• 16.017 nieuwsartikelen
  • 179.066 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.363 acteurs
  • 199.297 gebruikers
  • 9.391.533 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Oefent die alvast 't gejank na elk licht contact zodat die kan rollebollen over 't veld bij Barca?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

Hoe groot is de kans?

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

Ah. Neymar , 82 miljoen euro plus 45 miljoen aan salaris.

400 miljoen uitgegeven aan transfers nu de laatste jaren.

Mooie opleidingsclub dat Barca.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Droom verder kos. 28 miljoen is wat anders dan 82 miljoen.

Real bood overigens meer salaris aan. 11 miljoen per jaar, bij Barcelona 7 miljoen.

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

28 naar Santos ja. En 50 miljoen naar Neymars vader.

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

Dortmund fans bij de Robben goal .

(afbeelding)

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

kos schreef:

28 naar Santos ja. En 50 miljoen naar Neymars vader.

Zo ken ik er wel meer. Dan kom ik nog steeds niet op 82 miljoen uit.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Sowieso is Barcelona de laatste 2 jaar vrij geldverslindend bezig. Wat ik wel jammer vind. Maar de kern van Barcelona blijft nog steeds voor een groot deel zelfopgeleid. Iets dat bv Real Madrid niet kan zeggen. Daar kom ik tot Casillas en meer geloof ik niet.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Maakt verder ook niet uit. Barca blijft een matige verdediging houden. Zolang ze niet meer het spel van weleer spelen(vroeg pressie zetten bij balverlies) zal de matige verdediging het in de topduels niet kunnen bolwerken. Ik weet ook niet in hoeverre Neymar verdedigend werk wil/kan/zal verrichten en of er wel een klik is met Messi. Je hebt het dan al wel over 2 spelers die verdedigend weinig zullen doen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nouja, Barcelona had duidelijk wel voorin iemand nodig. Alleen Messi is daar echt dreigend. Nu heb je al 2 spelers die ieder geval met persoonlijke klasse wat kunnen forceren. Of Neymar een succes wordt weet ik niet. Sowieso vind ik hem erg overhyped, moet het nog maar zien. En dat joch lijkt een groot ego te hebben. Speelt hij ook de ballen af op Messi en Iniesta of rent hij steeds zelf op de goal af als een Robben?

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Zo ken ik er wel meer. Dan kom ik nog steeds niet op 82 miljoen uit.

Ik las 32 miljoen plus die 50 dus. Maar misschien is het dan 28 miljoen. Whatever.

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

Hoewel het een megatalent is vind ik het nogal een bedrag voor een speler die zich in Europa nog moet bewijzen.

Hij zal bij barca ongetwijfeld geweldige dingen laten zien, maar de vraag is hoe de rest van het team met hem zal functioneren. Ik vind hem er niet echt passen eerlijk gezegd.

Hopelijk zit ie na 2 maanden op de bank en verlaat via de achterdeur voor de helft van het bedrag zoals Zlatan .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wel humor dat hij bij Madrid miljoenen meer kon verdienen, maar toch Barcelona koos

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ik las 32 miljoen plus die 50 dus. Maar misschien is het dan 28 miljoen. Whatever.

Help me eruit. Ik kan hier op google helemaal niets van vinden. Het enige wat ik dan wel vind met de zoektermen 50 million/neymar/father is dit dan:

Sponsorship deals with companies including Nike, NKE -0.85% Panasonic 6752.TO -7.05% and Volkswagen VOW3.XE +0.45% have pushed his annual earnings to roughly $18 million a year and helped Neymar build up a fortune worth more than $50 million, according to his father, Neymar da Silva Santos Sr.

Brazil Soccer Star Neymar Headed to Barcelona - WSJ.com - online.wsj.com

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

Pak er een willekeurige Spaanse krant bij.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

PSV baalt van overwinning Lyon en moet vol aan de bak - voetbalzone.nl

De poentjes kunnen weer naar Ajax Kan PSV mooi de punten voor NL bij elkaar sprokkelen in de EL, als ze zin hebben.... Al denk ik dat ze na dit jaar hun lesje wel hebben geleerd.

De eerste wedstrijden zullen gespeeld worden tegen Zulte Waregem (België), FC Nordsjaelland (Denemarken), Red Bull Salzburg (Oostenrijk), de nummer twee van Zwitersland (waarschijnlijk Grasshoppers) of de nummer twee van Griekenland (waarschijnlijk Paok Saloniki). Dat meldt het Eindhovens Dagblad.

