• 16.951 nieuwsartikelen
  • 181.392 films
  • 12.505 series
  • 34.618 seizoenen
  • 653.888 acteurs
  • 200.172 gebruikers
  • 9.447.511 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

Jezus man, kun je nog minder blijk van inleving in het voetbalspelletje geven?

Je frustratie is begrijpelijk, je argumentatie dat hij nu geen Arsenal legende is niet.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nee, want er zijn er nog wel tientallen die ruim 100 competitiegoals voor Arsenal hebben gemaakt...

Met 100+ goals in je broekzak, de aanvoerdersband om je arm, veel 'ik hou van Arsenal statements', en dan naar de aartsrivaal gaan.. zorgt ervoor dat je geen legende bent en nooit gaat worden.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

Met 100+ goals in je broekzak, de aanvoerdersband om je arm, veel 'ik hou van Arsenal statements', en dan naar de aartsrivaal gaan.. zorgt ervoor dat je geen legende bent en nooit gaat worden.

Je bent niet plots legende-af als je 1 mindere actie onderneemt buiten het veld. Snap best dat hij niet meer toegezongen zal worden bij een terugkeer, maar als voetballer is hij gewoon een clublegende daar.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Tuurlijk, al zal hij Dennis nooit meer evenaren.. Misschien had hij voor een andere club kunnen kiezen?

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1432 stemmen

Eindstand Columbus Crew - LA Galaxy 1-1

De wedstrijd niet met enorm veel aandacht gekeken omdat het niveau wel erg laag was deze wedstrijd. Werkelijk elke bal werd ingeleverd. Het wordt maar weer eens pijnlijk duidelijk dat zonder Beckham en bovenal Donovan de hele structuur uit het team is. Ook Keane weet dan, ondanks dat hij wel de enige goal scoort, weinig meer klaar te spelen.

Aan de andere kant is 1-1 uit bij Columbus niet een ramp. Zeker niet als je de twee sleutelspelers Beckham en Donovan mist.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Respekked schreef:

"We signed him as an off-the-rails 21-year-old brat who couldn't stay out of trouble at Feyenoord, stuck by him through 7 years of horrific injury and turned him into a world class striker. If that's not enough for him, good riddance to bad rubbish."

Opgetieft 'traitor'.

Zielige reactie. Hij zat toch duidelijk op een dood spoor bij Arsenal. Verder was het het grootste talent dat Nederland had toen ze 'm bij Feyenoord wegkaapte. Had ook net de UEFA cup gewonnen en dat is nog steeds zijn grootste prijs. Je zou bijna denken dat Arsenal uit de provincie kwam, gezien de reactie... Blij dat hij nu naar een echte topclub gaat. Werd tijd.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Ach ja... Het Arsenal dat menig jeugdtalent gehaald en op een dood spoor heeft laten belanden, gaat nu zelf huilen.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Prijzen winnnen, ik vind het zo'n onzin. Ga dan naar Go Ahead Eagles en maak hun met 45 doelpunten kampioen van de Jupiler League Tja, nu kan ie de Champions League winnen en de PL, maar van Persie kijkt meer uit naar de bonussen van die winsten dan de medaille..

Bij Arsenal is het een god, waarbij het hele team om hem heen is gebouwd en waarbij elke speler extra hard voor 'm werkt. Elke week prachtig voetbal, maarja.. niet altijd resultaat. Bij Man Utd zal dat er ongetwijfeld wel zijn, maar het is nog maar de vraag of ie daar ook zo zal presteren..

Ik vind het ook echt heel klote, want door van Persie ben ik van Arsenal gaan houden. Dus het voelt alsof mijn grote liefde vreemd gaat Ben iig blij dat het niet City is geworden, want dan was al mijn respect voor hem verdwenen, nu is dat er nog wel..een beetje

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

RuudC schreef:

Ach ja... Het Arsenal dat menig jeugdtalent gehaald en op een dood spoor heeft laten belanden, gaat nu zelf huilen.

Zeg dan niks. Heeft echt 0 te maken het verraad van Van Persie.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Je bent niet plots legende-af als je 1 mindere actie onderneemt buiten het veld. Snap best dat hij niet meer toegezongen zal worden bij een terugkeer, maar als voetballer is hij gewoon een clublegende daar.

