• 15.968 nieuwsartikelen
  • 179.026 films
  • 12.272 series
  • 34.078 seizoenen
  • 649.208 acteurs
  • 199.265 gebruikers
  • 9.389.622 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Onbegrijpelijk dat Ajax wel 7,5 miljoen over had voor van Ginkel, maar niet voor Maher. Deze jongen is het grootste talent van de Nederlandse velden en had over een paar jaar voor het driedubbele verkocht kunnen worden. Echt een topaankoop van PSV. Ben benieuwd wat er nu met Toivonen gaat gebeuren.

Zal wel dit worden aan het begin van het seizoen, Narshing nog niet fit en hoop dat Locadia de kans krijgt van Cocu

Zoet; Aankoop, Zanka, Bruma, Willems; Strootman, Hiljemark, Maher; Depay, Locadia, Wijnaldum

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zoals verwacht is Spanje over the hill. Zullen komend WK aan interne stress ten onder gaan in de achtste of kwart finale. WK gaat tussen Duitsland, Argentinië en Brazilie met Italie als gevaarlijke outsider. Argentinië zou geweldig zijn.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Chucky92 schreef:

Maar Schaken is toch juist het lievelingetje van Koeman? Daarbij speelt hij gewoon in Oranje. Dus ik zie niet in (mits hij het niveau van vorige seizoen haalt), waarom Koeman hem op de bank zou plaatsen.

Omdat Boëtius beter is en ik hoop dat één van die huurlingen (als er eentje komt) Schaken er op den duur uitspeelt. Concurrentie is sowieso goed natuurlijk. En die is er nu nauwelijks, met Verhoek en Goossens. En Cissé, maar die vertrekt hopelijk.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Reinbo schreef:

Zoals verwacht is Spanje over the hill. Zullen komend WK aan interne stress ten onder gaan in de achtste of kwart finale. WK gaat tussen Spanje, Argentinië en Brazilie met Italie als gevaarlijke outsider. Argentinië zou geweldig zijn.

Volgens mij vergeet je Duitsland. Maar dat zal je wel expres doen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Waarom noemt iedereen de hele tijd Argentinië? Aanvallend zijn zij inderdaad ijzersterk, maar voor de rest is het toch allemaal niet heel bijzonder?

Italië zie ik het zeker niet worden net als Brazilië. Zie het gewoon gaan tussen Spanje en Duitsland.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Argentinië

Noem dan liever België.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Omdat Boëtius beter is en ik hoop dat één van die huurlingen (als er eentje komt) Schaken er op den duur uitspeelt. Concurrentie is sowieso goed natuurlijk. En die is er nu nauwelijks, met Verhoek en Goossens. En Cissé, maar die vertrekt hopelijk.

Schaken is prima en ik denk dat je met Cisse een prima vervanger hebt voor Boëtius eerste paar maanden. Die wordt toch niet verkocht. Zie liever een back up voor Pelle komen... Maar Miyaichi lijkt me ook een goede aanwinst. Selectie is veel te smal.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Van Geel en Koeman willen ook een back-up voor Pellé.

Een nieuwe flankspeler en een back-up voor Pellè vind ik beiden vrij cruciaal om lang mee te doen.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Nomak schreef:

Noem dan liever België.

Daar twijfelen wij Nederlanders altijd over

100x liever Argentinië dan Brazilië. Wat een stelletje huilebalken die Brazilianen. Hopelijk kan België de schande van 2002 tegen ze uitwissen. Spanje imho nog steeds grote favoriet, daarna komt Brazilië en daar weer na volgen Duitsland en Italië. Maar goed, aan het eind heeft Van Gaal de schaal, uhh beker

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zou trouwens wel machtig zijn. Argentinië die wereldkampioen wordt in Brazilië .

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Daar twijfelen wij Nederlanders altijd over

100x liever Argentinië dan Brazilië. Wat een stelletje huilebalken die Brazilianen. Hopelijk kan België de schande van 2002 tegen ze uitwissen. Spanje nog steeds grote favoriet, daarna komt Brazilië en daar weer na volgen Duitsland en Italië. Maar goed, aan het eind heeft Van Gaal de schaal, uhhh beker .

