevaar minder is, weet ik niet. (lijkt me sterk dat jij dat precies weet, maar goed op het internet weet iedereen alles dus dat geloven we dan maar.) Maar dat neemt niet weg dat er nog kosten zijn die de burgermeesters niet willen betalen. (volgens jezelf het enige argument) Wat ik een redelijk argument vind.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Hier loopt anders ook iemand rond genaamd Zeefuik met een buik ala Ronaldo. Verder kunnen wij niet oordelen over het niveau aangezien ik aanneem dat ook jullie niet elke Braziliaanse wedstrijd meepikken. Heeft dan ook geen zin het belachelijk te maken.
Ik denk dat omdat gasten als Rene van der Gijp af en toe op tv wat roepen over zogenaamd belachelijke niveaus, heel Nederland maar achter die mening aanrent.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Grappig hoe sommigen hier de Braziliaanse competitie kunnen beoordelen zonder er wedstrijden van te zien.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
De reden dat een hoop oud toppers terug naar Brazilie gaan is omdat ze daar wel erg goed zijn gaan betalen en omdat ze makkelijk nog het niveau aan kunnen.
Ik heb bv de laatste 2 jaar veel beelden van Neymar gezien. Ziet er allemaal heel grappig uit, maar daar kan werkelijk niet 1 speler verdedigen. Ze geven hem allemaal 10 meter de ruimte. Nou sla ik de Eredivisie niet zo heel hoog aan, maar onze ploeg zijn tactisch heel wat sterker. Een Ajax is zelfs een Man City tactisch de baas. Of PSV Napoli. Dat is toch wel een aspect van de sport die je niet moet onderschatten. Daarom komt de Engelse nationale ploeg ook nooit ver, die snappen er niks van.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Grappig hoe sommigen hier de Braziliaanse competitie kunnen beoordelen zonder er wedstrijden van te zien.
Tsja, dat zeiden wij kos ook al. Goed dat jij dat nu ook doet! 
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Lol, wij hebben eindelijk een nieuwe spits. De speler van het jaar in Schotland vorig jaar die ook wel bekend is met een vechtpartijtje
. Echt weer iets voor ons.
Welkom Michael
!
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Ik sla de Eredivisie nog wel een paar niveaus hoger aan. Hier moet je gewoon topfit zijn om mee te kunnen draaien. In Brazilie kan je met 10 kilo overgewicht nog mee, zoveel voorbeelden zijn er van. Verder noem je weer net als bij die internationale talenten een hele rits namen, maar ken je ze ook? Hoe weet jij nou dat Fluminense hier mee kan?
Ja een Romario, Adriano of Ronaldo met overgewicht schiet ze er hier ook vanuit alle hoeken in hoor, maak je geen zorgen.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Ja een Romario, Adriano of Ronaldo met overgewicht schiet ze er hier ook vanuit alle hoeken in hoor, maak je geen zorgen.
Nooit!

j0enne
-
- 9609 berichten
- 3781 stemmen
Koné naar Everton. 
Is die toch nog te bewonderen in de Premier League.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.