• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.275 series
  • 34.086 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.284 gebruikers
  • 9.390.771 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ach, eerlijk is eerlijk: het was geen gele kaart. Maar aan het einde van de eerste helft haalt hij er een counter uit met zijn overtreding, dat was er wel degelijk eentje. Gecompenseerd dus.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Of het wel of geen geel was, hij pakt er 5 in 5 duels. Dan ben je een malloot als routinier.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Waarvan twee onterecht. Hij is geen malloot, hij is een verdedigende middenvelder die veel duels aangaat, 3 kaarten is nog teveel maar de scheidsrechters zoeken hem gewoon. Dat is na vandaag wel duidelijk.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Dat is wellicht het lot van spelers als Bommel, Toivonen, Suarez etc. ' Grote mond, kleine overtredingen, zeuren etc. etc.'.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Wat een onzin. Van Bommel werd juist altijd geroemd dat ie een soort overwicht over arbiters had en dat ie zeer vaak goed wegkwam. Nu krijgt ie ze wel, en soms ook weer niet, maar dan krijgt ie m even later wel ter compensatie.

Heeft veel te veel overtredingen nodig, is straks om de wedstrijd geschorst, kan het niet meer belopen.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Wat een onzin. Van Bommel werd juist altijd geroemd dat ie een soort overwicht over arbiters had en dat ie zeer vaak goed wegkwam. Nu krijgt ie ze wel, en soms ook weer niet, maar dan krijgt ie m even later wel ter compensatie.

Heeft veel te veel overtredingen nodig, is straks om de wedstrijd geblesseerd, kan het niet meer belopen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Montorsi schreef:

Heeft veel te veel overtredingen nodig, is straks om de wedstrijd geschorst, kan het niet meer belopen.

Als je hem ziet spelen vandaag weet je dat dat de grootst mogelijke onzin is.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Waarvan twee onterecht. Hij is geen malloot, hij is een verdedigende middenvelder die veel duels aangaat, 3 kaarten is nog teveel maar de scheidsrechters zoeken hem gewoon. Dat is na vandaag wel duidelijk.

Benieuwd hoe hard je om Enoh zou lachen als hij er 5 uit 5 zou pakken.

Kom op zeg, van Bommel is een routinier, zou beter moeten weten. Aanjager zijn is prima, maar dit slaat nergens op. 2 kaarten zijn vast onterecht ja, maar bij RKC en vandaag had hij ook zijn 2e geel al kunnen krijgen. Dat heft de boel wel aardig op.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Lachen zou ik zeker, maar als hij de kaarten op dezelfde manier zou ontvangen zou de term malloot niet over mijn lippen komen, zeker omdat de wedstrijden van PSV door dezelfde scheidsrechters worden geleid als die van Ajax.

En ik zeg toch dat 3 nog teveel is.

Vandaag zijn 2e geel

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Gelijkspelletje zou lekker zijn Hup Utrecht

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Van Bommel is een psychopaat die al jaren op de grens balanceert met zijn gekke acties. Dat daar nog discussie over mogelijk is. Heeft in het verleden genoeg moordaanslagen mogen lanceren zonder ervoor gestraft te worden. Moet je maar eens een filmpje met zijn overtredingen bekijken. Past prima in het rijtje Materazzi, Keane, Gattuso en De Jong.

Kan je proberen goed te praten door zijn positie, maar je kan als verdedigend middenvelder ook op een normale manier een duel aangaan. Of gewoon iets sneller zijn of beter positioneren.

In het echt zal het best wel een sympathieke gozer zijn, maar op het veld is het vaak een losgeslagen malloot.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Lachen zou ik zeker, maar als hij de kaarten op dezelfde manier zou ontvangen zou de term malloot niet over mijn lippen komen, zeker omdat de wedstrijden van PSV door dezelfde scheidsrechters worden geleid als die van Ajax.

En ik zeg toch dat 3 nog teveel is.

Vandaag zijn 2e geel

Na zijn geel net maakte hij een overtreding van achteren, had je zo geel voor kunnen geven en dus rood.

Van Bommel is gewoon oud en traag, dus zal vaker overtredingen moeten maken. Maar als leider en voetballer is hij nog wel oke ja, dus ik snap dat ie speelt.

Ik zie alleen bv Anita en Clasie nooit geel pakken. En zij spelen ook fel.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Je, maar de scheidsrechters ''zoeken'' Clasie of Anita ook niet he

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Verdorie Utrecht

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kut Tyton, dit was normaal 1-0

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Blom idioot!

Edit: goed gezien Blom

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Shitzooi. Nou, dan maakt PSV nog wel een goaltje.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha, wat een kneus die Bommel.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nou, dat 110% geven wat Utrecht alleen tegen Ajax doet hoef ik ook nooit meer te horen.

Edit:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Mijn kater is plotseling verdwenen. Man man man! Dit PSV is GEWELDIG om naar te kijken

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

De PSV directie moet ingrijpen in de winter, deze achterhoede kan gewoon niet.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Tonypulp schreef:

Mijn kater is plotseling verdwenen. Man man man! Dit PSV is GEWELDIG om naar te kijken

De gedoodverfde kampioen Jeroen. De gedoodverfde kampioen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Na zijn geel net maakte hij een overtreding van achteren, had je zo geel voor kunnen geven en dus rood.

Van Bommel is gewoon oud en traag, dus zal vaker overtredingen moeten maken. Maar als leider en voetballer is hij nog wel oke ja, dus ik snap dat ie speelt.

Tuurlijk gaat Van Bommel wel eens over de grens, dat heb ik ook aangegeven (3 is nog teveel) Maar ook Anita en Clasie pakken gele kaarten.

K*tpot trouwens. Ongelooflijk hoe je het weer weggeeft.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Tuurlijk gaat Van Bommel wel eens over de grens, dat heb ik ook aangegeven (3 is nog teveel) Maar ook Anita en Clasie pakken gele kaarten.

K*tpot trouwens. Ongelooflijk hoe je het weer weggeeft.

Anita en Clasie pakken bijna nooit een kaart. Van Bommel 5 uit 5. En nogmaals, misschien zijn er 2 niet nodig geweest, maar hij heeft er ook zeker 2 misgelopen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Gerndt speelt ontzettend sterk zeg vandaag. Weet bijna al die lange poeiers naar voren vast te houden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wel schandalig als PSV van dit waardeloze Utrecht zou verliezen.

Overkomt Ajax ook al jaren, echt bizar.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

9 man

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

Gerndt speelt ontzettend sterk zeg vandaag. Weet bijna al die lange poeiers naar voren vast te houden.

Pakt nu rood

Utrecht met 9 door.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Wel grappig dat ze voor Utrecht wel getrokken worden..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.