• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.081 seizoenen
  • 649.214 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.116 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

david bohm schreef:

(quote)

Hmmm het zal misschien aan mij liggen maar ik vind dit soort opmerkingen funester voor een discussie dan één vol (geslaagde mijns inziens) ironie.

Je hebt gelijk, het ligt aan jou. Otherfool zijn nieuwste apprentice weet moeilijk te doseren wanneer het aankomt op trollen. Wat dat betreft heeft hij een goede leerschool gevonden; de Nomak van een paar jaar geleden is volledig geturned door PalpaFool.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

rep_robert schreef:

(afbeelding)

De A&L van Rotterdam!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Daarnaast was Ajax - Man City niet bepaald een graadmeter natuurlijk, haha.

Haha, nee tuurlijk niet. Ik had ook Dortmund-Ajax kunnen noemen. Lullige 1-0 in de 89e minuut, maar tactisch kon Ajax prima mee. Je bent er altijd erg goed in alles hier omlaag te lullen voor je eigen vreugde ofzo, maar het slaat nergens op. Zo'n Braziliaanse club zal best kwaliteitsspelers hebben, maar tactisch en qua tempo lopen ze gewoon achter, zelfs op een Eredivisie topclub. Net zoals dat gelul dat een 2e divisieploeg uit Duitsland of Engeland hier makkelijk kampioen kan worden. Dat soort lulteksten hoor je ook vaak.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Ajax roert zich weer en haalt jonge middenvelder op in Denemarken - voetbalzone.nl

Ik zal 'm maar vast maken: Daar is d'r weer ééntje hoor van de eigen jeugd!

Binnenkort 't hele Deense elftal op 't veld daar.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Als er ooit een MM voetbaltopic meeting komt mag je me precies vertellen hoe diep het wel niet zit

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Ajax roert zich weer en haalt jonge middenvelder op in Denemarken - voetbalzone.nl

Binnenkort nemen we ook FC Kopenhagen over, maken we Ajax Kopenhagen van. En de Deense voetbalbond wordt de nieuwe hoofdsponsor.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Als er ooit een MM voetbaltopic meeting komt mag je me precies vertellen hoe diep het wel niet zit

Haha, inderdaad. Ik heb het ene verzuurde bericht nog niet helemaal gelezen of de volgende twee zijn alweer gepost.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Mij hoor je niet klagen. Deense jongens passen zich binnen no-time aan en ze hebben meestal weinig tot geen kapsones. Iedere Deense knul wil blijkbaar naar Ajax toe, hun club is tevreden en weet dat ze in goede handen zijn en ze kosten vrijwel niks. Zolang Ajax in Nederland goed blijft scouten en intern afspreekt dat daar de hoofdprioriteit bij moet liggen dan heb ik er geen problemen mee.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Binnenkort nemen we ook FC Kopenhagen over, maken we Ajax Kopenhagen van. En de Deense voetbalbond wordt de nieuwe hoofdsponsor.

Dat scheelt alweer als je ze ooit nog eens treft in de voorronde van de CL.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Ik zeg toch niet voor niets: Ik zal 'm maar vast maken.

Tjongejonge zeg, zuurpruimen.

Over 't verneuken van geld gesproken, in 2010 Villa halen voor 40 miljoen om 'm voor 5 miljoen te verkopen.

Wel hebben ze een clausule wanneer Atletico 'm verkoopt Barcelona de helft beurt voor 'm.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Wij doen niet meer aan voorrondes. Om die kliekjes mogen jullie en Eindhoven de vuilnisbakken omver gooien

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik heb een jaartje of 6, 7 terug een hele chagrijnige avond in de ArenA gehad

Klote Vermaelen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik heb een jaartje of 6, 7 terug een hele chagrijnige avond in de ArenA gehad

Klote Vermaelen.

Terwijl die eerste helft toen een van de beste sinds zeer lange tijd was. Dat was echt een deceptie toen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

@RikElfrink 2m

Marcel Brands haalde vanmorgen in het #ED uit naar #VI-analist Van der Gijp: Manolev wordt beschadigd, vindt hij.

En gelijk heeft die. Makkelijk zeg om elk fout moment honderd keer te laten zien.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

@RikElfrink 2m

Marcel Brands haalde vanmorgen in het #ED uit naar #VI-analist Van der Gijp: Manolev wordt beschadigd, vindt hij.

En gelijk heeft die. Makkelijk zeg om elk fout moment honderd keer te laten zien.

Zit een kern van waarheid in, want er zijn sowieso genoeg slechtere backs in Nederland. Maar als voetballer moet je hier immuun tegen zijn. Jeroen 'pizza' Verhoeven kreeg ook de wind van voren in heel Nederland, heb hem of Ajax/Volendam nooit horen klagen. Theo 'sigaretje' Janssen krijgt zijn hele carriere al commentaar op zijn levensstijl en heeft inmiddels zoveel sigaretten weten te verzamelen bij cornervlaggen dat hij een tabakszaak is begonnen in Arnhem. En zo zijn er nog genoeg voorbeelden geweest de laatste jaren

Tevens heeft Manolev er niet al te veel moeite mee, nog niet zo heel lang geleden tijdens een kerstspecial van PSV dreef hij er nog goedlachs de spot mee.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Terwijl die eerste helft toen een van de beste sinds zeer lange tijd was. Dat was echt een deceptie toen.

