- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Dirk Kuijt in de spits vanavond
x oneindig.
Allemachtig, pffffffffffffffffffff.
?Huntelaar niet in basiself van Oranje, Schaken en Vermeer wél? - voetbalzone.nl
Vermeer; Van Rhijn, Heitinga, Vlaar, Martins Indi; De Jong, Afellay, Van der Vaart; Schaken, Kuyt en Robben.
Voor Vermeer ook lachen als dit klopt, debuteren tegen Duitsland. Al is het vreemd dat Krul dan niet keept als vaste 2e/3e keeper.
mjk87 (moderator films)
-
- 14671 berichten
- 4586 stemmen
Christus, als Kuijt iets heeft bewezen de laatste jaren in Oranje is het wel dat hij geen spits is. In zijn eentje die wedstrijd tegen Portugal verprutst, ook daarna vaak net niet. Als speler aan de rechterkant, lekker rennen, meeverdedigen, voorzetje geven, dan was hij prima.
Maar zolang het niet op v.i. staat of bij de Telegraaf is er nog alle hoop. *Edit, telegraaf meldt het ook.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Je zal maar een kaartje hebben gekocht voor Nederland - Duitsland in de verwachting een lekkere pot te zien met goede spelers...
Dan kom je toch heel bedrogen uit als je vanavond moet kijken naar Vermeer, Schaken en Kuyt. Ongelofelijk zeg!
Waar is die Louis mee bezig?
Zet gewoon Krul - van Rhijn - Heitinga - Vlaar - Martins Indi - de Jong - van der Vaart - Emanuelson - Elia - Huntelaar en Robben erin.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
De bron van Voetbalzone is De Telegraaf, als je het artikel leest 
En eerlijk, die zitten er wat betreft Oranje weinig naast.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Je zal maar een kaartje hebben gekocht voor Nederland - Duitsland in de verwachting een lekkere pot te zien met goede spelers...
Dan kom je toch heel bedrogen uit als je vanavond moet kijken naar Vermeer, Schaken en Kuyt. Ongelofelijk zeg!
Waar is die Louis mee bezig?
Zet gewoon Krul - van Rhijn - Heitinga - Vlaar - Martins Indi - de Jong - van der Vaart - Emanuelson - Elia - Huntelaar en Robben erin.
Tsja, potje is al weinig waard, maar als Louis dan ook nog eens bv de topspits uit de Bundesliga eruit laat ten faveure van Kuijt....
Vermeer of Krul maakt denk ik weinig uit, maar aangezien Krul hoger op de lijst staat is het vreemd dat hij moet banken en Vermeer niet. Vermeer heeft natuurlijk wel laten zien ook prima te presteren in de CL, dus misschien krijgt hij er nu een beloning voor.
Ik ga het wel kijken, er is toch weinig op tv, maar heel veel waarde heeft dit niet. Al zou het fijn zijn nu wel eens van Duitsland te winnen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Krul lijkt me onvoorstelbaar veel beter dan Vermeer.
Maar Vermeer past wellicht beter bij de rest van het prutselftal, dat dan weer wel.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Vind Krul ietswat overschat en Vermeer ietswat onderschat. Kan eigenlijk niet heel veel noemen waar Krul beter in zou zijn. Eigenlijk heeft hij alleen zijn lengte mee als voordeel. Vermeer heeft denk ik betere reflexen.
Op zich moeten we sowieso blij zijn met de keepers.
Stekelenburg/Vorm/Krul/Vermeer/Velthuizen.
Dat zijn al 5 keepers die ik Oranje waardig vind.
mjk87 (moderator films)
-
- 14671 berichten
- 4586 stemmen
De bron van Voetbalzone is De Telegraaf, als je het artikel leest 
En eerlijk, die zitten er wat betreft Oranje weinig naast.
Als ik voetbalzone zie staan lees ik al niet meer verder 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Als ik voetbalzone zie staan lees ik al niet meer verder
Hier de 2e bron:

kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Vind Krul ietswat overschat en Vermeer ietswat onderschat. Kan eigenlijk niet heel veel noemen waar Krul beter in zou zijn. Eigenlijk heeft hij alleen zijn lengte mee als voordeel. Vermeer heeft denk ik betere reflexen.
Het enige dat Vermeer heeft is reflexen, verder helemaal niks. In alle andere opzichten is Krul veel beter.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Kan iemand dit uitleggen? Dijks draagt geen handschoenen meer: 'Dat heb ik wel geleerd' - voetbalzone.nl
als t koud is mag je geen handschoenen dragen?
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Kan iemand dit uitleggen? Dijks draagt geen handschoenen meer: 'Dat heb ik wel geleerd' - voetbalzone.nl
Het kwam wat suf over, omdat het die dag niet heel koud was.
