- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Tijdens bijvoorbeeld hardlopen worden je handen echt wel warmer na een tijdje.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Als Kleine Kennis echt gaat spelen ga ik kijken 
Altijd al fan geweest van Comedy Capers.
Onderhond
-
- 87650 berichten
- 12949 stemmen
Tijdens bijvoorbeeld hardlopen worden je handen echt wel warmer na een tijdje.
Als er een minuut zonder fluitsignaal voorbij gaat dan maak je al bijna kans in het Guiness BOR te komen. Voetbal is toch vooral een sport van korte inspanningen.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Moet je eens naar een baseball wedstrijd gaan.:P
of American Football, is nog veel erger
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Je hebt zeker de CL campagne van Ajax met Vermeer in de goal met de ogen dicht gekeken he?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Grappig dat we daarna weer weinig tot niks van je horen als hij het goed doet, zoals na Man City of Dortmund. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Je hebt zeker de CL campagne van Ajax met Vermeer in de goal met de ogen dicht gekeken he?
My point.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Op zich moeten we sowieso blij zijn met de keepers.
Stekelenburg/Vorm/Krul/Vermeer/Velthuizen.
Dat zijn al 5 keepers die ik Oranje waardig vind.
3 matige keepers en 2 subtoppers. Ik zou niet weten waar ik blij mee zou moeten zijn. Met Vermeer als dieptepunt, uiteraard.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Thijs Slegers (schrijver vh boek van Andy vd Meyde) en vd Meyde zelf op bezoek bij Zlatan, die vd Meyde het eerste exemplaar gaat uitreiken:

otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Is dat die campagne waarin Kleine Kennis na 4 potjes al 8 keer heeft mogen vissen?
Trouwens, jij vond Kleine Kennis toch een 'Ajax-onwaardige clown', als ik me goed herinner?
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Is dat die campagne waarin Kleine Kennis na 4 potjes al 8 keer heeft mogen vissen?
Trouwens, jij vond Kleine Kennis toch een 'Ajax-onwaardige clown', als ik me goed herinner?
Je hebt de wedstrijden niet gezien of je bent selectief al zijn reddingen vergeten?
Wat je trouwens ook maar niet snappen wil is dat meningen kunnen veranderen. Iemand die 3 jaar terug matig was hoeft dat nu niet meer te zijn. En iemand die 3 jaar terug goed was kan nu best kut zijn.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
In de CL had ie een paar keer een aardig reflex. Dat ie verder een bron van onzekerheid is deert de Ajacieden meestal niet.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
In de CL had ie een paar keer een aardig reflex. Dat ie verder een bron van onzekerheid is deert de Ajacieden meestal niet.
Je mag ook gewoon schrijven dat hij meerdere malen een heldenrol vervulde. Zonder hem misschien wel het dubbele aan tegengoals. En ook nationaal is hij erg vaak de reddende engel geweest.
Dat hij geen grootse uittrappen heeft en inderdaad soms een bron van onzekerheid is klopt. Aan die minpunten moet hij werken. Voor hem is het vervelend dat hij een jaar of 3 wissel achter Stekelenburg is geweest terwijl hij beter verhuurd had kunnen zijn om ervaring op te doen. Hij heeft de helft van de duels achter zijn naam die hij had moeten hebben. Dat heeft Cilessen nu overigens ook, helaas. Die kon je beter meteen aan NEC terug verhuren en bv Babos als 2e keeper halen in die tussenjaren.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Ik zei vooraf al dat Cillessen naar Ajax een onwijs domme zet was. Nu is ie door mensen als Zoet en binnenkort Ruiter al voorbijgestreefd, sukkel.
En dat Vermeer aardige reflexen heeft is fijn. Dat ie geen 1 hoge bal fatsoenlijk beoordeelt minder. Levensgevaarlijk.
En NEC heeft Cillessen zeker niet nodig dus die wordt niet terugverhuurd, misschien ergens anders.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Joe Hart al 9x.
Iker Casilas 7x
Argument van likmevessie dus (niks nieuws). Des te pijnlijker voor bovenstaande keepers, aangezien zij tenminste nog worden ondersteund door wereldverdedigers, die zich stuk voor stuk laten foppen door Siem en Moisander.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Oftewel, "de beste verdediging van NL" is zwaar kut. 
schram101
-
- 16700 berichten
- 2308 stemmen
De tien mooiste goals van 2012 zijn bekend gemaakt door de Fifa.
The FIFA Puskás Award - FIFA.com
Stemmen is daar ook mogelijk.
Jammer dat de goal van Cisse tegen Chelsea ontbreekt. Dat was absoluut een van de mooiste doelpunten aller tijden.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Jaajaaaaa Henri vd Aat verlaat Ajax! 
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuwsartikel/Henri-van-der-Aat-vertrekt-bij-Ajax.htm
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
De tien mooiste goals van 2012 zijn bekend gemaakt door de Fifa.
The FIFA Puskás Award - FIFA.com
Stemmen is daar ook mogelijk.
Jammer dat de goal van Cisse tegen Chelsea ontbreekt. Dat was absoluut een van de mooiste doelpunten aller tijden.
Die van Aissati tegen PSV had er ook wel bijgemogen 
mjk87 (moderator films)
-
- 14671 berichten
- 4586 stemmen
Ik mis die goal van vorige week. Het zijn vooral de wat grotere namen die zijn genomineerd, en veel van hetzelfde, balletjes uit de lucht geplukt. Dan de grootmeester zelf maar, of anders Ben Arfa.
En wat doet die vrouw ertussen, aardig schot, zwak gekeept.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Wtf die goals van de Puskas Award? Wat een 'saaie' goals allemaal!
schram101
-
- 16700 berichten
- 2308 stemmen
Het zijn ook niet echt mijn favorieten nee. Zoals gezegd was de goal van Papis Cisse absoluut de beste.
Ik heb op die Amerikaan gestemd.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Die van Aissati tegen PSV had er ook wel bijgemogen
De verkiezing van best mislukte voorzet is volgende week.
mjk87 (moderator films)
-
- 14671 berichten
- 4586 stemmen
De verkiezing van best mislukte voorzet is volgende week.
Dan kan die van Narsingh van deze week er ook wel bij.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Dan kan die van Narsingh van deze week er ook wel bij.
Ook een goede kanshebber inderdaad.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Zelfs die pegel van Immers was mooier dan de meeste van deze. Wat een belachelijke nominaties zeg...
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Oh mijn god het is nog waar ook. Kuyt en Vermeer. 
Er is werkelijk waar geen peil meer op te trekken op de opstellingen van de man.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Ik zou (inderdaad ook) eerder zeggen: Schaken en Vlaar 
(Kuyt als spits is ook onzin, snap niet waarom Van Wolfswinkel nooit een kans krijgt)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.