I know. Je had met de rust al 3-0 voor moeten staan. En dan wordt een eigen goal je fataal, 0-2. Het ergste was nog dat Ajax met 1-2 in Kopenhagen nog had gewonnen.

j0enne schreef:

@RikElfrink 2m

Die Marcel Brands is echt een zeldzame loser die je niet vaak ziet zeg. Snapt die vent niet dat hij hier gewoon niks over moet zeggen? Het is wachten totdat Gijp weer in VI of in het weekblad hierop kan reageren.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Zelfs in het afgelopen half jaar toen Manolev hier niet eens voetbalde ging het nog over hem dus daar zal geen verandering in komen.

Je merkt gewoon in stadions dat er een lacherige sfeer ontstaat als Manolev aan de bal komt, nou zie ik Manolev als behoorlijk onverstoorbaar en hij zal zelf ook geen VI kijken, maar er zijn genoeg spelers die ten onder zijn gegaan aan de druk om te presteren of door deze dingen een gebrek aan zelfvertrouwen krijgen.

Brands, als td van PSV en dus verantwoordelijk voor zijn spelers, heeft wat mij betreft het volste recht om tegen in te gaan, hoe weinig effect het ook zal hebben.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Oh Marcelletje, jij malle man.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

depri83 schreef:

Brands, als td van PSV en dus verantwoordelijk voor zijn spelers, heeft wat mij betreft het volste recht om tegen in te gaan, hoe weinig effect het ook zal hebben.

Waarom zou je dat überhaupt doen als iedereen ziet dat het een gimmick is? Dan maak je jezelf alleen maar volstrekt belachelijk.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Daar heb je ook weer gelijk in, maar je zal ze de kost moeten geven die niet zien dat het een gimmick is en zaterdagavond in de kroeg het riedeltje van de avond ervoor opdreunen.

Maar het tot in de treure uitmelken van grappen begint ook behoorlijk de keel uit te hangen. En dan niet eens zozeer Manolev als wel het jasje van Hansie, Blatter etc. Maar dat is weer een andere discussie.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

depri83 schreef:

Zelfs in het afgelopen half jaar toen Manolev hier niet eens voetbalde ging het nog over hem dus daar zal geen verandering in komen.

Je merkt gewoon in stadions dat er een lacherige sfeer ontstaat als Manolev aan de bal komt, nou zie ik Manolev als behoorlijk onverstoorbaar en hij zal zelf ook geen VI kijken, maar er zijn genoeg spelers die ten onder zijn gegaan aan de druk om te presteren of door deze dingen een gebrek aan zelfvertrouwen krijgen.

Ik ben al een lange tijd gestopt met kijken. Elke uitzending was 't wel weer raak en was iemand van PSV de pispaal.

Ook heel die act van Hansie Hansie begon me de keel uit te hangen.

En dan die enge Schelvis ook nog. Brrr.

Boskamp en Kieft waren de enigste fatsoenlijke gasten die d'r tenminste nog verstand van hadden.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

j0enne schreef:

Koopclub!

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

j0enne schreef:

Frustraties

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Oh nee hoor. Het zal me een worst wezen wat ze allemaal halen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Dortmund heeft Mhkytirian (oid.) gekocht voor 25 miljoen. Zodoende valt de meest concrete club voor Chris af. Op V.I. Radio schijnt dat er wel degelijk afspraken zijn gemaakt tussen Chris en Ajax mocht de gewenste club niet langs komen, en zal zijn contract verlengd worden. Dit maakt hem de best betaalde Ajacied met een salaris van rond de 1.7 miljoen (het laatste volgens het geruchtencircuit). Zou me wat zijn zeg:

Fischer - Kolbeinn/Hoesen - Bojan

- - - - - Chris - - - - - - - - - - Siem.

Beste (ingespeelde) aanvalsmachine van Nederland nu PSV en Vitesse zijn geplukt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

David Villa naar Atletico. Weer een spits die aan de lopende band zal gaan scoren. Al zullen we hier niet zo veel op gaan verdienen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

(afbeelding)

hihi

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Materny schreef:

Beste (ingespeelde) aanvalsmachine van Nederland

Het aankomende seizoen kan nu wel schriftelijk afgedaan worden

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Hutchinson dus naar Besiktas met een salaris van 1.2 miljoen.

En die wilde dan in de Premier League spelen, Besiktas is trouwens ook nog eens uitgesloten van Europees voetbal.

Waterman op weg naar Busaspor. Die kunnen we treffen in de voorronde van de CL.

Dat die dan ook maar wat ballen door laat.

Zag Hutchinson trouwens graag bijtekenen, en dan als verdedigende middenvelder.

Daar was die namelijk uitstekend.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Het aankomende seizoen kan nu wel schriftelijk afgedaan worden

Sarcastisch of realistische reactie ?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.