- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
AZ rondt transfer af: 'Ik denk dat we nader tot elkaar zullen komen' - voetbalzone.nl
Ik zie hem bij AZ zeker opbloeien en dat we hem later voor een mooi bedrag kunnen verkopen.
Volgens het publiek van Heerenveen schenen ze hem beu te zijn geworden. Dus kortom het beste voor allemaal zal ik maar zeggen.
Jan Wuytens acht ik alleen noodzakelijk als Reijnen zal vertrekken. Mede doordat Lam (nog net iets te licht ) als een groot belofte geld.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Vitesse hoeft Leerdam niet meer. Die zal dus wel naar Twente gaan...
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Oh, even terugkomen op zondag..Die Lokhoff probeerde zijn tranen in bedwang te houden, zegt mijn vriendin ineens: het zijn toch altijd dezelfden die verliezen met hun clubs, waarom vragen ze dan telkens diezelfde trainers? Het is zo grappig om te horen met wat voor een eenvoudige blik vrouwen op het voetbal kijken, maar het was best een goede opmerking! Zagen we hetzelfde ook niet bij die Henk Wisman, Wiljan Voet, Mike Snoei en Frank Adelaar. Bij die laatstgenoemde had je een 100% degradatiegarantie geloof ik, haha, ik lees net dat hij ook bij een Slowaakse club is ontslagen.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Aah, volgens mij was Harry Vermeegen een keer bij hem langsgekomen vorig jaar.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen

Die joden verdienen een 10 voor Nederlands!
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Vermegen
Jij niet. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Dat is ook geen correct Nederlands.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Nee, de Y van Feyenoord is vanwege internationale redenen in het leven geroepen. Die mogen ze dus weer veranderen in de IJ.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Maar wel correct, als ik het logo mag geloven 

