- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
En Feyenoord op papier een makkie, op AZ uit na. Hoewel, dat is de nr. 13.
Nummer 12 niet erger maken dan het is 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Btw: Fischer zal waarschijnlijk morgen zijn contract verlengen tot de zomer van '16. Heerlijke groeibriljantje, al vond ik hem vandaag verre van sterk. Maar er zit veel rek in deze jongen.
Waar heb je dat vandaan? Dat zou wel geweldig nieuws zijn.
Daarna snel Eriksen, Alderweireld, Blind en Boerrigter verlengen. Vooral Eriksen moet je zorgen dat hij bij gaat tekenen tot 2016. Maak hem grootverdiener. Ik heb geen twijfel dat hij de Europese top gaat halen voor een enorm bedrag.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Boerrigter weet ik niet zo eigenlijk...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Waar heb je dat vandaan? Dat zou wel geweldig nieuws zijn.
Telegraaf (Driessen). Had er eerst vraagtekens bij gezet toen ik het hoorde omdat Viktor intussen al in Denemarken zit, maar het blijkt op korte termijn te gaan gebeuren.
Daarna snel Eriksen, Alderweireld, Blind en Boerrigter verlengen. Vooral Eriksen moet je zorgen dat hij bij gaat tekenen tot 2016. Maak hem grootverdiener. Ik heb geen twijfel dat hij de Europese top gaat halen voor een enorm bedrag.
Eriksen heeft al meerdere gesprekken gehad met Ajax, binnen enkele weken pakken ze het weer op. Denk dat Eriksen momenteel de tijd nog niet rijp acht om te gaan; hij is zelf te wisselvallig (en nog belangrijker; hij weet het) en hij heeft het prima naar z'n zin tussen al die Denen. Een Eriksen in deze vorm is bankmateriaal bij de Europese (sub)top na 3 slechte wedstrijden. Scheelt dat snel cashen hem niks doet; uitzondering in deze wereld.
Alderweireld en Boerrigter gaan ook deze maand nog om de tafel
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Doe toch maar wel. Onze Dabobert Duck die technische zaken beheert geeft geen cent teveel uit, dus dan hou ik Boerrigter liever bij Ajax. Anders krijgen we nog mindere spelers. En Boerrigter kan gewoon zoveel beter dan dat we nu zien. Had vandaag ook een knappe assist.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En Boerrigter kan gewoon zoveel beter dan dat we nu zien. Had vandaag ook een knappe assist.
Bal bij de tweede paal leggen met een zee van ruimte en tijd te over; die leg ik ook nog wel daar neer. Buiten de assist om was Boerrigter niet veel soeps vandaag. Maar hij kan inderdaad 3x beter.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Was gewoon een prima assist.
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
En die van El Hamdaoui. Heerlijk.
Mooie goal idd
. La Viola wint gewoon lekker 1-3 in San Siro.
Mooiste goal blijft die van Asamoah (de assist is mogelijk nog mooier):
En deze natuurlijk:
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vond die bicycle kick van Quagliarella ook wel briljant, en vooral in combinatie met zijn andere twee goals
.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Sjeesus, bij Studio Voetbal gaan ze doodleuk nog eens zitten janken over Nederland-Denemarken etc. Zijn er op het moment geen belangrijkere dingen in het voetbal dan de wanprestatie van NL op het EK die iedereen onderhand al lang vergeten is..?
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Sjeesus, bij Studio Voetbal gaan ze doodleuk nog eens zitten janken over Nederland-Denemarken etc. Zijn er op het moment geen belangrijkere dingen in het voetbal dan de wanprestatie van NL op het EK die iedereen onderhand al lang vergeten is..?
Wat een onzin. Als je de vorige bondscoach uitnodigt dan is het logisch het verleden te bespreken, helemaal omdat je aankomende week weer interlands hebt.
