- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Waar heb je die informatie vandaan ?
Ik hoop dat we nog iets voor Falkenburg mogen vangen.
"AZ traint momenteel in Heiloo. Altidore, Henriksen en Falkenburg trainden alleen vanmorgen mee."
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Eriksen is by far de beste speler van de Eredivisie..
Nu Bony weg is neig ik daar wel naar ja (ook wanneer je het feit in acht neemt dat hij de zilveren schoen heeft gewonnen). Meest constant in de topduels en uitstekende statistieken voor een linkshalf. Heb het altijd al geroepen, ook toen hij aan het kwakkelen was begin vorig seizoen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dat is natuurlijk zo. In dat kader nog een leuke uit het archief, gewoon omdat het kan:
Uit mededogen zet ik er niet bij wie het gezegd heeft...
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Haha. Niet verwacht, de gequote persoon in kwestie.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
In een ander kader nog een leuke uit het archief, gewoon omdat het kan:
woops
Uit mededogen zal ook ik niet vertellen dat de persoon in kwestie Otherfool heet
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Bony is toch nog gewoon een Vitesse speler ?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Je hebt helemaal gelijk, ik dacht dat het al rond was maar het tegendeel blijkt. Maar in tegenstelling tot het bovenstaande capricieuze orakel hier mogen jullie me vastpinnen op het feit dat Bony wel degelijk vertrekt bij Vitesse voor het einde van de transferperiode.
Daar durf ik, mijn reputatie op te zetten.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Jammer trouwens, één van de beste spitsen van de laatste jaren vertrekt naar Azerbeidzjan.
Platje! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Uit mededogen zet ik er niet bij wie het gezegd heeft...
Dat mag best hoor. Ik heb mijn roeping als scout niet gemist in ieder geval
. Ik heb wel ergere dingen geroepen waar ik mij meer voor schaam.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
'Swansea voldoet aan vraagprijs FC Twente: tien miljoen voor Chadli'
Belachelijk veel geld, ongelofelijk. Lachwekkend eerder.
Die man is alleen maar geblesseerd en heeft nog maar een contract van één jaar.
Verkopen wij Mertens voor 9.5 miljoen met 10x meer goals en 10x meer assists en een contract van nog 3 jaar...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ach de meeste hangen hier nu bijna 10 jaar rond, we kunnen van iedereen wel een mooi lijstje maken. Van zowel voltreffers als missers.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Verkopen wij Mertens voor 9.5 miljoen met 10x meer goals en 10x meer assists en een contract van nog 3 jaar...
Bizar bedrag inderdaad. Veel geblesseerd, net als Mertens vaak onzichtbaar in topduels en zijn contract liep bijna af. Gouden deal van Twente.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
En opgepikt voor iets van een half miljoen natuurlijk.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Chadli is wel de betere voetballer, natuurlijk. En in een compleet fit seizoen had hij er dit jaar ook op lost gescoord.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Chadli is wel de betere voetballer, natuurlijk. En in een compleet fit seizoen had hij er dit jaar ook op lost gescoord.
Zoals in zijn hele carrière zeker... 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Goed argument..., Mertens deed dat wel in de voorgaande jaren (op 1 jaar PSV na), om maar een voorbeeld te noemen.
Hij is in de loop der jaren steeds beter geworden, en was op dreef in de wedstrijden dat hij fit was. Iemand met zijn kwaliteiten moet er minstens 20 maken, ook al is hij geen centrumspits.
Een verschil van dag en nacht: Twente met of zonder Chadli.
mjk87 (moderator films)
-
- 14577 berichten
- 4538 stemmen
10 miljoen.. Een halfjaar eerder en AGOVV was waarschijnlijk uit de financiële problemen 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ach de meeste hangen hier nu bijna 10 jaar rond, we kunnen van iedereen wel een mooi lijstje maken. Van zowel voltreffers als missers.
Constante factor is echter wel dat Nederlandse 'talenten' vrijwel altijd extreem worden overschat, of ze nu Cabral, Klaasje, Castillion, Wijnaldum, Kastanjes, Mitchell Donald of Jan-Arie van der Heijden heten.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dat klopt inderdaad, al zie je dat ook terug in bijvoorbeeld de media.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Goed argument..., Mertens deed dat wel in de voorgaande jaren (op 1 jaar PSV na), om maar een voorbeeld te noemen.
Hij is in de loop der jaren steeds beter geworden, en was op dreef in de wedstrijden dat hij fit was. Iemand met zijn kwaliteiten moet er minstens 20 maken, ook al is hij geen centrumspits.
Een verschil van dag en nacht: Twente met of zonder Chadli.
Chadli mag alleen dromen van zulke cijfers als Mertens.
En wat deed Mertens wel? Scoren en assists geven?
Volgens mij gewoon allebei de seizoenen bij PSV hoor.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Constante factor is echter wel dat Nederlandse 'talenten' vrijwel altijd extreem worden overschat, of ze nu Cabral, Klaasje, Castillion, Wijnaldum, Kastanjes, Mitchell Donald of Jan-Arie van der Heijden heten.
Niet zo raar aangezien er veel meer Nederlandse talenten bekendheid genieten onder de mm gebruikers. Eerdat een Serviesch of Pools talent hier opvalt moet het wel een enorm supertalent zijn. En ook die zien we lang niet allemaal terug in de wereldtop.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Eerdat een Serviesch of Pools talent hier opvalt moet het wel een enorm supertalent zijn
Ben je mal, daar hebben we hier John Koskamp voor. Hij die ogen heeft daar waar de bal rolt.
mjk87 (moderator films)
-
- 14577 berichten
- 4538 stemmen
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Wees blij dat het scoutingsapparaat van Ajax verder kijkt dan één fout tegen Italië.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Chadli mag alleen dromen van zulke cijfers als Mertens.
En wat deed Mertens wel? Scoren en assists geven?
Volgens mij gewoon allebei de seizoenen bij PSV hoor.
Wellicht omdat hij al 2 seizoenen achter elkaar geblesseerd is? Komt bij dat PSV veel aanvallender is ingesteld dan Twente, al speelt Twente al een stuk aanvallender met Chadli erbij.
Je hoeft Mertens niet meer zo te verdedigen joh, hij is weg. 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Alderweireld verlaat 't trainingskamp vanwege 'priveomstandigheden'.
Transfer op komst?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wees blij dat het scoutingsapparaat van Ajax verder kijkt dan één fout tegen Italië.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.