Nieuwe shirts Barcelona. Op de mouwen van het uitshirt na weer eens mooie, traditiegetrouwe shirts. Vooral de kleuren van de Catelaanse vlag als uitshirt zijn mooi.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Vooral de kleuren van de Catelaanse vlag als uitshirt zijn mooi.
Net zoals de Rotterdamse kleuren op de Feyenoord uit-shirts mooi zijn, bedoel je? 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Dat zijn sloddervos t-shirtjes, vind ik niet echt mooi. Ik vind Puma echt een vreselijke kledingsponsor.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Manchester United ontvangt dit seizoen 60,8 miljoen pond aan tv-gelden van de Premier League, nummer laatst QPR nog altijd 39,7 miljoen pond
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Het is natuurlijk veel meer dan zomaar 1 titeltje. Hij wint de titel met een record aantal punten en doelpunten.
En toendertijd nog eindigen voor de beste team ooit. 
El Unico goede trainer ja, persoonlijkheid ook top manier van voetbal trekt mij totaal niet.
Begrijp A&L ook niet helemaal, op zijn voetbalvisie na zou het een heilige moeten zijn voor Ajacieden. 
soit.
mjk87 (moderator films)
-
- 14582 berichten
- 4543 stemmen
(afbeelding)
(afbeelding)
Nieuwe shirts Barcelona. Op de mouwen van het uitshirt na weer eens mooie, traditiegetrouwe shirts. Vooral de kleuren van de Catelaanse vlag als uitshirt zijn mooi.
Nou, die spelers zelf lijken er niet echt gelukkig mee 
Shirt in Catalaanse kleuren? Prima, en goed iniatief! Shirt in Catalaanse kleuren? Ook gewoon lelijk. Bij die kleuren denk ik sowieso niet aan Barcelona, wel aan de Eagles, CSV of enig ander degradatieniveau. Rood-geel vind ik gewoon geen combinatie voor een shirt. En die shirtsponsor in het wit is ook niks. Dat geel paste veel beter.
mjk87 (moderator films)
-
- 14582 berichten
- 4543 stemmen
Ik snap hem niet. Of is dit echt in Israel (lijkt Herbreeuws onderin beeld). Joden is dan wel met een hoofdletter. Wel een leuk liedje blijft het.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ajax vangt bot bij Heracles: 'Het eerste en laatste bod' - voetbalzone.nl
Naar het lijkt komt Duarte dus niet naar Ajax.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
(afbeelding)
(afbeelding)
Beter dan die raket ijsjes van dit seizoen.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Ah, de Televaag en Ajax zijn al weer begonnen met smerige spelletjes. Had toch gedacht dat Overmars iets meer gentleman was dan zijn voorgangers, maar helaas.
Nu is het wachten op 'dat gun je een speler toch', 'wat denken ze wel in Almelo' en natuurlijk 'ze doen daar moeilijk want ONS bod is het enige goede'. Gevolgd door een arbitragezaak uiteraard.
Overmars irriteert Smit: ?Niet de koper bepaalt de prijs maar de verkoper? - voetbalzone.nl
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Nou, die spelers zelf lijken er niet echt gelukkig mee 
Shirt in Catalaanse kleuren? Prima, en goed iniatief! Shirt in Catalaanse kleuren? Ook gewoon lelijk. Bij die kleuren denk ik sowieso niet aan Barcelona, wel aan de Eagles, CSV of enig ander degradatieniveau. Rood-geel vind ik gewoon geen combinatie voor een shirt. En die shirtsponsor in het wit is ook niks. Dat geel paste veel beter.
Witte accenten snap ik ook niet. Houd dit ook geel, zodat je met de drie primaire kleuren werkt(rood/blauw/geel). Nu komt wit er ook nog eens bij. Op de vorige uitshirts was dit ook gewoon geel.
Voor de rest is rood/geel bijna altijd het uitshirt van Barca, maar bijna nooit in de gestreepte variant van de vlag. Normaal gesproken ben ik het met je eens, maar ik vind het hier wel erg fraai en klassiek ogen.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Ah, de Televaag en Ajax zijn al weer begonnen met smerige spelletjes. Had toch gedacht dat Overmars iets meer gentleman was dan zijn voorgangers, maar helaas.
Nu is het wachten op 'dat gun je een speler toch', 'wat denken ze wel in Almelo' en natuurlijk 'ze doen daar moeilijk want ONS bod is het enige goede'. Gevolgd door een arbitragezaak uiteraard.
Overmars irriteert Smit: ?Niet de koper bepaalt de prijs maar de verkoper? - voetbalzone.nl
Zie het probleem hier eigenlijk niet zo. Leuk dat Smit de prijs wilt bepalen, maar dan kan ie Duarte aan de straatstenen niet kwijt krijgen. Het is niet meer dan logisch dat zij teveel vragen voor hun speler en Ajax juist (te) weinig wilt betalen. Dit is niet meer het Ajax van een paar jaar geleden dat blind miljoenen neertikte voor een speler.
Ergens zal een gulden middenweg gevonden moeten worden.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Zie het probleem hier eigenlijk niet zo. Leuk dat Smit de prijs wilt bepalen, maar dan kan ie Duarte aan de straatstenen niet kwijt krijgen.
En? Dan blijft ie toch lekker.
Het is niet meer dan logisch dat zij teveel vragen voor hun speler en Ajax juist (te) weinig wilt betalen. Dit is niet meer het Ajax van een paar jaar geleden dat blind miljoenen neertikte voor een speler.
Ergens zal een gulden middenweg gevonden moeten worden.
Haha, dat bedoel ik nou, die Ajacieden zijn echt knettergek.
Nee, er hoeft niks gevonden te worden. Dan blijft ie gewoon. Klaar. Tenzij ze echt moeten verkopen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Volgens mij is Ajax het daar mee eens, niet? Anders hadden ze wel een (nieuw) tegenbod gedaan.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Ik snap hem niet. Of is dit echt in Israel (lijkt Herbreeuws onderin beeld). Joden is dan wel met een hoofdletter. Wel een leuk liedje blijft het.
Maccabi tel Aviv, (harde)kernen zijn erg goed bevriend met die van Ajax. Bijna elke pot over en weer wel een uitwisseling.

rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
En? Dan blijft ie toch lekker.
Haha, dat bedoel ik nou, die Ajacieden zijn echt knettergek.
Nee, er hoeft niks gevonden te worden. Dan blijft ie gewoon. Klaar. Tenzij ze echt moeten verkopen.
Hij blijft dus ook gewoon gezien de berichtgeving. Dus het is ook klaar. Niks aan het handje toch? Voor de rest snap ik niet wat je met knettergek bedoeld. Weer één van de zovele kansloze haatreacties van dhr. Kos. Mis alleen de one-liner smileys. Dus kom maar op 
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Ehm.. je ziet niet dat Overmars en public in de Telegraaf zit te mekkeren en Smit daar weer op moet reageren enzovoorts?
Wat is daar kansloze haatreactie aan? Ik quote nota bene de voetbalsites.
Dat is niet 'klaar' of 'niks aan de hand'
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Hij probeert nu gewoon onrust te stoken bij Duarte die dan de hele tijd komt met 't verhaal dat die wil vertrekken dit, dat, en dat Smit 'm dan alsnog moet verkopen omdat die anders opgescheept zit met een speler die geen zin meer heeft om bij Heracles te ballen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.