- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vooral Eriksen moet je zorgen dat hij bij gaat tekenen tot 2016. Maak hem grootverdiener. Ik heb geen twijfel dat hij de Europese top gaat halen voor een enorm bedrag.
Heb m'n mond weer voorbij gepraat bij deze post. Chris wil voorlopig niet ingaan op de aanbieding die Ajax hem heeft gedaan. Hij heeft geen nee verkocht, maar wil z'n opties open houden.
Heb het vermoeden dat als er niks voor hem komt deze winter van grote (Barca/Manu) proporties dat hij alsnog verlengt.
Een Eriksen in de vorm van dit jaar gaat het niet redden bij een Europese topper, ook al zal hij zeer zekers wel beter renderen met wat betere spelers naast hem. Toch komt een serieuze overstap nog te vroeg voor hem, hij is geen Sneijder die er al meteen zal staan zoals bij Real.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Wat kan Oranje eigenlijk nog wel opstellen tegen Duitsland?
-----------------Krul
vRhijn-Heitinga-Vlaar-Willems
-------------De Jong
------Vd Vaart-Emanuelson
Schaken-Huntelaar-Robben
Zoiets zal het dan wel worden denk ik. Of Clasie voor de Jong en Elia voor Schaken. Dat kan allemaal.
Jammer dat een vrij mooi affiche bijna niks meer waard is door alle afzeggingen.
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
Emanuelson
Brrrrrr 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Doe mij maar weer aankomend weekend Eredivisie.
ADO-PSV
Vitesse-NEC, de derby.
Utrecht-Twente
En Ajax-VVV.
Prima mogelijkheid om weer eventueel in te kunnen lopen.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
VVV is op stoom, die pakken gewoon een puntje daar! 
Babel 4 tot 6 weken uitgeschakeld omdat ze geen risico willen nemen wat ze bij Sigthorsson wel hebben gedaan.
mjk87 (moderator films)
-
- 14671 berichten
- 4586 stemmen
-----------------Krul
vRhijn-Heitinga-Vlaar-Willems
-------------De Jong
------Vd Vaart-Emanuelson
Schaken-Huntelaar-Robben
Ik zou Emanuelson lekker linksachter laten spelen, alles beter dan die Willems. Martins Indi ipv Vlaar (die kan er helemaal niets van) en Clasie dan maar naast Vaart. Kuijt op linksbuiten, ben geen fan van Schaken.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Achja, shit. Ik ben Indi vergeten. Die zal wel linksback dan spelen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ach jee, de halfjaarlijkse Holland-inblikking. Had van mij ook niet gehoeven eigenlijk.
Nu ja, zelfs ons tweede moet dat zootje ongeregeld van Lowietje wel op kunnen rollen natuurlijk.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Durf jij je ook nog te vertonen als die Moffen klop krijgen? 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
We hebben de laatste jaren iets teveel tegen Duitsland gespeeld, de glans is er wel een beetje vanaf. 20 jaar geleden gingen die wedstrijden nog ergens over, maar het anti-Duitsland-sentiment is vrijwel compleet verdwenen onder de bevolking/voetbalfans (en dat is maar goed ook verder).
Opstelling zal wel weer met 2 controleurs zijn, net als tegen Roemenië. Dit wordt het denk ik:
-----------------Krul---------------
vRhijn--Heitinga--Vlaar--Indi
-------De Jong - Clasie--------
--------------Vaart-----------------
Narsingh-Huntelaar-Robben
Het wordt helemaal niets volgens mij. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Van Gaal speelde tot nu toe met 1 controleur, ook in Roemenie.
En de laatste jaren veel tegen Duitsland? Volgens mij was voor november 2011 het 7 jaar terug (2005, oefenduel) dat Oranje Duitsland trof. Alleen afgelopen jaar wat veel. Dit wordt al de 2e oefenpot, naast de EK wedstrijd en het potje tegen Bayern Munchen.
En Narsingh is er niet bij.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Wij staan bovenaan, ja wij staan bovenaan!
