- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Die zit nu huilend Spring Breakers voor de 67e keer te kijken om weer een beetje zijn humeur terug te krijgen
3-0e keer... Euhh ik bedoel 30e keer
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Vandaag lijkt niemand bij Spanje balgevoel te hebben
Iniesta zet af en toe nog wat spelers te kak, wat eeen techniek heeft die man ook zeg. Als enige vandaag dan ook 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het combinatiespel is dan ook volledig weg bij Spanje inmiddels. Wat krampachtige pogingen om via de vleugels of op individuele klasse wat te forceren. Maar wat een moordend tempo zeg.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Respect voor de Brazilianen, ze zullen zo langzamerhand op zijn, maar de mentaliteit van Spanje lijkt geknakt te zijn.
Klasse
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die zit nu huilend Spring Breakers voor de 67e keer te kijken om weer een beetje zijn humeur terug te krijgen
Haha, geen verkeerd idee Jari.
Maar balgevoel is ver te zoeken, maar in 2009 werden ze ook uit de Confed gekegeld, en wat gebeurde er in 2010? Juist. Daar hou ik me aan vast. Reality check voor de jongens. Slechte dag.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Ahahaahahaha goed opgezocht van Neymar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nu wel rood? Nou net de keer dat ie het NIET moet doen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Spanje moet gewoon stoppen met zich indekken en Brazilië in de favorietenrol te plaatsen. Spanje wint gewoon met twee vingers in de neus.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Goh otherfool 2.0. Lekker makkelijk achteraf. Held!
.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Nu wel rood? Nou net de keer dat ie het NIET moet doen.
Kuipers fluit uitstekend vind ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Fluit niet verkeerd, maar als je dan rood geeft had ie dat al eerder moeten doen. Consequent ben je dan niet, deze vond ik van de 3 mogelijke doorgebroken speler situaties de meest twijfelachtige.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Nee die van Busquets vond ik absoluut geen rood. Bal was al weg en er was geen scoringskans, dus geel was voldoende.
Bij Oscar en Ramos kwamen al heel snel verdedigers aansluiten, dus twijfelachtig.
De laatste was duidelijk, Neymar is er met bal langs en wordt onderuitgehaald (al zocht hij het wel op).
Bovendien had hij de wedstrijd best wel verkracht als hij bij omschreven situaties rood zou geven.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Kuipers had die malloot van een Ramos rood moeten geven. Verder niks op hem aan te merken.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Waren nu ook gewoon andere spelers bij hoor.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Kuipers had die malloot van een Ramos rood moeten geven. Verder niks op hem aan te merken.
Maar wie moet dan de pingels nemen bij Spanje? 
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Uitstekend gespeeld van de Brazilianen. De energie die ze vanavond aan de dag legden tegen de vermoeide Spanjaarden was indrukwekkend. Consequent en met z'n allen druk zetten en optimaal profiteren van een uitblinkende Neymar tegen een onthutsende Arbeloa.
Brazilië was al niet uit te vlakken voor de WK volgend jaar maar na deze vertoning helemaal niet meer.
Ik vind het nu wel mooi geweest. Slaap ze!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Deze laatste was geen rood. Eerste ook niet. Tweede heb ik gemist. Vind Kuipers weer prima fluiten. Floot elke Nederlandse arbiter maar zo, zou de Eredivisie een stuk leuker maken.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Wel een effectief counterploegje, dat Brazilië 
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Eerste helft niet gezien neem ik aan? 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Sneijder weet wel hoe hij zo'n over het paard getild ploegje aan moet pakken 
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Sneijder weet wel hoe hij zo'n over het paard getild ploegje aan moet pakken
Hij weet het vast wel........ of Sneijder het kan is een tweede 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3781 stemmen
Dat Kuipers zo maar eens fluit in de Eredivisie, maar nee hoor, dan fluit die weer voor elke scheet.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik vind het wel welletjes. doosje Temazepam zal afdoende moeten zijn NW.
Geen zin in een speurtocht trouwens morgen, bij dezen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Het zit Spanje verder ook niet mee. Lijken beter te spelen met tien man haha. En bij Brazilië komt de ware aard van veel spelers ook boven, stuk voor stuk egotrippers.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Dat joch heeft ook longen als een paard zeg, blijft maar gaan en niet zachtjes ook.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Jij kijkt weer alleen naar de balbezitstatistieken zeker
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen

Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Idd....laten we nou gewoon eerlijk wezen:
Spanje is in de eerste helft overklast en die klap niet te boven gekomen. Heb je een aardige ploeg die met volle overtuiging fel (maar fair) mannetjes dekt, dan kan je de Spanjaarden makkelijk aan.
Nu maar zien hoe de loting is, want niet iedereen durft en kan zo voetballen tegen Spanje uiteraard.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.