- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Met die tactiek hebben ze Sigthórsson destijds ook gek gemaakt.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tja, dan doet Overmars zijn werk toch gewoon goed? Even het clubblaadje inzetten om een speler goedkoop op te halen, niks mis mee. Vrij erkende tactiek.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Maccabi tel Aviv, (harde)kernen zijn erg goed bevriend met die van Ajax. Bijna elke pot over en weer wel een uitwisseling.
(afbeelding)
(afbeelding)
Support your own club!
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Tja, dan doet Overmars zijn werk toch gewoon goed? Even het clubblaadje inzetten om een speler goedkoop op te halen, niks mis mee. Vrij erkende tactiek.
Hij levert goed werk inderdaad. Aan de andere kant is het ook achterbaks en vies. Daarnaast hebben de andere clubs niet hun eigen blad, ja, misschien Feyenoord met het AD.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Het is inderdaad allemaal een complot, en Ajax is de enige club die concrete interesse in een speler naar buiten brengt en zo het hoofd van een speler op hol brengt.
Frankie gaat voor vier jaar bijtekenen:
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ach ja, op die positie kun je toch ook helemaal niet overleven zonder achterbakse streken. En zeker niet bij de club met het hoogste transferbudget. Nee hoor, goed te zien dat Overmars ondanks zijn koorknapenuiterlijk stiekem toch een klein ratje is. Een soort Martin van Geel in opleiding zeg maar...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Frankie, Frankie...we worden (de komende 4 jaar sowieso) kampioen 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ah, de Televaag en Ajax zijn al weer begonnen met smerige spelletjes. Had toch gedacht dat Overmars iets meer gentleman was dan zijn voorgangers, maar helaas.
Nu is het wachten op 'dat gun je een speler toch', 'wat denken ze wel in Almelo' en natuurlijk 'ze doen daar moeilijk want ONS bod is het enige goede'. Gevolgd door een arbitragezaak uiteraard.
Overmars irriteert Smit: ?Niet de koper bepaalt de prijs maar de verkoper? - voetbalzone.nl
Haha, ik dacht al, waarom post kos hier nog zo weinig. Maar er viel tot aan vandaag niks over Ajax te zeiken 
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Haha, ik dacht al, waarom post kos hier nog zo weinig. Maar er viel tot aan vandaag niks over Ajax te zeiken
Ja, ik ben inmiddels gewend aan jullie niet inhoudelijk reageren hier.
Overigens valt over Ajax altijd wat te zeiken natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, ik ben inmiddels gewend aan jullie niet inhoudelijk reageren hier.
Overigens valt over Ajax altijd wat te zeiken natuurlijk.
Wat een schoft, die Overmars! Maar goed dat je dit onder de aandacht heb gebracht. Dank kos, namens het hele land.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Als ik iets post is dat niet per se voor de blinde Ajaxschaapjes hier hoor.
Dat heb ik allang opgegeven, valt niets mee te winnen.
Maar idd, ga maar maandenlang doorratelen over die gemene Munsterman, en die superfoute Marcel Brands, week in week uit, wat totaal niemand boeit.
O wee, als we iets over de ajaxdwerg zeggen, brrrrr
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als ik iets post is dat niet per se voor de blinde Ajaxschaapjes hier hoor.
Dat heb ik allang opgegeven, valt niets mee te winnen.
Maar idd, ga maar maandenlang doorratelen over die gemene Munsterman, en die superfoute Marcel Brands, week in week uit, wat totaal niemand boeit.
O wee, als we iets over de ajaxdwerg zeggen, brrrrr
Ow, je mag zeggen wat je wilt hoor. Daar is het een vrij land voor. Maar ik vind het wel grappig dat ongeveer 99% van jouw berichten hier over Ajax gaan. Je bent zo'n typisch voorbeeld van iemand die nergens van kan genieten, maar alles moet afzeiken.
Maar als je een inhoudelijke comment zoekt, beetje vreemd om een bod te plaatsen zonder onderhandelingskans voor Heracles. Terecht dat ze dan niks ermee doen.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Ow, je mag zeggen wat je wilt hoor. Daar is het een vrij land voor. Maar ik vind het wel grappig dat ongeveer 99% van jouw berichten hier over Ajax gaan.
Daar vergis jij je dan flink in.
*proest*. oh ja? Omdat ik jou stokpaardjes niet zo boeiend vind?
Maar als je een inhoudelijke comment zoekt, beetje vreemd om een bod te plaatsen zonder onderhandelingskans voor Heracles. Terecht dat ze dan niks ermee doen.
Dat lijkt mij ook.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ehm.. je ziet niet dat Overmars en public in de Telegraaf zit te mekkeren en Smit daar weer op moet reageren enzovoorts?
Wat is daar kansloze haatreactie aan? Ik quote nota bene de voetbalsites.