België moet zich eerst maar helemaal kwalificeren. Het is toch lachwekkend dat mensen (niet op jou) hun een kans achten voor de wereldtitel in 2014.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Chucky92 schreef:

België moet zich eerst maar helemaal kwalificeren. Het is toch lachwekkend dat mensen (niet op jou) hun een kans achten voor de wereldtitel in 2014.

Yeah right, blijf je vooral focussen op de voorbije jaren waarin ze afwezig waren op toernooien. Ik zie ook liever Kroatië naar het WK gaan, maar België heeft momenteel gewoon een topploeg. Ik zou graag een groep willen zien met België, Nederland, Argentinië en dan nog één of ander Afrikaans of Aziatisch land erbij. Zet ik meteen mijn geld op de Belgen in.

Ik zou trouwens werkelijk geen enkele Belg willen inruilen voor eender welke Nederlander.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Sneijder ruilt RKC in voor avontuur op het tweede niveau van Turkije - voetbalzone.nl

lekker naar Slurfaspor in de JL van Turkije helemaal aan de zuidOostgrens bij Syrie... manmanman

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Yeah right, blijf je vooral focussen op de voorbije jaren waarin ze afwezig waren op toernooien. Ik zie ook liever Kroatië naar het WK gaan, maar België heeft momenteel gewoon een topploeg. Ik zou graag een groep willen zien met België, Nederland, Argentinië en dan nog één of ander Afrikaans of Aziatisch land erbij. Zet ik meteen mijn geld op de Belgen in.

Ik zou trouwens werkelijk geen enkele Belg willen inruilen voor eender welke Nederlander.

Een topploeg, lol. België heeft echt een hoop potentie. Maar er is meer nodig dan potentie om een toernooi te winnen. Ik denk dat het gewoon tussen de Duitsers en Spanje. Met daarachter Brazilië en daar ver achter komen landen als Frankrijk, Italië etc.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Chucky92 schreef:

Een topploeg, lol. België heeft echt een hoop potentie. Maar er is meer nodig dan potentie om een toernooi te winnen. Ik denk dat het gewoon tussen de Duitsers en Spanje. Met daarachter Brazilië en daar ver achter komen landen als Frankrijk, Italië etc.

Pfff praat maar verder. België heeft nu al op zowat elke positie een speler van wereldklasse. Ik zeg niet dat ze beter dan Brazilië of Spanje zijn, maar de Belgen zijn nog allemaal jong en kunnen alleen nog maar beter worden. En het grootste talent van allemaal moet er nog bijkomen.

En Brazilië is in eigen land gewoon topfavoriet. Je moet wel heel erg naïef zijn om dat niet te zien.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Pfff praat maar verder. België heeft nu al op zowat elke positie een speler van wereldklasse. Ik zeg niet dat ze beter dan Brazilië of Spanje zijn, maar de Belgen zijn nog allemaal jong en kunnen alleen nog maar beter worden. En het grootste talent van allemaal moet er nog bijkomen.

Elke positie een wereldtopper? Op doel is Courtois een wereldtopper. Een verdediger van België is echt een wereldtopper en dat is Kompany. Voor de rest is Hazard een wereldtopper en misschien kan de Bruyne dat ook wel genoemd worden. Spelers als Witsel, Dembele, Fellaini, Vertonghen etc kunnen echt nog geen wereldtop genoemd worden. Talent is er zeker, maar daarmee wordt niet een toernooi gewonnen.

mjk87 (moderator films)

• 14579 berichten
  • 4538 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

En Brazilië is in eigen land gewoon topfavoriet. Je moet wel heel erg naïef zijn om dat niet te zien.

Alleen roepen we dat al 4 jaar van de Duitsers en dat komt er ook niet uit. Nederland had in 2010 geen wereldteam (Brazilië op zeker 8 plekken beter) maar soms lukt alles. België gaat tot de kwartfinale geraken, dan houdt het op. Nederland wellicht ook, die kunnen nog profijt trekken dat ze straks groepshoofd zijn en als mmogelijke nummer één van de poule dan een wat zwakkere tegenstander krijgen in de 1/8-finale. Maar Europese landen zijn sowieso geen favoriet buiten de eigen tijdzonde. Brazilië is topfavoriet, Argentinië mist achterin klasse voor de titel, maar kan ver komen (mits de loting helpt).

j0enne

• 9608 berichten
  • 3781 stemmen

Over dat percentage:

‏@RikElfrink 2h

Maher heeft zelf afgezien van een deel van zijn % in de transfersom. Daarna was het rond met #PSV

Verder kunnen we nog 2-3 aankopen verwachten volgens Brands.

