• 16.951 nieuwsartikelen
  • 181.395 films
  • 12.506 series
  • 34.619 seizoenen
  • 653.941 acteurs
  • 200.172 gebruikers
  • 9.447.551 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Met zijn cijfers is niets mis, daarom is het zo zuur. Dat ie een stap hogerop wil is 'm niet aan te rekenen, ook al had ik in zijn plaats mijn lot verbonden aan Arsenal maar naar de aartsrivaal gaan is gewoon not done. Vervelend is nogal een understatement. Vooral na dat gunner for life gelul. Een grote Judas is 't. Ik maak me er zelfs boos om, en heb niet eens wat met Arsenal.

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

Het laatste seizoen van Persie voor Arsenal was uitzonderlijk goed, het lijkt me sterk dat ie dat nog eens zou herhalen, en Robin had al aangegeven weg te willen.

Bovendien ontvangt Arsenal nu tenminste nog 32 miljoen euro voor Van Persie.

Arsenal maakt daarmee een winst van bijna 28 miljoen euro.

Als Arsenal hem niet had verkocht, was hij volgend jaar juni gratis vertrokken.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Naomi Watts schreef:

Met zijn cijfers is niets mis, daarom is het zo zuur. Dat ie een stap hogerop wil is 'm niet aan te rekenen, ook al had ik in zijn plaats mijn lot verbonden aan Arsenal maar naar de aartsrivaal gaan is gewoon not done. Vervelend is nogal een understatement. Vooral na dat gunner for life gelul. Een grote Judas is 't. Ik maak me er zelfs boos om, en heb niet eens wat met Arsenal.

Nee, maar je hebt een (grote) hekel aan Van Persie. Vandaar ook je enorme objectieve mening.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ik dacht altijd dat Man City de aartsrivaal van Man U was

depri83

• 6813 berichten
  • 1504 stemmen

En Liverpool. Dus Arsenal komt ongeveer op de derde plek wat de overgang vergelijkbaar maakt met pak 'm beet Wijnaldum, die nog enkele dagen voor NSB'er werd uitgemaakt waarna de 'storm' al vrij snel is gaan liggen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Ik dacht altijd dat Man City de aartsrivaal van Man U was

Vooral in de tijd dat City in het Championship speelde en er gemiddeld 4 rode kaarten vielen bij een Arsenal - Man U ontmoeting .

Hoewel de angel wel een beetje uit de confrontatie is (Wenger en Ferguson hebben inmiddels ook suuuuuper veel respect voor elkaar) zijn United en Arsenal (door de dominantie van beide ploegen eind jaren negentig / half jaren '00) nog steeds aartsrivalen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik ken de potjes van begin deze eeuw nog wel tussen Arsenal en United. Van Nistelrooij, Vieira, Ferguson, Wenger....ja, ze lieten zich regelmatig volledig gaan in onderlinge duels op en naast het veld. Geloof dat er toen zelfs nog eens met pizza door een speler naar de ander werd gesmeten

Momenteel is het vrij rustig tussen beiden. Is ook logisch, want Arsenal is al ruim 5 jaar geen conurrent meer van Man Utd. Arsenal zit tussen de subtop en de top in. Ze spelen altijd maximaal nog voor plek 3 of 4. Meestal 4. Ferguson heeft zijn aandacht gericht op City, terecht. Het is natuurlijk vrij wreed voor Arsenal fans dat hun held na 8 jaar naar de rivaal trekt. Maar vanuit spelerperspectief is het logisch. Zijn CV is helemaal leeg, hij zal ook wel eens willen winnen. Consequentie is wel dat hij held-af is bij Arsenal. Nouja, so be it.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

Arsenal supporters zien ook dat hun team maar om één man draait en als die dan weggaat, ja daar zijn ze niet blij mee.

(quote)

Ik had eigenlijk wel de grap verwacht dat de testen mislukt zijn omdat ze geen hart of ruggengraat bij hem konden ontdekken Die grap wordt ook vaker gemaakt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Je bent me net voor . Alsof de supporters van Feyenoord niet op hun achterste poten gaan staan als hun topspeler naar Ajax gaat, en vice versa.

Wij hadden het ook niet makkelijk hoor, toen jullie Charisteas bij ons wegkaapten!

kos

• 46782 berichten
  • 8927 stemmen

DBTim schreef:

Prijzen winnnen, ik vind het zo'n onzin. Ga dan naar Go Ahead Eagles en maak hun met 45 doelpunten kampioen van de Jupiler League Tja, nu kan ie de Champions League winnen en de PL, maar van Persie kijkt meer uit naar de bonussen van die winsten dan de medaille..

Bij Arsenal is het een god, waarbij het hele team om hem heen is gebouwd en waarbij elke speler extra hard voor 'm werkt. Elke week prachtig voetbal, maarja.. niet altijd resultaat. Bij Man Utd zal dat er ongetwijfeld wel zijn, maar het is nog maar de vraag of ie daar ook zo zal presteren..

