• 15.972 nieuwsartikelen
  • 179.027 films
  • 12.272 series
  • 34.078 seizoenen
  • 649.208 acteurs
  • 199.265 gebruikers
  • 9.389.672 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Bakkali traint al een half jaar (gedeeltelijk, al had dat onder Advocaat veel meer gemoeten) en vanaf vorige week geheel met het eerste mee.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

. Goed bezig dat PSV. Ik kan niet wachten tot het moment dat ie regelmatig speelt, dan pik ik de wedstrijden die ik kan meepikken van PSV wel mee.

Dat stemt me tevreden (als voetballiefhebber dan, als Feyenoord supporter minder). Ik en mijn grote smoel .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Dat geld bezitten we wel en we lenen het ook helemaal niet, de investeringsgroep krijgt een bepaald percentage van de speler in handen.

Volgens mij kijkt de europese commissie nog naar die stadion subsidie... Na mij de zonsvloed is wat Brands denkt en naar handelt.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Krijgen we dat verhaal weer.

Als Brands aangeeft dat er meer naar de jeugd gekeken moet worden betekent dat niet dat er een blik open kan worden getrokken die klaar zijn voor het eerste.

Buiten dat spreken de verhalen dat er naar nog een aanvaller gekeken wordt, mij ook niet echt aan. Waarom haal je dan Jozefzoon?

Hij riep dit 2 jaar terug al. Mag aannemen dat hij in 2 jaar wat meer had kunnen realiseren. Buiten dat, je hebt oa Depay en Locadia, naast spelers als Narsingh, maar toch moeten er aanvallers bij komen. Lekker signaal weer naar je eigen talenten, die vast weer wissel worden gezet als er nieuwe dure aanvallers bij komen.

Jozefzoon halen vind ik overigens sowieso onbegrijpelijk.

depri83 schreef:

Dat geld bezitten we wel en we lenen het ook helemaal niet, de investeringsgroep krijgt een bepaald percentage van de speler in handen.

Als je het geld bezit, dan had je geen externe investeerders nodig gehad. PSV heeft 2 jaar terug al gekke dingen gedaan met extern geld krijgen, maar ze leren er niet van. Waarom volgen ze niet eens het Feyenoord scenario? Gewoon zelf je boeltje weer opbouwen en financieel eens pas op de plaats maken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Laat PSV nog maar wat meer uitgeven, hoe harder ze vallen hoe beter.Feyenoord en Ajax zijn qua team een stuk verder, dus wat ze ook kopen, plek 3 is het maximale voor ze.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hij riep dit 2 jaar terug al. Mag aannemen dat hij in 2 jaar wat meer had kunnen realiseren. Buiten dat, je hebt oa Depay en Locadia, naast spelers als Narsingh, maar toch moeten er aanvallers bij komen. Lekker signaal weer naar je eigen talenten, die vast weer wissel worden gezet als er nieuwe dure aanvallers bij komen.

Jozefzoon halen vind ik overigens sowieso onbegrijpelijk.

Net als dat Johan bij Ajax de tijd nodig heeft om de jeugdopleiding op een hoger niveau te brengen heeft PSV dat ook. Waar Ajax jeugdig talent uit heel Europa haalt om dat probleem om te lossen doet PSV dat met iets meer gearriveerde spelers.

The Oceanic Six schreef:

Als je het geld bezit, dan had je geen externe investeerders nodig gehad. PSV heeft 2 jaar terug al gekke dingen gedaan met extern geld krijgen, maar ze leren er niet van. Waarom volgen ze niet eens het Feyenoord scenario? Gewoon zelf je boeltje weer opbouwen en financieel eens pas op de plaats maken.

Frans van de Nieuwenhuizen legt het uit op Vi-radio - 'Maher voor de helft betaald door externe financier'.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Volgens mij kijkt de europese commissie nog naar die stadion subsidie.

En ik denk dat een van de redenen is waardoor nu ook naar dit soort constructies gekeken wordt. Geld besparen maar niet zoveel dat je helemaal afhaakt waardoor je financiën helemaal onderuit duiken.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Net als dat Johan bij Ajax de tijd nodig heeft om de jeugdopleiding op een hoger niveau te brengen heeft PSV dat ook. Waar Ajax jeugdig talent uit heel Europa haalt om dat probleem om te lossen doet PSV dat met iets meer gearriveerde spelers.

Dat snap ik, maar wel met als verschil dat Ajax de eigen jongens wel steeds nog door laat stromen. Zo'n Klaassen is na een jaar blessureleed weer terug en gaat zeker weer genoeg minuten maken. Dat mis ik een beetje bij PSV.

Frans van de Nieuwenhuizen legt het uit op Vi-radio - 'Maher voor de helft betaald door externe financier'.

Zonder het nu te beluisteren (doe ik straks wel), dat zeg ik toch ook? Dat Maher (deels) door extern geld is gekocht?

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Het idee is dat PSV denkt dat door contacten met deze mensen op te bouwen dat ze in de toekomst daar profijt uit zouden kunnen trekken met het halen van spelers die anders buiten de financiële mogelijkheden liggen of simpel genoeg omdat je de contacten met de steeds groter wordende investeringsgroepen niet hebt.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Het staat me ook bij dat PSV in januari al Maher wilde halen met hulp van externe financiers, omdat ze zelf dat geld niet hadden. Ben te lui om te googlen nu, maar dat heb ik echt wel gelezen.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Klopt.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

Ik zie 't probleem niet zo.

Het enigste nadeel is dat als die voor een hoog bedrag wordt verkocht PSV er minder aan over houdt dan dat ze 'm gewoon voor 't volledige bedrag hadden gehaald.

