• 16.951 nieuwsartikelen
  • 181.395 films
  • 12.507 series
  • 34.620 seizoenen
  • 653.941 acteurs
  • 200.172 gebruikers
  • 9.447.563 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

En je noemt Bayern al. Daar kan het blijkbaar wel, doen ze bij Arsenal dus iets fout.

Bayern heeft dan ook veel eigen internationals onder contract staan. Een veel hechter collectief dan wat Arsenal heeft te bieden. Verder dan Wilshire, Chamberlain en Walcot kom ik niet ( die nog niet eens onomstreden zijn), daar waar Bayern met ´Neuer, Badstuber, Gomez, Klose, Lahm, Mùller, Schweini, Kroos' een hele lading heeft. Dat is het grote verschil.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3718 stemmen

Materny schreef:

Zondag begint Real Madrid de competitie met een wedstrijd tegen Valencia. Trainer José Mourinho vestigt een week voor het duel weer de aandacht op zich. De Portugees lijkt zijn bijnaam een beetje moe te zijn.

De oefenmeester werd in Engeland, waar hij tussen 2004 en 2007 trainer was van Chelsea, omgedoopt tot The Special One. Mourinho wenst vanaf nu ´The Only One´ te worden genoemd.

Dat wil die overigens omdat hij de enige coach is die in 4 verschillende landen kampioen is geworden. Daar moet je hem een punt geven!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Macmanus schreef:

(quote)

Dat wil die overigens omdat hij de enige coach is die in 4 verschillende landen kampioen is geworden. Daar moet je hem een punt geven!

Minus Chelsea was het ook nergens echt verrassend. Of is het lastig om met Porto, Inter en Real de titel te pakken? En bij Chelsea mocht hij plots voor 500 miljoen investeren.

Erg knap verder, maar om het nu extreem bijzonder te noemen....als je om de paar jaar naar een andere topclub hopt in een ander land, dan zit dat erin. Van Gaal werd het in 3 landen en in eigen land met 2 verschillende clubs om wat te noemen.

Wat is die man trouwens statusgevoelig zeg. Volgens mij heeft Mourinho het liefst dat mensen de hele dag over hem praten.

kos

• 46782 berichten
  • 8927 stemmen

Bij Barcelona of Ajax is het zelfs nog makkelijk kampioen worden.. Gaan we dat ook even bagatelliseren?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Bij Barcelona of Ajax is het zelfs nog makkelijk kampioen worden.. Gaan we dat ook even bagatelliseren?

Maar dat ontken ik ook niet, toch?

Inter was in de jaren voor hem al een keer of 2 kampioen op rij en Mourinho werkte dat verder uit. En bij Real investeerde hij bijna 200 miljoen ofzo. Ronaldo, Kaka, Benzema, Coentrao...noem het op. Ja, dan kan je ook toevallig wel eens kampioen worden.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Voetbalzone - Feyenoord en Excelsior verdienen niks aan transfer Van Persie

Aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh

Haha in Engeland hebben ze het koppel Rooney en van Persie al omgedoopt in Fatman & Robin

Verschillende media melden verschillende dingen.

Dacht voorheen dat Feyenoord niks zou verdienen bij een binnenlandse transfer van Van Persie, maar twijfel nu toch wel.

Elke cent is meegenomen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En bij Real investeerde hij bijna 200 miljoen ofzo. Ronaldo, Kaka, Benzema

Die waren er allemaal voor Único arriveerde.

Único omdat hij zo genoemd wil worden. Klinkt ook een stuk beter dan 'The Only One'.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Klinkt nog belachelijker.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Excuus, dan neem ik dat terug. Maar er stond toen ieder geval wel een dreamteam klaar.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Único omdat hij zo genoemd wil worden.

Klinkt als een schoonmaakmiddel.

depri83

• 6813 berichten
  • 1504 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

En Wenger kaapt weer overal in Europa jonge, talentvolle spelers weg waarmee hij die clubs verdrietig maakt.

Bij Ajax noemen ze dat een jeugdopleiding...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Klinkt als een schoonmaakmiddel.

Ajax ook.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Goh, je meent het

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Bij Ajax noemen ze dat een jeugdopleiding...

Als we er 25 miljoen per speler weer aan verdienen is het prima business.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Goh, je meent het

Ja sorry, die moest ik inkoppen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

En Wenger kaapt weer overal in Europa jonge, talentvolle spelers weg waarmee hij die clubs verdrietig maakt. Zo is er altijd wel wat. Wenger voert een nobel maar achterhaald beleid waarmee je niks wint en al je topspelers weg zal jagen. Als hij dat niet kan accepteren, dan moet hij zijn beleid veranderen.