Volledige top 5:
1 Toivonen
2 Strootman
3 Lurling
4 Mertens
5 vBommel.

mjk87 (moderator films)
-
- 14671 berichten
- 4586 stemmen
Hmz, na dat golfen stijgt de kabouter met stip naar 1. Bij agovv was hij nog leuk.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Wij staan bovenaan, ja wij staan bovenaan!
Volledige top 5:
1 Toivonen
2 Strootman
3 Lurling
4 Mertens
5 vBommel.
Ik erger me niet aan Lurling, voor de rest helemaal eens.
Knap dat PSV zo'n walgelijk nare ploeg bij elkaar heeft weten te kopen 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
En als ze bij Ajax speelden zou je 't fantastisch vinden! 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Uiteraard, maar nu hebben ze dat vieze vodje uit Brabant aan, dus ze zijn sowieso irritant 
Nico Dijkshoorn had laatst wel een leuke column over Strootman, die altijd kijkt of zijn hondje overleden is.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Van Gaal speelde tot nu toe met 1 controleur, ook in Roemenie.
Hij speelde met De Jong en Strootman in een defensieve rol, Van der Vaart was de enige middenvelder die diep speelde. Zie ook 11tegen11 | Romania 1 ? 4 Holland: An important win with a secret return to two holding midfielders
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik weet wie er speelden, maar Strootman stond niet te controleren. Ik vond het meer een middenweg. Toch niet te vergelijken met bv Oranje op WK 2010.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Nou, hij speelde ook zeker niet zo diep als Van der Vaart. Ik vond het wel vergelijkbaar zoals Bommel en De Jong elkaar afwisselden met diepgaan in de tijd dat ze nog naast elkaar stonden.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Mhow, niet echt. Die 2 stonden echt helemaal tegen de verdediging aan. Nu is dat alleen Nigel de Jong nog maar. Maar je hebt wel wat gelijk dat er tegen Roemenie iets meer controle werd gezocht hoor. Al kwam dat ook doordat Sneijder er niet bij was. Anders had je vast De Jong, vd Vaart en Sneijder gehad.
mjk87 (moderator films)
-
- 14671 berichten
- 4586 stemmen
Vd Vaart en Sneijder gaan echt niet samen spelen. Van Gaal zou denk ik ook dan Strootman daar hebben neergezet samen met Sneijder. Net als Hunt en RvP niet samen kunnen volgens zijn visie.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Vier PSV'ers in top 5 irritantste voetballers in eredivisie
Ola Toivonen is volgens de lezers van NUsport.nl de irritantste voetballer in de eredivisie. Hij kreeg bijna de helft van de stemmen. In de top vijf staan nog drie spelers van PSV: Kevin Strootman (2e), Dries Mertens (4e) en Mark van Bommel (5e).
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Irritante spelers zijn tof. Je kan ze maar beter in je team hebben. Tomasson was er ook een held in. Hou wel van spelers die zuigen, en op gehaaide wijze overtredingen uitlokken en maken. Paychologische oorlogsvoering. 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
En als ze bij Ajax speelden zou je 't fantastisch vinden!
Dat soort achterbakse misbaksels spelen niet bij Ajax.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Suarez en Vertonghen zijn inderdaad al weg...
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Irritante spelers zijn tof. Je kan ze maar beter in je team hebben. Tomasson was er ook een held in. Hou wel van spelers die zuigen, en op gehaaide wijze overtredingen uitlokken en maken. Paychologische oorlogsvoering.
haha, ik zie het eigenlijk ook vooral als een stukje erkenning. Vier PSV'ers erin. Mooi resultaat!
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Suarez en Vertonghen zijn inderdaad al weg...
Als Affelay nog bij PSV had gezeten hadden jullie de top 5 compleet gehad 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Het valt me inderdaad wel een beetje tegen van de NU-lezertjes dat ze Pieters niet boven Lurling hebben gekozen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Zondag de wedstrijd van het jaar missen omdat ze hem precies tegelijk met de 7heuvelenloop hebben gepland. Grrr..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.