- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Ajacied.
Sneijder ruilt RKC in voor avontuur op het tweede niveau van Turkije - voetbalzone.nl
lekker naar Slurfaspor in de JL van Turkije helemaal aan de zuidOostgrens bij Syrie... manmanman
Flapdrol die Rodney.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Falkenburg (waarschijnlijk) niet naar Panathinaikos. Wie oh wie komt hem oppikken? Reijnen krijg je er gratis bij.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Je weet dat Erikson een Deen is?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Wie is Erikson?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
De zoon van Erik. Jou beter bekend als Christian Erikson. Hij speelt bij een clubje uit de hoofdstad van Nederland.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Ploeg en landgenoot van Anderson en Fischor.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Nou even wat duidelijkheid scheppen hoor, want het is me eigenlijk nooit echt helemaal duidelijk geworden. Nomak, ben jij nou een Belg of een Limburger?
Allebei net zo erg, toch?

mjk87 (moderator films)
-
- 14577 berichten
- 4538 stemmen
Brazilië op 8 plekken beter? Brazilië kwam aan met spelers als Elano, Gilberato Silva, Felipe Melo, Robinho, Luis Fabiano... alleen verdedigend had Brazilië grote namen, met spelers als Lucio, Maicon, Julio Cesar en Juan,
Brazilië was alleen al op de 5 verdedigende posities op papier beter. Dat Cesar een slechte wedstrijd speelt doet daar niets aan af.
Fabiano was niet een betere speler van Van Persie (toen nog niet die twee superseizoenen, kwamen pas 2 jaar later) maar was bij het nationale team wel beter. Kaka was niet beter of slechter dan Sneijder toen en Robben zou als enige echt een toevoeging zijn geweest voor Brazilië. Robinho was natuurlijk beter dan Kuyt. Wellicht dat Bommel beter was dan Melo.
mjk87 (moderator films)
-
- 14577 berichten
- 4538 stemmen
(afbeelding)
Ik wist niets van een nieuwe logo van PSV. Sinds wanneer?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Nou even wat duidelijkheid scheppen hoor, want het is me eigenlijk nooit echt helemaal duidelijk geworden. Nomak, ben jij nou een Belg of een Limburger?
Niemand weet dat. Hij is iemand die van twee walletjes eet 
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12875 stemmen
Ja, Belgen zijn nog enigszins te verstaan.
Tijd voor een tripje naar West-Vlaanderen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat dus, maar het zit blijkbaar diep bij onze John Koskamp.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Falkenburg (waarschijnlijk) niet naar Panathinaikos. Wie oh wie komt hem oppikken? Reijnen krijg je er gratis bij.
Waar heb je die informatie vandaan ?
Ik hoop dat we nog iets voor Falkenburg mogen vangen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ajax traint in Oostenrijk op dit moment. Prachtige plaatjes lijkt me:

The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als Eriksen zou verlengen, dan zou dat de beste transfer zijn die Ajax kan doen. Ik hoop zo erg dat dat lukt. Alderweireld ook een jaartje erbij. En dan lekker na het komende WK pas vertrekken, zijn ze nog jong zat. Eriksen is by far de beste speler van de Eredivisie. Ik heb zelden iemand de laatste jaren zo vloeiend voetbal zien spelen, waarbij alles zo makkelijk lijkt te gaan. Nu nog een heel seizoen constant spelen, wat aankomend seizoen zou kunnen aangezien Ajax nu vrij ingespeeld is.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Flapdrol die Rodney.
Huh? Als non-talent lekker avontuurlijk in het zonnetje cashen in een historische stad of in de marge in Waalwijk in de regen op de bank zitten, ik zou het ook wel weten.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Huh? Als non-talent lekker avontuurlijk in het zonnetje cashen in een historische stad of in de marge in Waalwijk in de regen op de bank zitten, ik zou het ook wel weten.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2260 stemmen
Dat doelpunt van Fred is echt geniaal. Wat een tovenaar. En Brazilië heeft eveneens een tovenaar in David Luiz. Ik weet alleen niet of het winnen van de Confederations Cup een goed voorteken is voor Brazilië. Het is immers traditie dat de winnaar van deze cup niet het WK wint..
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3781 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Joene heeft een goed punt, dat klopt natuurlijk niet wat mjk87 zegt over dat logo.
Iedereen weet dat dit het PSV logo is.

Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Eriksen is by far de beste speler van de Eredivisie.

The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Verkeerde smiley. De juiste smiley is: 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.