Prima. Zeg het maar, wat moet Wenger doen? Ronaldo kopen?

BoordAppel schreef:

(quote)

Prijzenswaardig. Je wint er alleen geen reet mee. En je noemt Bayern al. Daar kan het blijkbaar wel, doen ze bij Arsenal dus iets fout.

In Duitsland was Arsenal de afgelopen 10 jaar 7x kampioen geworden.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Kai schreef:

Prima. Zeg het maar, wat moet Wenger doen? Ronaldo kopen.

Zorgen dat je topspelers niet weg willen en hoeven. Kortom, zorg dat je speelt om de titel en contracteer niet alleen maar 16 jarigen of van die net niet spelers als Podolski en Arteta.

Clichy, Nasri, Fabregas, van Persie en noem ze op...allemaal willen ze weg wegens gebrek aan perspectief.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Het zit ze diep

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik zou ook naar Manchester zijn gegaan, die shirts van Arsenal zijn gewoon levensgevaarlijk. Er zou maar iemand met een peuk bij je in de buurt staan.....

Stephan

• 7910 berichten
  • 1391 stemmen

We leven duidelijk te lang zonder oorlog (op eigen bodem). Verklaart toch een hoop infantiliteit.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Stephan schreef:

We leven duidelijk te lang zonder oorlog (op eigen bodem). Verklaart toch een hoop infantiliteit.

Ik weet niet of het infantiel is, maar ik ben al jaren van mening dat voetbal de getrechterde vorm van stammenoorlog. Hoort ook zo te zijn, moeten we koesteren. Geweldige uitlaadklep voor mannelijk testosteron overschot.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Komt Rugby wat mij betreft nog wat meer in de buurt van een vorm van stammenoorlog. Voetbal is een relatief brave sport.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1981 stemmen

Welnee, rugby is veel sportiever dan voetbal.

Die Arsenalfans zijn enorme stakkers.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Veel sportiever, maar ook veel mannelijker. Koppen vol met bandages, gezichten besmeurd met modder, fysiek veel zwaarder. Voetbal is dan maar een rugby light.

depri83

• 6813 berichten
  • 1504 stemmen

Het komt allemaal van dezelfde oersport af. In het begin van het voetbal vielen er ook nog veel dooien.

In ander nieuws:

Geen Assaidi voor Ajax.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Hier valt mijn bek van open

Maar ik rekende er al niet echt meer op. Dan maar voor Wildschut gaan, zie ik graag komen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nou dat lijkt me nou weer totaal geen club waar hij uit de verf komt. Weer puur voor de poen, zijn goed recht natuurlijk, maar hij is veel te licht voor de Engelse competitie.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Komt Rugby wat mij betreft nog wat meer in de buurt van een vorm van stammenoorlog. Voetbal is een relatief brave sport.

Ik heb het over het tribune volk, spelers op het veld zijn idd slapjanussen. Heb je niks aan in de strijd.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Hier valt mijn bek van open

Maar ik rekende er al niet echt meer op. Dan maar voor Wildschut gaan, zie ik graag komen.

Ja, Ajax betaald geen 1,2 mjn salaris meer. Dat heeft consequenties. Lijkt me op zich een goede ontwikkeling, ben blij dat Feyenoord al een hoop slagen op dat gebied gemaakt heeft. Die Europese topclubs komen ook nog wel in de problemen wanneer hun kerdiet wordt terug geschroefd door noodlijdende banken. Crisis is nog lang niet voorbij.....

En wat betreft Assaidi: He was never heard of again....

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ja, Ajax betaald geen 1,2 mjn salaris meer. Dat heeft consequenties. Lijkt me op zich een goede ontwikkeling, ben blij dat Feyenoord al een hoop slagen op dat gebied gemaakt heeft. Die Europese topclubs komen ook nog wel in de problemen wanneer hun kerdiet wordt terug geschroefd door noodlijdende banken. Crisis is nog lang niet voorbij.....

En wat betreft Assaidi: He was never heard of again....

Ik ben er ook niet ontevreden over. Ik rekende al niet echt meer op hem en ik ben blij dat Ajax niet een waanzinnig salaris van 1,5 miljoen zal betalen. En ik had een El Hamdaoui gevoel bij Assaidi, maar dat was slechts een gevoel.

Kwalitatief gezien is het wel jammer, weer een topspeler niet gehaald en ook vertrekken uit de Eredivisie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.