Jammer dat de beerput van het EK nooit helemaal open gegaan is. Was ik best benieuwd naar.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Hadden ze de bondscoach dan niet een beetje eerder kunnen uitnodigen in plaats van een half jaar later?? Wie interesseert nou dat cliché gelul van Van Marwijk over iets wat een half jaar geleden is gebeurd en waar door hem toch niks bijzonders meer over gezegd wordt. Tuurlijk, ik had ook graag gezien en gehoord wat er in die groep allemaal aan de hand is geweest maar dat zal Van Marwijk nooit van z'n leven vertellen.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Hadden ze de bondscoach dan niet een beetje eerder kunnen uitnodigen in plaats van een half jaar later?? Wie interesseert nou dat cliché gelul van Van Marwijk over iets wat een half jaar geleden is gebeurd en waar door hem toch niks bijzonders meer over gezegd wordt. Tuurlijk, ik had ook graag gezien en gehoord wat er in die groep allemaal aan de hand is geweest maar dat zal Van Marwijk nooit van z'n leven vertellen.
Dat is niet gebeurd, hij zat er vanavond. En lekker boeiend, ze hebben het 5 minuten over het EK gehad. Prima.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Dat is toch vreemd. Een buikgriepje en de man meldt zich al af. En Alderweireld heeft vanmiddag nog gewoon mee gedaan!!!!!
Voetballers kunnen zich ontzettend goed aanstellen. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Dat is toch vreemd. Een buikgriepje en de man meldt zich al af. En Alderweireld heeft vanmiddag nog gewoon mee gedaan!!!!!!
Heel grappig geprobeerd, maar wel vrij matige poging. Moisander heeft vandaag niet gespeeld en dus is een afzegging niet vreemd. Alderweireld idem. Is er gewoon geblesseerd afgegaan na een half uur.
Echt, hele kansloze poging dit van je om je eigen club weer goed te praten.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Hou toch op. De halve selectie van PSV gaat de hele wereld over om interlands te spelen maar twee van de vier die 100 km verderop in de Arena een potje moeten ballen (is nog maar de vraag want zouden ze uberhaupt gespeeld hebben) laten ze expres thuis.
Bij de weg: Narsingh is er ook geblesseerd afgehaald.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Prima dat je PSV goed zit te praten, maar je voorbeelden van Ajax waren echt lachwekkend.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Voetballers kunnen zich ontzettend goed aanstellen.
Blijkbaar begrijp jij niet hoe verzwakt je lichaam kan zijn na een dergelijke griep. Alsof je daarna in staat bent om 90 minuten aan topsport te doen, laat staan te participeren aan de voorbereidende trainingen. En ongetwijfeld ben je op de hoogte van het feit dat Alderweireld vaker last heeft gehad van spierblessures; corpus tuum cognosce.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Blijkbaar begrijp jij niet hoe verzwakt je lichaam kan zijn na een dergelijke griep. Alsof je daarna in staat bent om 90 minuten aan topsport te doen.En ongetwijfeld ben je op de hoogte van het feit dat Alderweireld vaker last heeft gehad van spierblessures; corpus tuum cognosce.
Daar ben ik mij van bewust hoor. Gewoon mee trainen kan geen kwaad. Even spelen voor je nationale team de laatste 10 minuten kan toch ook? Van zijn blessures had ik iets vernomen maar de speciale namen niet, moet ik me nu gaan schamen dat ik niet weet dat Aldeweireld corpus tuum cognosce heeft? Sowieso vind ik dat Aldeweireld nooit echt een top voetbal is geweest, maar dat ter zijde.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Mee trainen als je ziek of herstellende bent van griep? Ben blij dat jij geen dokter bent...
En het is geen ramp dat je niet op de hoogte bent van Alderweireld zijn medische historie, maar scheer hem dan ook niet over een kam door te zeggen dat hij behoort tot de aanstellers.
Btw: corpus tuum cognosce is geen aandoening of verwoording voor een blessure. Maar Latijn voor: ken je lichaam.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Mee trainen als je ziek of herstellende bent van griep? Ben blij dat jij geen dokter bent...
Btw: corpus tuum cognosce is geen aandoening of verwoording voor een blessure. Maar Latijn voor: ken je lichaam.
Gelukkig leer ik niet voor dokter inderdaad, anders zou het een harde voetbalwereld zijn.
Ik zal me opmerking over die persoon in kwestie even terugdraaien maar over het algemeen zijn voetballers NATUURLIJK wel aanstellers, dat kan niemand ontkennen. De voetbalwereld is zo hard nog niet al willen sommige voetballers het wel doen lijken. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Messi 15 (+2) vs Ronaldo 12 (+1) 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.