Clublegende wordt je natuurlijk niet door naar de grootste rivaal te gaan. Supporters 'maken' de legende. Ik denk niet dat Van Persie dit nu nog gegund gaat worden. Ook al kun je nog zulke aardige cijfers overleggen na een bepaalde periode.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Nee, maar wel met al dat gejank van Arsenal.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

Clublegende wordt je natuurlijk niet door naar de grootste rivaal te gaan. Supporters 'maken' de legende. Ik denk niet dat Van Persie dit nu nog gegund gaat worden. Ook al kun je nog zulke aardige cijfers overleggen na een bepaalde periode.

Kunnen we Cruijff ook afschrijven

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

RuudC schreef:

Nee, maar wel met al dat gejank van Arsenal.

Leg maar eens uit dan. Zoals elke grote club waar talenten op een dood spoor belanden als ze niet goed genoeg zijn, mag Arsenal niet janken (waar?) dat haar beste voetballer verraad pleegt door naar de aartsrivaal te gaan.

Zoiets? Kortom, zeg dan niks.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Arsenal is ook geen grote club, eenn subtopper. Het Heerenveen van de PL.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Sure.

Onderhond

• 87684 berichten
  • 13033 stemmen

Meest positieve aan de winst gisteren is dat Wilmots gewoon aandacht blijft hebben voor de zwakheden, in plaats van nu hoog van de toren te blazen. België blijft toch een ploeg die het nog steeds teveel van inzet moet hebben. Teveel van dat "tipjes" gevoetbal. Steeds nog nét een veter tegen de bal, zodat je wel balbezit houdt maar je de bal niet op een kansrijke positie krijgt, waarna je weer moet gaan strekken en harken om bij de volgende baltoets de bal in eigen ploeg te houden. Mooi oogt het niet.

Ook vlot afwerken blijft een probleem. Teveel hard trappen op de keeper, te weinig bedacht plaatsen. Enkel die goal van Martens was netjes, de rest teveel afhankelijk van dat tikkeltje geluk.

Wel gecharmeerd van de invalbeurt van De Bruyne en leuk om te zien dat Lukaku eindelijk in het nationale elftal wat kan wegen op een verdediging. Hij oogt alleen erg log op internationaal niveau.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Moet je de bal wel raken, sommige spitsen hebben daar moeite mee.

(afbeelding)

Moet ik nu een filmpje plaatsen met al zijn wereldgoals?

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Redlop schreef:

Hmm terwijl Stekelenburg een aantal prima reddingen maakte, of is dit weer een Feyenoord vs Ajax opmerking?

Ik neem aan dat je zelf ook kunt zien dat Stekelenburg doodongelukkig in de goal staat en enorm onzeker oogt. En dan begin je weer op Ajax vs Feyenoord.

Daarnaast noemde ik eerder al dat hij best aardig stond te keepen voor zijn blunder.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eens met Respekked. Persie lijkt te doen wat ik verwacht had. 0,0 persoonlijkheid en al dat gelul over een gunner for life zijn. Gepaste reactie van Respekked. Maar goed alle succes Robin. Hoe zeggen ze dat ook alweer in Engeland? O ja: break a leg!

Wel positief verrast wat betreft Belgie. Ik vond het toch een stukken beter dan de laatste wedstrijden die ik van ze zag, al was dat jaren terug in de kwalificatie tegen Spanje. Zoveel talent, de beste Belg zelfs nog op de bank, De Bruyne die veel bijgeleerd heeft, geen vandenBorre meer en oo kHazard gaat gewoon veel bijleren. Er gaan mooie tijden aabreken voor de Belgen. Eindelijk.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

België

Leuke pot voetbal gezien, en het helpt dat het resultaat ook nog eens meezit.

Paar (voorbarige) conclusies:

- Van Buyten nooit meer bij de Rode Duivels aub

- Hazard erg matig. Voor een speler die zo bewierookt wordt moet ik het nog allemaal zien.

