- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Lijkt me ook dat kos dat bedoelde ja. Hoewel ik mn twijfels daarbij heb, wetende dat boden van 40 miljoen op Eriksen gewoon worden geweigerd in Amsterdam.
Boden nog wel.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat is dan tamelijk hilarisch.
Nog hilarischer is dat jij denkt dat er waarheid in zit. Sinds wanneer heeft een Nederlandse club ooit een bod van 30 miljoen of hoger afgewezen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gelukkig heb jij geen Oekraïens laten vallen op school. Ik had het er niet uit kunnen halen.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Nog hilarischer is dat jij denkt dat er waarheid in zit. Sinds wanneer heeft een Nederlandse club ooit een bod van 30 miljoen of hoger afgewezen
Geen idee. Jij kwam met 40 miljoen.
. Je doet net alsof ik dat verzon.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Sinds wanneer ben ik Schram.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kon niet eens zien wie het was maar duidelijk.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen

schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Volgens A&L moest dat worden geweigerd omdat Eriksen meer waard zou zijn. Vandaar 
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Het blijft leuk hoe ze in het cyrillisch sommige namen schrijven. Dzjermejn Lens.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
D'r duiken trouwens ineens allerlei berichten op dat Strootman voor 17.5 miljoen naar United verkast.
Hier bijvoorbeeld:
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
"Relatively low price."
. Dat zou wederom een belachelijk hoog bedrag zijn, uitstekende deal dus. Verder geen idee hoe betrouwbaar die site is.
Op een Ajax-forum gaat het gerucht dat Van der Hoorn 'rond is en naar Ajax komt.' Mag toch hopen van niet. En dat nadat ook al een (gerucht) over Jozefzoon de wereld in is geslingerd. Als ook maar één van die twee waar is, zou me dat bijzonder teleurstellen. Wat een treurnis. Elk jaar wordt er m.b.t. het transferbeleid weer een stapje achteruit gezet in plaats van voorwaarts.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Real zou 35 mln plus Khedira aan Napoli bieden voor Cavani.
Beetje jammer van Khedira maar met Cavani wel erg blij. Zie ik veel liever komen dan Suarez.
Dan graag nog Isco en een hoop spul lozen zoals Kaka, Sahin, Higuain en Di Maria.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
'Ajax vindt Maher te duur; Duarte geldt als topprioriteit' - voetbalzone.nl
Ik vind dit wel slim van Ajax.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Als Mertens nou ook blijft heb je toch een aardig team met softe dwergjes staan. Stevige man erop die ze een paar kegels geeft en je ziet ze niet weer (in de topwedstrijden).
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
PSV dus zo goed als rond met Bruma. Geen 5 miljoen maar 3.5 miljoen
Da's in principe nog te doen aangezien van Dijk en van der Hoorn al duurder waren.
En:
@thijsslegers 1h
nog ff over #Maher. Hoor dat #AZ 6,5 mln wil, maar speler heeft recht op percentage transfersom en dat wil AZ op koper verhalen
@thijsslegers 1h
Dan kom je dus uit op een totaalbedrag van ongeveer 7,5 mln euro. Plus 4 jaar contract twv +/- 1 mln = deal van 11,5 mln. Veul geld in NL
Trouwens wel een belachelijk groot verschil, of Maher, of Duarte. 
Duarte is leuk voor een Heerenveen/FC Groningen, meer niet.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Altidore weet trouwens van geen ophouden met scoren, nu weer de enigste goal tegen Honduras.
Die schiet de VS persoonlijk naar 't WK.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Leuk voor m. Als ik t iemand gun is het Altidore wel. Sympathieke gozer, prima spits.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Wel lachwekkend trouwens, Maher vinden ze te duur maar voor spelers als Eriksen, Siem de Jong en Alderweireld moet de hoofdprijs betaalt worden.
Als ik hier dan al lees dat Siem de Jong tussen de 8 en 12 miljoen moet kosten... 
En Alderweireld minstens 7.5, en dat met een contract van één jaar...
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Onderdeel van het spel. Zolang Eriksen en de Jong niet verkocht zijn, is Maher halen niet nodig en betalen wij al helemaal niet de hoofdprijs. Dat weet AZ ook wel.
Altidore: 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Vader Mertens: 'Niets lijkt een overgang nog in de weg te staan' - voetbalzone.nl
Ik mag 't hopen van niet... 9 miljoen is gewoon te laag voor een speler als Mertens gezien de statistieken, en al helemaal als je ziet voor welke bedragen Luuk de Jong en John zijn weggegaan.
En bovendien ga je al die goals en assists nooit opvangen, Depay kan dat namelijk niet.
Bovendien heeft Mertens nog een contract van 3 jaar!
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Typisch Ajax natuurlijk. Zijn de grootste calimero's van de voetbalwereld en vooral wat betreft transfers. Zelf altijd de volle pond willen ontvangen maar huilie huilie doen wanneer AZ de hoofdprijs vraagt voor de 23e speler die naar Ajax vertrekt.
En het is natuurlijk wachten op de arbritrage zaak die Maher en Duarte aan gaan spannen
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ja en Nee. Als Eriksen en/of de Jong definitief verkocht is/zijn, dan is het een ander verhaal.
Dat weet Ajax. Dat weet AZ.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dragende spelers bij Ajax, of bij een middenmotor/subtopper. Is nogal een verschil, en heeft weinig met huilie huilie te maken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Typisch Ajax natuurlijk. Zijn de grootste calimero's van de voetbalwereld en vooral wat betreft transfers. Zelf altijd de volle pond willen ontvangen maar huilie huilie doen wanneer AZ de hoofdprijs vraagt voor de 23e speler die naar Ajax vertrekt.
En het is natuurlijk wachten op de arbritrage zaak die Maher en Duarte aan gaan spannen
Wat is er huilie huilie aan? Ze proberen het niet eens, dus ze staan toch in hun recht? Is wat anders als ze bv 3 miljoen hadden geboden ofzo. Waar hoor je Ajax over AZ klagen? 
Ajax doet dit nu wel verstandig, hoog inzetten bij verkopen en zuinig willen inkopen. Soms loop je een leuke speler mis, maar afgelopen seizoenen toonden ook aan dat je alsnog kampioen kunt worden.
Ik vind het trouwens wel jammer hoor, Maher is juist die ene speler waar je een financiële uitzondering voor moet maken. Duarte vind ik trouwens wel een prima speler, maar het is geen Maher.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.