(afbeelding)

@RikElfrink 2h

Maher wilde het nummer van Van Bommel overnemen, vandaar nummer 6.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

En daarbij. Brazilië zou wel topfavoriet zijn. In mijn ogen acht ik de kans dat Spanje en Duitsland het toernooi winnen groter. Spanje is by far de topfavoriet, dat valt niet te ontkennen na het winnen van twee EK"s en een WK op rij, ook al was het gister niks soeps. Daarnaast vind ik Duitsland misschien wel de sterkste selectie hebben op dit moment.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Alleen roepen we dat al 4 jaar van de Duitsers en dat komt er ook niet uit. Nederland had in 2010 geen wereldteam (Brazilië op zeker 8 plekken beter) maar soms lukt alles. België gaat tot de kwartfinale geraken, dan houdt het op. Nederland wellicht ook, die kunnen nog profijt trekken dat ze straks groepshoofd zijn en als mmogelijke nummer één van de poule dan een wat zwakkere tegenstander krijgen in de 1/8-finale. Maar Europese landen zijn sowieso geen favoriet buiten de eigen tijdzonde. Brazilië is topfavoriet, Argentinië mist achterin klasse voor de titel, maar kan ver komen (mits de loting helpt).

Brazilië op 8 plekken beter? Brazilië kwam aan met spelers als Elano, Gilberato Silva, Felipe Melo, Robinho, Luis Fabiano... alleen verdedigend had Brazilië grote namen, met spelers als Lucio, Maicon, Julio Cesar en Juan,

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Of jij het nu graag hebt of niet, maar spelers als Fellaini en Witsel zijn gewoon wereldtop. En een Vertonghen zou bij zowat elk topland in de basis staan. En in de aanval hebben ze met Lukaku en Benteke ook prima spelers.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3781 stemmen

Zo slecht is de achterhoede nou ook weer niet hoor met spelers als Zabaleta, Garay, Campagnaro en Coloccini.

Maar inderdaad wel slechter in vergelijking met landen als Brazilië, Italië, Spanje en Duitsland.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12875 stemmen

Nomak schreef:

Ik zou graag een groep willen zien met België, Nederland, Argentinië en dan nog één of ander Afrikaans of Aziatisch land erbij. Zet ik meteen mijn geld op de Belgen in.

Zal ik m'n rekeningnummer alvast doorgeven?

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Nomak schreef:

Of jij het nu graag hebt of niet, maar spelers als Fellaini en Witsel zijn gewoon wereldtop. En een Vertonghen zou bij zowat elk topland in de basis staan. En in de aanval hebben ze met Lukaku en Benteke ook prima spelers.

Wat jij wil. Als spelers als Fellaini en Witsel al tot de top van de wereld behoren, dan is in jou ogen een speler al snel wereldtop.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Chucky92 schreef:

Wat jij wil. Als spelers als Fellaini en Witsel al tot de top van de wereld behoren, dan is in jou ogen een speler al snel wereldtop.

Neen, Eriksen en Maher, die zijn pas wereldtop!

j0enne

• 9608 berichten
  • 3781 stemmen

Fellaini en Witsel wereldtop is inderdaad overdreven.

Fellaini moet 't alleen van z'n kracht hebben en is sterk in de lucht.

Verder heeft die 0 techniek om bijvoorbeeld een speler vrij voor 't doel te zetten.

Over Witsel kan ik zo niet oordelen aangezien die daar nu bij die Russen speelt.

Yaya Toure, da's wereldtop. Daar kan Fellaini een voorbeeld aan nemen. Of een Xabi Alonso.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Neen, Eriksen en Maher, die zijn pas wereldtop!

Waar staat dat ik dat zeg?

Eriksen vind ik overschat en Maher heeft OOK de potentie op de top van de wereld te halen, net zoals Fellaini dat heeft. Maar dat betekent niet dat zij al wereldtoppers zijn.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Nomak schreef:

Wereldtop? Net daaronder toch wel.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Nou even wat duidelijkheid scheppen hoor, want het is me eigenlijk nooit echt helemaal duidelijk geworden. Nomak, ben jij nou een Belg of een Limburger?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.