- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja, die ja 
Zoek je ook nog een foto van Ronaldo van zijn nadagen in Brazilië? Kan je ook lachen. Of Ronaldinho die met een dikke bierpens op het strand lag. Pijnlijke foto's waren dat.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ja een Romario, Adriano of Ronaldo met overgewicht schiet ze er hier ook vanuit alle hoeken in hoor, maak je geen zorgen.

Ja, die legt er wel even 20 in het mandje hier. Na tien minuten ziet zo'n vent sterretjes op de manier waarop wij hier voetballen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ronaldo gaf afgelopen weekend een feestje:

Hier is Adriano trouwens ook nog:

En om 't compleet te maken, Ronaldinho:
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
100 keer liever die Adriano of Ronaldo van 120 kilo dan Platje, Amoah, Zeefuik of Teddy Chevalier
.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Je kunt wel een heel klein beetje overdrijven in het kleineren van de NL competitie Kos 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Spotten met Ronaldo slaat natuurlijk nergens op. Die heeft door schildklierproblemen zijn hele carrière met overgewicht te kampen gehad.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Je kunt wel een heel klein beetje overdrijven in het kleineren van de NL competitie Kos
Of de Braziliaanse.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Spotten met Ronaldo slaat natuurlijk nergens op. Die heeft door schildklierproblemen zijn hele carrière met overgewicht te kampen gehad.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen

(afbeelding)
Ja, die legt er wel even 20 in het mandje hier. Na tien minuten ziet zo'n vent sterretjes op de manier waarop wij hier voetballen.
Zo dik was ie nou ook weer niet hoor, dat is tijdens een vriendschappelijk potje.
en ja, veel en veel beter dan wat wij hier hebben.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Kos lult vaak een eind raak wat betreft de Eredivisie, maar dat Ronaldinho in zijn nadagen hier ook nog wel 20 doelpuntjes zou maken lijkt me niet overdreven hoor..
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zeefuik ook, en Verhoeven ook.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Dit vind ik beetje slap. De 2.50 vond jij nodig om het geld probleem op te lossen. Wel bij je teksten blijven anders gaat de discussie alle kanten op. Dit is niet gedaan dus de kosten zijn nog steeds voor rekening van de gemeente. Of die kosten door de gemeente zelf iets lager kunnen omdat het gevaar minder is, weet ik niet. (lijkt me sterk dat jij dat precies weet, maar goed op het internet weet iedereen alles dus dat geloven we dan maar.) Maar dat neemt niet weg dat er nog kosten zijn die de burgermeesters niet willen betalen. (volgens jezelf het enige argument) Wat ik een redelijk argument vind.
Die €2.50 is ook maar een hersenspinsel van me en nooit voorgelegd aan de burgemeesters. Maar het zou een teken van goede wil kunnen zijn van de clubs.
Verder kan ik een redelijke inschatting maken als het over de politie-inzet gaat. Ik heb menig Klassieker bezocht en de kleur blauw is wel erg aanwezig. Ik zou zeggen, zorg er voor dat bij aankomst van de treinen er een peloton ME staat en bij afloop opnieuw. Dat is het enige moment waarop de supportersgroepen elkaar zien buiten het stadion om (waar al niets kan gebeuren). De kosten kunnen in mijn ogen dus prima naar beneden voor wat qua voetbal wellicht het evenement is tijdens een competitiejaar.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Een Ajax is zelfs een Man City tactisch de baas. Of PSV Napoli.
Als je mening vaststaat, kan je er altijd wel argumenten bij vinden.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Dat ook. Geloof niet dat die gasten nou echt de sterren zijn van Brazilie. Een dikke van Basten of Cruijf net na hun hoogtij dagen zouden hier ook met 300 kilo nog mee hebben mogen voetballen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Kos lult vaak een eind raak wat betreft de Eredivisie, maar dat Ronaldinho in zijn nadagen hier ook nog wel 20 doelpuntjes zou maken lijkt me niet overdreven hoor..
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Daarnaast was Ajax - Man City niet bepaald een graadmeter natuurlijk, haha.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Zo dik was ie nou ook weer niet hoor, dat is tijdens een vriendschappelijk potje.
en ja, veel en veel beter dan wat wij hier hebben.
Nou Kos, wij mogen dan wel een buikje hebben, maar als topsporter is dit toch wel een dikkertje hoor 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Mario Gómez naar Fiorentina. Bizar dat die kiest voor de Serie A terwijl hij toch ook het niveau van de Eredivisie zou moeten aankunnen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
De rek is uit deze discussie nu de notoire troll weer van zich laten horen. Het is wachten op daddy troll om hem te belonen met een koekje.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Tegen...tutututute Chelsea... Engelse clubs en voetballen gaan niet samen.
Ronaldo gaf afgelopen weekend een feestje:
(afbeelding)
(afbeelding)

Hier is Adriano trouwens ook nog:
(afbeelding)
En om 't compleet te maken, Ronaldinho:
(afbeelding)
Is dat een voetbalcompetitie of Fat Camp? 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Zo doen alle Ajacieden ineens ook over Maher. 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Mario Gómez naar Fiorentina. Bizar dat die kiest voor de Serie A terwijl hij toch ook het niveau van de Eredivisie zou moeten aankunnen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Heb mensen als A&L nooit negatief over Maher gehoord hoor
Zelf heb ik hem vanaf het begin ook niet bij Ajax hoeven zien, te dure aankoop en eigenlijk ook totaal overbodig. Alleen als ze het dan wel voor van Ginkel over hebben zet ik er ook mijn twijfels bij neer wat ze bij de technische staf van Ajax wel niet denken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Heb mensen als A&L nooit negatief over Maher gehoord hoor
david bohm
-
- 3086 berichten
- 3451 stemmen
De rek is uit deze discussie nu de notoire troll weer van zich laten horen. Het is wachten op daddy troll om hem te belonen met een koekje.
Hmmm het zal misschien aan mij liggen maar ik vind dit soort opmerkingen funester voor een discussie dan één vol (geslaagde mijns inziens) ironie.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Barcelona en Atlético sluiten akkoord over transfer Villa - voetbalzone.nl
Niet heel onverwacht al is de club dat natuurlijk wel
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Waf, waf. Je baasje roept, Lassie.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Oja? Kom eens met voorbeelden dan. Iedere Ajacied vind het mislopen van Maher jammer.
Alleen vergaat de wereld niet nu hij er niet is, maar het is wel zonde.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.