• 16.359 nieuwsartikelen
  • 180.006 films
  • 12.392 series
  • 34.321 seizoenen
  • 651.453 acteurs
  • 199.659 gebruikers
  • 9.417.716 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

mjk87 (moderator films)

• 14671 berichten
  • 4586 stemmen

stinissen schreef:

Luis werd in de rug gelopen door Ramirez en viel tegen Terry aan daar kon hij niets aan doen

Bij Braamhaar was dat anders gewoon een pingel voor les bleus.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Pelle steekt er de laatste tijd met kop en schouders bovenuit. Hele sterke spits, dat balletje op Immers ook . Valt me erg reuze mee. Erg goede speler.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Of dat balletje buitenkant voet op Schaken. Heerlijke voetballer, die Pelle. Grote meevaller (al wist ik niet precies wat ik ervan moest denken). Vormer en Verhoek vallen wel enorm tegen (terwijl de verwachtingen van Verhoek niet hoog waren). Ze voegen niks toe, en zo hebben we er nog wel een paar.

Wat ik ben blij als Mulder straks weer in de goal staat...

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Feyenoord heeft zoveel kansen gehad, dat ze er een paar niet laten zien in de samenvatting.

Wel vooral na die rode kaart, niet geheel onbelangrijk. Overigens leek die 5-2 me buitenspel. Was dat doelpunt van Roda dat afgekeurd werd eigenlijk buitenspel? (zat niet in de samenvatting, maar miste de herhaling op televisie)

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nee, ik concludeer dat het argument dat ze zo overbetaald meer op afgunst gebaseerd is dan rede.

Je leest uiteraard wat je wil lezen. Ik heb net duidelijk gemaakt dat afgunst er helemaal niets mee te maken heeft. Dat voetballers bijdragen ook na hun carriere erken ik met veel plezier maar uiteindelijk is dat een pleister op gewond been, terwijl het overduidelijk is dat het been moet geamputeerd worden.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Quido schreef:

Wel vooral na die rode kaart, niet geheel onbelangrijk. Overigens leek die 5-2 me buitenspel. Was dat doelpunt van Roda dat afgekeurd werd eigenlijk buitenspel? (zat niet in de samenvatting, maar miste de herhaling op televisie)

Het afgekeurde doelpunt van Feyenoord kwam ook niet in beeld. Zal dus ook geen buitenspel zijn geweest.

Voor die rode kaart kreeg Feyenoord al kans op kans en heb ik nooit het gevoel gehad dat Feyenoord niet zou winnen. Geen vuiltje aan de lucht, al is het jammer dat de scheids een fout maakt, zodat andere mensen weer gaan roepen dat Feyenoord geholpen is.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Strootman!

Wijnaldum!

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Geen vuiltje aan de lucht, al is het jammer dat de scheids een fout maakt, zodat andere mensen weer gaan roepen dat Feyenoord geholpen is.

Ach, ik heb ook nooit gedacht dat ze zouden verliezen. Maar het is opvallend hoe makkelijk scheidsrechters in de Kuip te beïnvloeden zijn. Alweer de negende penalty voor Feyenoord dit seizoen (niet allemaal in de Kuip, I know). Heb ze niet meer allemaal op mijn netvlies staan, maar deze en die tegen VVV sloegen in ieder geval al nergens op.

Bij PSV gaan ze trouwens weer de vertrouwde tactiek toepassen: Oranje internationals weg houden van het Nederlands elftal.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Feyenoord krijgt wel enorm veel pingels en rode kaarten mee ja, vooral thuis. En lang niet allemaal terecht. Dat is wel vrij storend voor teams die naar de Kuip moeten komen. Die van vandaag sloeg ook nergens op. En dan is de wedstrijd toch gespeeld door die onterechte rode kaart.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Of dat balletje buitenkant voet op Schaken. Heerlijke voetballer, die Pelle. Grote meevaller (al wist ik niet precies wat ik ervan moest denken). Vormer en Verhoek vallen wel enorm tegen (terwijl de verwachtingen van Verhoek niet hoog waren). Ze voegen niks toe, en zo hebben we er nog wel een paar.

Wat ik ben blij als Mulder straks weer in de goal staat...

Blij als Erwin terug is, heb je toch veel meer zekerheid. Lamprou ziet er vaak niet goed uit, en vooral als ie uitkomt (of juist niet) ziet het er heel slecht uit. Vormer valt erg tegen en Verhoek is ook niet geweldig al was dat wel ingecalculeerd. Al heb ik liever Verhoek dan Cabral trouwens.

mjk87 (moderator films)

• 14671 berichten
  • 4586 stemmen

Quido schreef:

Bij PSV gaan ze trouwens weer de vertrouwde tactiek toepassen: Oranje internationals weg houden van het Nederlands elftal.

Huh, allebei? En allebei gespeeld? En geen met blessure van veld. Laat eens Van Gaal roepen dat deze jongens nooit meer in Oranje spelen. Vermindert hun waarde (want geen EK/WK) en dat zullen ze zelf ook niet leuk vinden. Kijken hoelang men doorgaat dan daarmee. Bij Duitsland ook al enkele afzeggingen. En altijd met 'klachten' zo vlak voor een oefenduel, nooit eens een gebroken been. Neem aan dat iemand van NL elftal bij de training van PSV meekijkt of ze ook apart van de groep trainen, of helemaal niet, want bij Oranje meetrainen is nog altijd beter voor hen dan met de a-jeugd van PSV.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Atleti weer lekker bezig in de stadsderby.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Huh, allebei? En allebei gespeeld? En geen met blessure van veld. Laat eens Van Gaal roepen dat deze jongens nooit meer in Oranje spelen. Vermindert hun waarde (want geen EK/WK) en dat zullen ze zelf ook niet leuk vinden. Kijken hoelang men doorgaat dan daarmee. Bij Duitsland ook al enkele afzeggingen. En altijd met 'klachten' zo vlak voor een oefenduel, nooit eens een gebroken been. Neem aan dat iemand van NL elftal bij de training van PSV meekijkt of ze ook apart van de groep trainen, of helemaal niet, want bij Oranje meetrainen is nog altijd beter voor hen dan met de a-jeugd van PSV.