Voordeel is echter dat je zo'n speler goedkoper kan halen.

Oh, en:

@RikElfrink 41m

#Schaars en #PSV komen er wel uit, Schaars krijgt ws. deze week te horen voor hoeveel geld hij weg mag bij #Sporting.

@RikElfrink 41m

Als #Schaars transfervrij of voor een paar ton weg mag, is hij snel van #PSV.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

@RikElfrink 41m

#Schaars en #PSV komen er wel uit, Schaars krijgt ws. deze week te horen voor hoeveel geld hij weg mag bij #Sporting.

@RikElfrink 41m

Als #Schaars transfervrij of voor een paar ton weg mag, is hij snel van #PSV.

Dan zijn ze toch niet helemaal tevreden over Hiljemark denk ik zo. Strootman en Maher gaan niet banken namelijk. En waar stoppen ze Wijnaldum (10 is dubbel bezet en op rechts heb je dadelijk Narsingh en Jozefzoon plus die aanvallende versterking waar Cocu voor roept). Ti Ta Toivonen zal wel lekker grumpy zijn momenteel nu Maher er is. Zou me niks verbazen als hij zijn contract gaat uitdienen.

Toch; een gratis Schaars is altijd handig voor de breedte al betwijfel ik dat hij voor de bank komt.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

Toivonen staat voor de keuze Norwich City of ballen bij Jong PSV. Keuze lijkt mij snel gemaakt.

Bovendien zal Wijnaldum de komende tijd gewoon starten op rechtsbuiten, dan heb je verder alleen maar Hiljemark, Strootman en Maher voor 't middenveld, meer niet.

Dan is een Schaars geen overbodige luxe natuurlijk.

En tenminste wat ervaring. Manolev is momenteel de oudste speler met z'n 27.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Toivonen staat voor de keuze Norwich City of ballen bij Jong PSV. Keuze lijkt mij snel gemaakt.

Ligt eraan. Na komend seizoen is hij transfervrij en dan gaan er vast clubs komen die wat groter dan Norwich zijn. Enig nadeel voor hem is dat het WK na komend seizoen is. Dus dan moet hij wel wekelijks spelen.

PS: Vinden jullie een middenveld met Schaars en Strootman niet vrij behoudend? PSV PSV niet eens moeten spelen met bv Strootman en voor hem Maher en nog een aanvallende middenvelder?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Volgens mij kijkt de europese commissie nog naar die stadion subsidie... Na mij de zonsvloed is wat Brands denkt en naar handelt.

De Europese Commissie gaat toch ook naar Feyenoord kijken betreft staatssteun? Aangezien zij de helft in het stadion pompen

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Niet zo raar aangezien er veel meer Nederlandse talenten bekendheid genieten onder de mm gebruikers.

Punt is alleen dat het helemaal geen talenten zijn. Ze zijn jong en ze zitten op voetbal, de factor 'kunnen ze er iets van' wordt voor het gemak maar overgeslagen.

mjk87 (moderator films)

• 14579 berichten
  • 4538 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

De Europese Commissie gaat toch ook naar Feyenoord kijken betreft staatssteun? Aangezien zij de helft in het stadion pompen

Net als Amsterdam met de Arena zeker? Er zitten verschillen tussen beide soorten, vooral in de vraag of iets marktconform is, maar die ga ik nu niet allemaal neerpennen. Eerst De Mart kijken,

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ik zeg alleen maar wat ik gelezen heb, ik zuig het niet uit mn duim

j0enne

• 9609 berichten
  • 3781 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ligt eraan. Na komend seizoen is hij transfervrij en dan gaan er vast clubs komen die wat groter dan Norwich zijn. Enig nadeel voor hem is dat het WK na komend seizoen is. Dus dan moet hij wel wekelijks spelen.

PS: Vinden jullie een middenveld met Schaars en Strootman niet vrij behoudend? PSV PSV niet eens moeten spelen met bv Strootman en voor hem Maher en nog een aanvallende middenvelder?

Tegen vrij veel ploegen kun je inderdaad gewoon spelen met Strootman, Maher en Wijnaldum. Als Narsingh weer fit is tenminste.

Verder is d'r geen aanvallende keus de komende tijd als Wijnaldum op rechtsbuiten staat.

Of Toivonen vertrekt niet. Anders is 't inderdaad logisch dat je wat behoudender speelt met bijvoorbeeld Hiljemark naast Strootman.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Doorspoelen naar 55 seconden... Vind haar opeens een stuk betere zangeres haha.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Punt is alleen dat het helemaal geen talenten zijn. Ze zijn jong en ze zitten op voetbal, de factor 'kunnen ze er iets van' wordt voor het gemak maar overgeslagen.

Onzin, Wijnaldum en dergelijke zijn zeker wel talenten. Doe niet zo verzuurd.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Leuk Beverwijkje in Zweden.

.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Op z'n Pools. Als Hooligans het moeten doen, dan maar zo Rood heeft gewonnen Rood lijkt wel in overtal, dus volgens Youtube is dat dan Copenhagen.

Overigens zijn die Duitsers ook niet zo gemoedelijk als de media en velen willen doen geloven

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Haha, vind deze wel schattig. Paar agentjes erbij en iedereen weer braaf opzij .

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

Leuk Beverwijkje in Zweden.

(embed)

.

Maar vechten kunnen ze geen van allen

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Gister trouwens voor t eerst dit jaar bij een oefenwedstrijd geweest. Wordt je ook niet blij van zeg .

Hoop dat er nog wat veranderd in de selectie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.