Echt mannelijk is het niet om nu al die dingen te dragen. Bij -5 snap ik het wel.
De Jong scoorde tegen iedere club - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
Ik ben geen grote fan van Siem zijn spel, maar dit is natuurlijk wel indrukwekkend.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Moet een speler zich serieus gaan aantrekken wat men daarvan denkt???? wat een onzin zeg. Als hij die dingen nou wil dragen...
Onderhond
-
- 87650 berichten
- 12949 stemmen
Echt mannelijk is het niet om nu al die dingen te dragen.

The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Moet een speler zich serieus gaan aantrekken wat men daarvan denkt???? wat een onzin zeg. Als hij die dingen nou wil dragen...
Schijnbaar vond Dijks het toch ook niet zo heel handig, achteraf....
Ik zat er niet mee nee, al is het ook wat overdreven om zoiets al als sporter half oktober te dragen.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Op zich moeten we sowieso blij zijn met de keepers.
Stekelenburg/Vorm/Krul/Vermeer/Velthuizen.
Dat zijn al 5 keepers die ik Oranje waardig vind.
Krul is gewoon veel en veel beter dan Vermeer. Vermeer mag volgens mij geen lange ballen geven. Het is toch ongelofelijk dat hij ten koste van alles maar wil opbouwen, zelfs een speler van Ajax met iemand in de rug speelt hij nog aan waardoor ze weer in de problemen komen! Over z'n lange ballen maar te zwijgen... Dan kan die nog een voorbeeld nemen aan Waterman. Zijn bedoelde lange ballen komen echt vaak precies aan, opbouwend ook erg goed. Maar hij heeft juist weer niet die reflexen die Vermeer heeft.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Die hoort er ook bij ja, voor de toekomst althans. Voorlopig zou ik de 5 andere namen nemen wegens meer ervaring en zeker zo goed. Zoet zal als hij zo door blijft gaan in de toekomst zeker strijden voor eerste keeper. Nadeel voor hem is dat Krul ook nog jong is.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Zoet vind ik nu al een betere keeper dan Velthuizen ooit geweest is. Wat mij betreft zou de volgorde zijn:
1. Stekelenburg
2. Vorm
3. Krul
4. Zoet
5. Vermeer
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Dat was echt koddig. Werd uitgelachen door een bomvolle Kuip toen hij het veld opkwam. Dat is-ie dus niet vergeten, haha.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Ja als je als Ajacied door een volle Kuip wordt uitgelachen is dat echt heel bijzonder ja...
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Ja als je als Ajacied door een volle Kuip wordt uitgelachen is dat echt heel bijzonder ja...
Fluiten niet. Lachen wel. Ik heb De Kuip nog nooit horen lachen als er een wisselspeler het veld betrad. Dit zag er echt niet uit. Stoer met de borst vooruit naar zijn positie rennen maar wel met zijn warme handschoentjes aan.
Onderhond
-
- 87650 berichten
- 12949 stemmen
Want voetballers hebben inderdaad het imago van héél sterk en mannelijk te zijn. Je mag nog niet in hun nek blazen of ze liggen al te janken op het veld.
Als zo'n kereltje bij Ajax liever met warme pollekes speelt zou ik er bij niet zo lastig over doen. Als hij er beter door speelt kunnen ze misschien nog wat stijgen in de ranglijst.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Want voetballers hebben inderdaad het imago van héél sterk en mannelijk te zijn. Je mag nog niet in hun nek blazen of ze liggen al te janken op het veld.
Als zo'n kereltje bij Ajax liever met warme pollekes speelt zou ik er bij niet zo lastig over doen. Als hij er beter door speelt kunnen ze misschien nog wat stijgen in de ranglijst.
Heb je weer in de kist met clichés zitten zoeken?
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Haha, na opmerkingen van onder andere Frank, homo's ontbreekt het aan motoriek, de Boer. Wat een gelul allemaal. Al droeg hij de roze kousenband van zijn vriendin.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig heeft De Boer er een beter zich op dan de luitjes die hier weer kritiek uiten.
Gewoon een beetje inspannen, dan worden die handen vanzelf warm.
Onderhond
-
- 87650 berichten
- 12949 stemmen
Van te voetballen worden je handen warm inderdaad 
Misschien van het gesleur en het bepotelen van elkaar wel ...ook al zo mannelijk. Truitje-trek!
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2389 stemmen
Als je dat had verwacht ben je al niet echt goed op de hoogte.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Naar mijn weten bezoeken de mensen het Nederlands elftal ook vooral om vervroegd carnaval te vieren.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Van te voetballen worden je handen warm inderdaad
Inspanning --> warmte
Onderhond
-
- 87650 berichten
- 12949 stemmen
Ik heb 8 jaar lang gevoetbald, nooit warme handen gekregen tijdens het voetballen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.