- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Hetzelfde hier, Duits onderonsje in de Champions League boeit me niet. Morgenvroeg moet ik om kwart na 6 op stage zijn, dus sowieso dadelijk gaan slapen en om rond 4 uur opstaan om nog wat UFC te kijken.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Hetzelfde hier, Duits onderonsje in de Champions League boeit me niet. Morgenvroeg moet ik om kwart na 6 op stage zijn, dus sowieso dadelijk gaan slapen en om rond 4 uur opstaan om nog wat UFC te kijken.
Door jouw post schiet me opeens te binnen dat Badr vanavond nog op RTL7 komt. Is veel leuker om te zien, dat ga ik kijken (of opnemen).
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kijken naar een stel schoppende en meppende mannen in een ring. En dan voetbal saai noemen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
kwestie van prioriteiten stellen
. Hopen dat ik het redt. MMA > voetbal.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Belangrijk onderzoek trouwens voor oa Reinbo, NW en NR!
Voor kakkerlak smaakt suiker bitter | nu.nl/wetenschap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Jullie eerste bevindingen? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ben meer van de eiwitten, neem zo weinig suiker in als mogelijk, dit verklaart wel het één en ander
.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Sinds ik weet loop ik al in Ajax kloffies, moet je toch echt bij mn ouders zijn 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Stage op een zondagochtend, zwaar leven. Moet wel iets Belgisch zijn aangezien jij kwart na 6 zegt 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat overigens logischer klinkt dan 'over'
.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Kijken naar een stel schoppende en meppende mannen in een ring. En dan voetbal saai noemen
Of één knock-out, en dat is 't.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
MMA verwarren met boksen
. Wielrennen lijkt ook best op honkbal inderdaad.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Boksen & MMA, totaal verschillend, maar ik vind het allebei mooi. Wie denkt dat er niks gebeurt snapt er helemaal niets van.
Grappig ook dat een Junior Dos Santos denkt dat hij tegen Klitschko zou winnen in een boksring. Zou totaal kansloos zijn. Net zo kansloos als die Tyson Fury die denkt dat hij Cain kan verslaan met MMA regels.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Stage op een zondagochtend, zwaar leven. Moet wel iets Belgisch zijn aangezien jij kwart na 6 zegt
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Dortmund met rug naar het veld en middelvinger omhoog. Zal wel te maken hebben met het TIFO verbod.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Krijg je van alle commentatoren die verschrikkelijke kut Snoeks. Gezellig...
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
MMA verwarren met boksen
. Wielrennen lijkt ook best op honkbal inderdaad.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Vreemde camerahoek. Laag, maar ver van het veld.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik had 't over Badr. Da's toch gewoon boksen is 't niet? MMA is toch met worstelen en al?
Vechtsporten zijn trouwens pure sporten, geen spelletjes. Voetbal speel je, net zoals je tennis en darts ook speelt. Sporten als boksen en MMA speel je niet.
Ik ga slapen nu, goeienacht.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het betrof UFC in dit geval.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tssk, beste kansen voor Dortmund. Helaas nog niet afgemaakt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Viezerik, die Ribery. Dat kan rood voor een elleboog zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zit echt een steek los bij die vent. Had Kuipers beter gedaan
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Robben 1 tegen 1 en missen. Ik voel weer 3 jaar oude pijn terug 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Robben en grote missers in een finale. Je verwacht het niet. Gelukkig voor Dortmund heeft ie geen overzicht.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Robben en grote missers in een finale. Je verwacht het niet. Gelukkig voor Dortmund heeft ie geen overzicht.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Deze was lastiger dan die in 2010. Toen rende hij echt recht op de keeper af zonder iemand in zijn buurt 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.