Mocht PSV doorstoten, dan is de ploeg in de vierde voorronde waarschijnlijk niet geplaatst. Normaal gesproken moet PSV het dan opnemen tegen een van de volgende vijf teams: AC Milan, Arsenal, Schalke 04, Valencia of Lyon. Bij een geplaatste status waren deze sterke tegenstanders ontlopen, maar PSV moet dus vol aan de bak om de groepsfase van de Champions League te bereiken

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Te makkelijk dit. Het is niet dat ze in de rest van de wereld achterlijk zijn en het foutief overnemen.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

kos schreef:

Ik spreek geen Spaans. Beetje slap dit trouwens. Ik heb in het Nederlands en in het Engels gegoogeld met verschillende zoektermen en niets gevonden. Zal wel Spaans geroddel a la de Story zijn.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

kos schreef:

Hoewel het een megatalent is vind ik het nogal een bedrag voor een speler die zich in Europa nog moet bewijzen.

Hij zal bij barca ongetwijfeld geweldige dingen laten zien, maar de vraag is hoe de rest van het team met hem zal functioneren. Ik vind hem er niet echt passen eerlijk gezegd.

Hopelijk zit ie na 2 maanden op de bank en verlaat via de achterdeur voor de helft van het bedrag zoals Zlatan .

Ik denk dat iedereen over een jaar denkt: 'is dit het nou?' Kan alleen maar tegenvallen. Buiten wat youtubefilmpjes (wat gechargeerd gezegd) ook niemand die hem echt kent maar iedereen weet wel te vertellen wat voor een talent het is. Ik voorspel een gevalletje Robinho, Riquelme, Saviola. Waren exact hetzelfde type hypes.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

En met een beetje geluk schopt ie het zover als Ronaldinho in zijn gloriedagen, alleen dan moet ie niet de focus op het nachtleven gaan verleggen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik moet het allemaal nog maar eens zien. De Braziliaanse competitie is echt lachwekkend. Ik zie daar wel eens beelden van, daar gaat het nog 2x zo traag als in de Eredivisie. Zo'n zo'n dikke Ronaldo of Adriano kon daar een paar jaar terug met 15 kilo overgewicht nog flink goals maken. En nu Seedorf er speelt volg ik het ook wat meer. Hoe ze daar verdedigen, daar schrikken Eredivisie verdedigers nog van.

Neymar heeft wel veel individuele klasse, maar je moet het ook maar op een hoger niveau kunnen tonen. In interlands scoort hij vaak alleen tegen obscure landen als Saudi-Arabië en Oman ofzo, nooit eens een beslissende tegen een Europees topland.

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik spreek geen Spaans. Beetje slap dit trouwens. Ik heb in het Nederlands en in het Engels gegoogeld met verschillende zoektermen en niets gevonden. Zal wel Spaans geroddel a la de Story zijn.

zucht. Nou vooruit de eerste de beste: El Barcelona anuncia el fichaje de Neymar | Deportes | EL PAÍS - deportes.elpais.com

Alleen zijn clausule is al 65 miljoen. En hij is maar voor de helft eigendom van Santos.

Maar goed, het is niet mijn bedoeling om verder iemand over te halen of zo. Denk er vooral van wat je zelf wil. Als je denkt dat je Neymar voor 28 miljoen binnenhaalt...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Altijd lachen met kos. Hij wil niemand overtuigen, maar zoekt wel het hele internet af naar de ene bron die zijn gelijk bewijst

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

Ja, het hele internet, de eerste de beste en grootste Spaanse krant.

Succes er mee.

In tegenstelling tot jullie die werkelijk nooit ook maar 1 gefundeerde mening hebben. Dat er uberhaupt mensen jullie nog serieus nemen..

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

'Chelsea en Vitesse reeds akkoord over Van Ginkel'

Dan zou 't echt een stomme lul zijn.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Ja, het hele internet, de eerste de beste en grootste Spaanse krant.

Succes er mee.

In tegenstelling tot jullie die werkelijk nooit ook maar 1 gefundeerde mening hebben. Dat er uberhaupt mensen jullie nog serieus nemen..

Die laatste zin is geheel wederzijds

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

Overigens hebben wij de nieuwe Ronaldo En Ibrahimovic gehaald..

NEC haalt Iraniër met zelfvertrouwen: 'Ik ga voor de grootste clubs spelen' - voetbalzone.nl

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

(afbeelding)

Dit is trouwens wel gruwelijk!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Zaakwaarnemer Cezary Kucharski heeft bevestigd dat BVB-spits Robert Lewandowski komend seizoen voor Bayern München zal uitkomen.

Wat een verrassing!

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

j0enne schreef:

(afbeelding)

Dit is trouwens wel gruwelijk!

Eigenlijk best hilarisch als je erover nadenkt. Al is Guardiola dit jaar geen trainer van Barca..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.