- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Ik hoop van harte op een deja vu A&L.......maar ik reken op een achtste finale max.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Hoezo? Zij kiezen blijkbaar voor deze speeltijl, mag ik het dan opeens niet benoemen? Ik zeg alleen maar wat ik zie. Reageer dan niet of zo.
Maar ik heb de eerste helft niet gezien zoals Sjoerd al zei(hij wist dat ik eerst een film keek
).
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3781 stemmen
Nou. Daar werd Spanje dus keihard vernederd.
Lijkt me logisch dat ze het na die 3-0 rustig aan doen na die constante druk in de eerste helft.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nou, ook wel eens verfrissend om Spanje flink vernederd te zien worden, in een finale nog wel.
Welterusten! 
mjk87 (moderator films)
-
- 14579 berichten
- 4538 stemmen
Dat Kuipers zo maar eens fluit in de Eredivisie, maar nee hoor, dan fluit die weer voor elke scheet.
Maar vandaag uitstekend (al had Ramos wellicht rood moeten hebben). Had Webb gefloten, lag de wedstrijd om de 20 seconden stil en was Brazilië wellicht niet als overwinnaar uit de bus gekomen.
Enfin, truste allen (NW in het bijzonder), morgen fysio om 9 uur. Pfft. Materny veel plezier bij je film 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Logische uitslag gezien het kwaliteitsverschil.
MRDammann
-
- 661 berichten
- 3560 stemmen
Genoten van de eerste helft gister. Vooral het doelpunt van Neymar was genieten. Was ook wel is leuk om Spanje als onderliggende partij te zien, niets dat ik iets tegen de Spanjaarden heb maar anders wordt het weer zo saai.
Kortom, leuke ontwikkeling, maakt de voorpret en de voorspellingen leuk naar het WK toe.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Na Spring Breakers maar opgezet te hebben na de oorwassing (supertip orakel A&L) ben ik weer kalm en ziei k het weer helder. Spanje is gister weer wereldkampioen geworden. Weer met beide voetjes op de grond (net als in 2009). Dat is ster nummer 2! 
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Mooi, de Selecao
heeft mn verwachtingen compleet waargemaakt lijkt me.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
'Feyenoord hoopt op huur van Miyaichi of Assaidi' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Zou mooi zijn als 1 van de 2 komt. Liever Assaidi, al zal hij teveel salaris vragen.
Joy4ever
-
- 4620 berichten
- 1841 stemmen
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Nee joh, natuurlijk volgt Kos het Kroatische en Braziliaanse voetbal op de voet. Hij heeft alle zestien wedstrijden van Halilovic live gezien en er vervolgens een grondige analyse uit weten te smeden. Stom van ons; John Boskamp is er niets bij hoeveel die Kos ziet.
'Tottenham haalt voor twintig miljoen twee Kroatische toptalenten binnen' - voetbalzone.nl
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Waarom haal je die quote terug? Dat zegt toch niks over Materny's uitspraak?
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Waarom haal je die quote terug? Dat zegt toch niks over Materny's uitspraak?
Jawel, het was compleet imbeciel van mij om te zeggen dat die jongen een groot talent was. Hoe kon ik zoiets achterlijks nou zeggen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3781 stemmen
?We kunnen geschiedenis schrijven door vierde landstitel op rij te pakken? - voetbalzone.nl
Geschiedenis schrijven? 
PSV heeft dat nog geflikt van 2004/2008.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3781 stemmen
Jawel, het was compleet imbeciel van mij om te zeggen dat die jongen een groot talent was. Hoe kon ik zoiets achterlijks nou zeggen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
?We kunnen geschiedenis schrijven door vierde landstitel op rij te pakken? - voetbalzone.nl
Geschiedenis schrijven? 
PSV heeft dat nog geflikt van 2004/2008.
Ajax nog nooit. Dus ja...
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3781 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Het mooie is dat Xavi weinig vertrouwen heeft in Ramos, zo te zien. 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Ik vroeg me al af waar het gehuil bleef, maar daar is het dan:
Iniesta hekelt Kuipers: 'Veel te veel onderbrekingen' - voetbalzone.nl
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
'Feyenoord hoopt op huur van Miyaichi of Assaidi' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Zou mooi zijn als 1 van de 2 komt. Liever Assaidi, al zal hij teveel salaris vragen.
Waarom zouden zij die spelers willen halen? Op die positie speelt Boettius toch?
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Boëtius is nog minstens 2 maanden geblesseerd. Daarnaast zit Feyenoord veel te dun in de buitenspelers.
Je hebt alleen Schaken en Boëtius. Op links en rechts dus. Manu zou ook nog kunnen. Goossens is geen buitenspeler en komt - net als Verhoek - ruim te kort.
Daarnaast voegen spelers als Assaidi en Miyaichi altijd wat toe in de Eredivisie.
Het is overigens "of" en niet "en".
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Vind het zonde van een talent als Boettius. Dan is die na 2-3 maanden weer fit en speelt hij niet, omdat zijn vervanger het erg goed doet. En heb Assaidi nooit een topspeler gevonden; leuk voor de subtop in Nederland. Ook Miyacichi is nog even afwachten, maar dan zou ik eerder voor hem kiezen dan voor Assaidi.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Buitenspelers kunnen ook rouleren. Ook op beide flanken. Hopelijk wordt Schaken er op een gegeven uit de basis gespeeld.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Maar Schaken is toch juist het lievelingetje van Koeman? Daarbij speelt hij gewoon in Oranje. Dus ik zie niet in (mits hij het niveau van vorige seizoen haalt), waarom Koeman hem op de bank zou plaatsen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Niks over Maher hierzo? Hij is nu een PSV'er in ieder geval. Topaankoop van Marcel Brands.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.