Dat is niet 'klaar' of 'niks aan de hand'
Wat lees jij in hemelsnaam? Het enige wat hij zegt is dat Ajax een reëel bod heeft neergelegd en dat Heracles deze heeft geweigerd. Vervolgens zegt hij dat Ajax geen bod meer zal doen, omdat ze niet aan de vraagprijs van Heracles willen voldoen. Ja, smerige spelletjes zeg! Heel smerig om een bod te doen en er vervolgens niet uit te komen met Heracles! Hoe durft Overmars 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Zondagavond 22.15 uur!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Las het net ja, rep. Ranzig klote Juventus. Als dit officieel al klopt, dan moet je die club aanklagen. Dan heeft Ajax recht op die 5de cup. Misschien niet op een leuke manier, maar je hebt er recht op.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Zaak is verjaard.
Maar je had trouwens ook geen doping nodig om die fout van De Boer af te straffen en de penalty's van Davids en Silooy te stoppen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zaak is verjaard.
Ah, dat is vlot. Bah bah bah. Dan ben je als Ajax zijnde toch effe vies genept.
De rest van je verhaal is onzin. Heeft allemaal niks ermee te maken. En die penalty's waren misschien niet eens nodig geweest als Juventus het eerlijk had gespeeld. Dan hadden ze misschien al eerder moeten buigen voor Ajax.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Misschien konden ze het idd niet fysiek meer bijbenen. Je weet het niet. Het blijft verder valsspelen, dus er is op voorhand nooit sprake geweest van een eerlijke finale. Tenzij heel Ajax ook aan de doping was
Maar dat betwijfel ik. Als ik dan die rotkop van Deschamps zie in die beelden kolkt het bloed gelijk al hehe.
Nos.nl conte-mag-geen-antwoord-geven
Laffe honden
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ach, in de jaren '70 slikten de Ajacieden ook van alles.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Misschien konden ze het idd niet fysiek meer bijbenen. Je weet het niet. Het blijft verder valsspelen, dus er is nooit sprake geweest van een eerlijke finale. Tenzij heel Ajax ook aan de doping was
Maar dat betwijfel ik.
Ik denk dat kos wel denkt dat Ajax aan de doping was.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het gaat er natuurlijk om dat iets bewezen moet zijn. En daarbij moet het destijds verboden zijn geweest. Was dat in de jaren 70 zo of mocht toen alles?
Ieder geval was het in de jaren 90 gewoon verboden.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Is er ook al een onderzoek naar ingesteld? Niet zomaar van alles roepen he
Misschien zat Mohammed Ali ook wel aan de doping.
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
Maar je had trouwens ook geen doping nodig om die fout van De Boer af te straffen en de penalty's van Davids en Silooy te stoppen
Precies.
Daarnaast lijkt het me niet dat Ajax recht heeft om naar anderen te wijzen qua doping. Denk aan een F. de Boer, E. Davids en J. Stam. Daarnaast de huidige samenwerking met AS Trencin ofwel FC Creatine. Er werd/wordt uiteraard door veel meer voetbalclubs doping gebruikt. Beter ga je er echt niet door voetballen. Hoogstens dat je meer uithoudingsvermogen hebt. Maar ook dat is trainbaar.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Haha Joy4ever komt hier even het dopinggebruik van Juventus bagatelliseren. Maar wel Armstrong aan de schandpaal nagelen.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Dus is het onnodig om te gebruiken als het trainbaar is als het alleen nuttig is voor het uithoudingsvermogen.
By the way, Stam heeft pas ergens in 2006/2007 voor Ajax gevoetbald. Voor de rest vind ik het prima als er ook bewijzen voor te vinden zijn dat Ajax in 1996 aan de doping was, maar die zijn er verder niet.
Voor de rest zegt Nomak al genoeg 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Precies.
Daarnaast lijkt het me niet dat Ajax recht heeft om naar anderen te wijzen qua doping. Denk aan een F. de Boer, E. Davids en J. Stam. Daarnaast de huidige samenwerking met AS Trencin ofwel FC Creatine. Er werd/wordt uiteraard door veel meer voetbalclubs doping gebruikt. Beter ga je er echt niet door voetballen. Hoogstens dat je meer uithoudingsvermogen hebt. Maar ook dat is trainbaar.
Haha wat een slap gelul om de corruptie van je eigen club goed proberen te praten 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Is er ook al een onderzoek naar ingesteld? Niet zomaar van alles roepen he
Misschien zat Mohammed Ali ook wel aan de doping.
Nooit van de 'hagelslag' gehoord.

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Lees je ook even het laatste stuk depri?
Daarbij, dit zijn natuurlijk aannames. Zoals het bij Juventus aannames waren, tot aan dit nieuws vandaag.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.