- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Streampje op het werk! Je moet wat met twee schermen 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Rode kaart was terecht ja ... penalty was meer een gat in de lucht dan een gat in Robben.
Begrijp trouwens niet zo goed waarom NL tegen dit soort teams speelt? Lijkt me dat een ploeg daar niet zoveel van kan leren.
Ja, waarom denk je? Waarom zou er aan het eind van een seizoen een voetbaltrip zijn waar er tegen rijke, maar slechte onzinploegen wordt gespeeld?
KNVB zoekt cash, dat krijgen ze met dit. Ik had ook liever wat beters gezien, maarach.
Verder is je gezwam over Robben flauwekul. Duidelijke penalty, duidelijk rood. Snap niet waar er discussie over kan zijn.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat een erbarmelijk niveau weer. Echt treurig. Van Persie doet ook weer niks goeds als spits (buiten die pingel erin te knallen), technisch ook erg beperkt doordat ie alles stijf met links moet doen. Al zou het me niet verbazen als ie er tegen dit ploegje toch nog drie intrapt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ook knap, paal en lat binnen enkele seconden raken. Anders sta je op 2-0.
Montorsi
-
- 9722 berichten
- 2384 stemmen
Rode kaart was terecht ja ... penalty was meer een gat in de lucht dan een gat in Robben.
Begrijp trouwens niet zo goed waarom NL tegen dit soort teams speelt? Lijkt me dat een ploeg daar niet zoveel van kan leren.
Doe eens een wilde gok waarom ze daar spelen.
Sportief sowieso al niet echt heel interessant met een veredeld B-elftal natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Sneijder valt na de rust goed in, dankzij hem is Oranje erg dreigend.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ze slaan dan ook liever tegen een balletje. Nederland trouwens ook redelijk onmondig tegen dit soort landen. Als een hoop jankende treurwilgen gezien tov die Chineesjes.
Deze opstelling is sowieso bedroevend. Op een aantal namen na. Dan nog moet je minimaal met 5-0 winnen natuurlijk....
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Doe eens een wilde gok waarom ze daar spelen.
Geen idee? Waarom zit NL eigenlijk niet in de Confederation Cup? Levert ook wel centjes op zeker, en je kan je trainen tegen wat betere tegenstanders.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ach Spanje won ook maar 2-1 van Haïti jongens.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Geen idee? Waarom zit NL eigenlijk niet in de Confederation Cup? Levert ook wel centjes op zeker, en je kan je trainen tegen wat betere tegenstanders.
2e op WK telt blijkbaar niet, 2e op EK - Italië- mag dus gaan nu Spanje beide gewonnen heeft.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het is natuurlijk wel bezopen dat de vicewereldkampioen onder de viceeuropeeskampioen wordt gekozen voor CC deelname. Ik had Oranje best op dat toernooi willen zien, zou uniek geweest zijn. Al is dat ook verder een fluttoernooi.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Mooie aanval hoor, van die Chinezen 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Het is natuurlijk wel bezopen dat de vicewereldkampioen onder de viceeuropeeskampioen wordt gekozen voor CC deelname. Ik had Oranje best op dat toernooi willen zien, zou uniek geweest zijn. Al is dat ook verder een fluttoernooi.
Sneijder. Wat een baas. 0-2. Gruwelijk.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Uitstekende actie van die Chinees net idd.
Te bezopen voor woorden dat oranje hier met 0-1 voor staat. Als ze iets scherper spelen met name in de aanval (foutieve passes 80% ofzo?) wals je met dezelfde cijfers over ze heen als toen tegen San Marino.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
En dan doet Sneijder dit
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Eat that stelletje Sneijder haters!
Sneijder
Wat een goal!
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Sneijder
Overigens vind ik Sneijder een verademing voor het middenveld van Oranje. Hij moet echter wel fit worden. Een Sneijder op topniveau heeft dit Oranje nog altijd veel aan!
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Tis wel China hé 
Maar idd, ik was het ook niet eens met de aanvoerderswissel.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Sinds z'n invalbeurt speelt NL ook vele malen beter wat al die kansen opleverde.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Sneijder is gewoon een briljante voetballer, maar hij moet wel fit zijn. Dus als hij komend seizoen minuten maakt, dan staat hij gewoon op het WK in de basis.
Sowieso flauwekul dat je een steeds in Oranje falende speler als van Persie dan captain maakt. Neem dan Robben ofzo.
Montorsi
-
- 9722 berichten
- 2384 stemmen
Een hint, de namen op de rug verraden een hoop.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Opvallend, bij die wereldgoal van Oranje is Onderhond plots vermist 
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Als je de volgende weet aan te kondigen kan ik m'n meeting wel uitstellen hoor.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Mooi afgewerkt maar een wereldgoal ... was het deze smiley
?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.