Spijker> kop

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

(afbeelding)

Moest trouwens echt even lachen toen ik van Persie en Afellay gisteren de hele pot naast elkaar op de bank zag zitten. Ze moesten het echt even voelen. Duidelijk dat ze er in het kringgesprek beiden niet best vanaf waren gekomen haha.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

[

Wij hadden het ook niet makkelijk hoor, toen jullie Charisteas bij ons wegkaapten!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Nee, maar je hebt een (grote) hekel aan Van Persie. Vandaar ook je enorme objectieve mening.

Geen speld tussen te krijgen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1504 stemmen

Het gaat toch bovenal om kwaliteit en niet om rivaliteit. Benayoun heeft al bij Arsenal, Chelsea en Liverpool gespeeld en niemand die er zich druk om maakt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

Het gaat toch bovenal om kwaliteit en niet om rivaliteit. Benayoun heeft al bij Arsenal, Chelsea en Liverpool gespeeld en niemand die er zich druk om maakt.

Noem je er ook 1

Snap het best dat het enorm pijnlijk is als de sterspeler naar de concurrent gaat.

Eriksen naar PSV, Strootman naar Twente...ik noem maar wat. Zou iedereen hier ook pissig zijn.

Is anders dan dat PSV Blind overneemt en Manolev naar Twente stuurt

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik ken de potjes van begin deze eeuw nog wel tussen Arsenal en United. Van Nistelrooij, Vieira, Ferguson, Wenger....ja, ze lieten zich regelmatig volledig gaan in onderlinge duels op en naast het veld. Geloof dat er toen zelfs nog eens met pizza door een speler naar de ander werd gesmeten

Mooi was die tijd ja. Dat RTL 5 alles ook nog live had.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

Mooi was die tijd ja. Dat RTL 5 alles ook nog live had.

Zeker weten. Ik heb gewoon Bergkamp zijn pirouette tegen Newcastle live op tv gezien, was geloof ik een doordeweekse avond. Dat waren mooie tijden.

Ook enorm veel Man Utd met Ruud gekeken, maar zeker ook het invincibles team van Arsenal.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Anita-vertrekt-naar-Newcastle-United.htm

Snik, de grote kleine man definitief weg 8,5 miljoen, wat een fooi.

Nouja, veel succes gewenst grote held!

j0enne

• 9617 berichten
  • 3825 stemmen

Anita dus naar Newcastle United voor 8.5 miljoen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1504 stemmen

"Every week you, pretending to be a nice guy"

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3302 stemmen

Van Persie is een topsporter en topsporters willen winnen. Geen wonder dat hij dan niet bij het door faalbeleid gemarginaliseerde Arsenal blijft. Leuk hoor, elke keer kansloos verliezen in de tweede ronde van de CL en weer naast de landstitel grijpen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Voetbalzone - Feyenoord en Excelsior verdienen niks aan transfer Van Persie

Aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh

Haha in Engeland hebben ze het koppel Rooney en van Persie al omgedoopt in Fatman & Robin

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Het zal ze ook eens een keer meezitten in Rotterdam

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Faalbeleid van Arsenal? Het is met Bayern München de enige topclub die een gezond financieel beleid voert. Daarnaast kiest Wenger er ook niet voor dat zijn beste spelers elk seizoen worden weggekaapt door Miljardairsclubs en 'failliete' Spaanse ploegen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zondag begint Real Madrid de competitie met een wedstrijd tegen Valencia. Trainer José Mourinho vestigt een week voor het duel weer de aandacht op zich. De Portugees lijkt zijn bijnaam een beetje moe te zijn.

De oefenmeester werd in Engeland, waar hij tussen 2004 en 2007 trainer was van Chelsea, omgedoopt tot The Special One. Mourinho wenst vanaf nu ´The Only One´ te worden genoemd.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Materny schreef:

Zondag begint Real Madrid de competitie met een wedstrijd tegen Valencia. Trainer José Mourinho vestigt een week voor het duel weer de aandacht op zich. De Portugees lijkt zijn bijnaam een beetje moe te zijn.

De oefenmeester werd in Engeland, waar hij tussen 2004 en 2007 trainer was van Chelsea, omgedoopt tot The Special One. Mourinho wenst vanaf nu ´The Only One´ te worden genoemd.

Wij houden het gewoon op The Pathetic One

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3302 stemmen

Kai schreef:

Faalbeleid van Arsenal? Het is met Bayern München de enige topclub die een gezond financieel beleid voert. Daarnaast kiest Wenger er ook niet voor dat zijn beste spelers elk seizoen worden weggekaapt door Miljardairsclubs en 'failliete' Spaanse ploegen.

Prijzenswaardig. Je wint er alleen geen reet mee. En je noemt Bayern al. Daar kan het blijkbaar wel, doen ze bij Arsenal dus iets fout.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Kai schreef:

En Wenger kaapt weer overal in Europa jonge, talentvolle spelers weg waarmee hij die clubs verdrietig maakt. Zo is er altijd wel wat. Wenger voert een nobel maar achterhaald beleid waarmee je niks wint en al je topspelers weg zal jagen. Als hij dat niet kan accepteren, dan moet hij zijn beleid veranderen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.