Dat oefenduel is toch ook te belachelijk voor woorden midden in de week terwijl zaterdag gewoon de competitie weer hervat wordt...

Gewoon geen onnodige risico's nemen. Ik hoop daarom dat Strootman ook niet gaat.

mjk87 (moderator films)

• 14671 berichten
  • 4586 stemmen

j0enne schreef:

[Dat oefenduel is toch ook te belachelijk voor woorden midden in de week terwijl zaterdag gewoon de competitie weer hervat wordt...

Gewoon geen onnodige risico's nemen. Ik hoop daarom dat Strootman ook niet gaat.

Of het belachelijk is is een tweede. Ik ben ook niet voor oefenduels, maar als het hoogste orgaan de FIFA dit niet aanpast dient men zich hier wel mee te conformeren. En het valt gewoon op dat er altijd vage klachten zijn bij zo'n duel. Knieklachten, maagklachten, last van schouder, of het een stelletje watjes en doetjes zijn. Zeg dan eerlijk: oefenduel m'n reet.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Dat oefenduel is toch ook te belachelijk voor woorden midden in de week terwijl zaterdag gewoon de competitie weer hervat wordt...

PSV is niet de enige club die spelers af moet staan. Gewoon triest dat PSV de spelers weer eens niet laat gaan. Vandaag konden ze toch allemaal spelen dacht ik.

Benieuwd of ze ook ziek en zwak zijn als Louis ze zegt dat ze hun plek in Oranje kwijt gaan raken met zulke fratsen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Man man wat een gezeur. Willems en Strootman gaan toch wel. En toen Narsingh er uit ging gaf hij al aan dat zijn liezen stijf waren.

Zoeken!

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Ach, kom. Het gaat al jaren zo. Dat heeft niks met zoeken te maken, maar met het benoemen van feiten. Vond zowel Narsingh als Lens een topfitte indruk maken. Zo ook Afellay, die zich met grote regelmaat afmeldde, maar de week ervoor en erna wel gewoon steevast 90 minuten volmaakte bij PSV.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Afellay had toen toch ook een zwak gestel. En als dat het enige argument voor een PSV complot is...

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Het is geen complot, het is vrij opzichtig steeds duidelijk dat ze er bij PSV alles aan doen de spelers niet naar interlands te laten gaan.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Steeds...

Laatste jaren amper voorgekomen.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

vd Meijde heeft het boek van Zlatan netjes op de planken staan hoor

Groot interview in de TV Show, voor wie het laatste stukje nog wilt zien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Prima move van PSV, ook vrij onzinnig bij vriendschappelijke interlands.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Hij zit vrijdag bij Derksen en Genee, dus ik zie het dan wel. Nu al zin in. Denk dat ik zijn boek zeker ga lezen.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

3 ton aan horloges in Engeland en een stuk of 15 auto's van alle grootste merken had ie daar gekocht. Imposant lijstje haha Nja dit is verder wel een stuk serieuzer dan aankomende vrijdag denk ik. Onder andere drie jaar bij zijn dochtertje in het ziekenhuis gezeten die ernstig ziek was, een van de redenen waarom het slecht ging in Engeland. Everton die hem nooit had geïnformeerd over z'n dochtertje en niemand daar met wie hij kon praten.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zie trouwens het schema van PSV voor de komende weken tot de winterstop. Niet mis.

za 17-11 18.45 ADO Den Haag - PSV

zo 25-11 14.30 PSV - Vitesse

za 1-12 20.45 Ajax - PSV

zo 9-12 16.30 PSV - FC Twente

za 15-12 20.45 NEC - PSV

za 22-12 20.45 NAC Breda - PSV

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

'Ik zag mijn gedwongen vertrek bij PSV totaal niet aankomen.'

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik zie trouwens het schema van PSV voor de komende weken tot de winterstop. Niet mis.

En Feyenoord op papier een makkie, op AZ uit na. Hoewel, dat is de nr. 13.

Zou mooi zijn als Feyenoord zich (dichter) in de top kan nestelen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

za 17-11 18.45 ADO Den Haag - PSV

zo 25-11 14.30 PSV - Vitesse

za 1-12 20.45 Ajax - PSV

zo 9-12 16.30 PSV - FC Twente

za 15-12 20.45 NEC - PSV

za 22-12 20.45 NAC Breda - PSV

Programma voor Ajax is na de winterstop trouwens wel zwaarder. AZ, Utrecht, Vitesse, Twente en Psv uit. Deze hebben we voor de winterstop al allemaal thuis gehad; van de topclubs alleen Feyenoord uit gehad.

Btw: Fischer zal waarschijnlijk morgen zijn contract verlengen tot de zomer van '16. Heerlijke groeibriljantje, al vond ik hem vandaag verre van sterk. Maar er zit veel rek in deze jongen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

En Feyenoord op papier een makkie, op AZ uit na. Hoewel, dat is de nr. 13.

Zou mooi zijn als Feyenoord zich (dichter) in de top kan nestelen.

En naar wat ik begrijp veel thuiswedstrijden toch? Zou zo maar kunnen inderdaad dat Feyenoord dichtbij de top blijft tot aan de winter.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

4 thuiswedstrijden van de 6. En uit naar Breda en Alkmaar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.