- België erg sterk in de breedte, misschien wel net te veel spelers van hetzelfde type

- Er moet echt wat gebeuren met de mentaliteit wanneer we op voorsprong staan. Ik denk dat deze jongens dat nog niet gewoon zijn, feit is wel dat het gewoon wachten is tot de tegenstander tegenscoort. Zou niet mogen.

- Positief: Courtois, Benteke (1ste helft) Chadli, Defour, Witsel, Vertonghen (man van de match wat mij betreft, sterk in verdedigend opzicht en regelmatig mee in de aanval, laat hem maar staan op de linksback), Mertens (sterke invalbeurt)

- Negatief: Van Buyten, Hazard, Gillet (al heeft die zich wel goed herpakt)

De rekening van de Nederlanders ga ik niet maken, maar vond ze erg matig.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wel positief verrast wat betreft Belgie. Ik vond het toch een stukken beter dan de laatste wedstrijden die ik van ze zag, al was dat jaren terug in de kwalificatie tegen Spanje. Zoveel talent, de beste Belg zelfs nog op de bank, De Bruyne die veel bijgeleerd heeft, geen vandenBorre meer en oo kHazard gaat gewoon veel bijleren. Er gaan mooie tijden aabreken voor de Belgen. Eindelijk.

Dan moeten ze wel beter spelen dan gisteren. Ze kwamen pas echt in de wedstrijd door fouten van Nigel de Jong en Stekelenburg. Daarvoor gaven ze echt zeeën van ruimte weg achterin, die normaal gesproken afgemaakt moeten worden.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Naomi Watts schreef:

Eens met Respekked. Persie lijkt te doen wat ik verwacht had. 0,0 persoonlijkheid en al dat gelul over een gunner for life zijn. Gepaste reactie van Respekked. Maar goed alle succes Robin. Hoe zeggen ze dat ook alweer in Engeland? O ja: break a leg!

Moeten we dat dan ook blijven roepen als een topspeler een Nederlandse club verlaat? Vurnon Anita en Ron Vlaar hebben ook jaren bij hun club gespeeld en zijn ook altijd ondersteund. Omdat het van Persie en Arsenal betreft, is het ineens zielig? Ik vind het echt gezeik om niks.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Jawaddedadde schreef:

- Hazard erg matig. Voor een speler die zo bewierookt wordt moet ik het nog allemaal zien.

Toch eigenaardig die Hazard. Ik heb die verschillende keren zien spelen bij Lille en die draaide daar in één woord, fantastsich. Zet hem in de Belgische ploeg en het is altijd zus-en-zo.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

RuudC schreef:

(quote)

Moeten we dat dan ook blijven roepen als een topspeler een Nederlandse club verlaat? Vurnon Anita en Ron Vlaar hebben ook jaren bij hun club gespeeld en zijn ook altijd ondersteund. Omdat het van Persie en Arsenal betreft, is het ineens zielig? Ik vind het echt gezeik om niks.

Alweer niks te maken met het verhaal. Aston Villa en Newcastle zijn niet de grote rivalen van Feyenoord en Ajax. Misschien even een momentje nadenken voor je zomaar dingen typt?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je bent me net voor . Alsof de supporters van Feyenoord niet op hun achterste poten gaan staan als hun topspeler naar Ajax gaat, en vice versa.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Ik begrijp de frustratie van Respekked. Ik vond het ook niet tof dat Wijnaldum en Fer naar PSV en Twente gingen, toch normaal gesproken grote concurrenten van Feyenoord. Erger zou nog zijn als een groot talent, of iemand die al 8 jaar voor je club speelt, naar Ajax zou gaan.

Voor Van Persie zelf vind ik het een mooi stap omhoog.

Edit: ik was gewoon echt te laat.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Nee, accepteer nou eens dat het gewoon gezeik is. Arsenal stond al op de achterste poten toen bekend werd dat van Persie niet ging verlengen. Toen was er nog niets bekend van een nieuwe werkgever.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De esthetiek van de supporter is je wel vreemd volgens mij. Persie heeft jaren een vorstelijk salaris ontvangen zonder meer dan 10 wedstrijden per seizoen te spelen. Chiq is het allemaal niet. Al viel het mee bij de supporters maar dat mag je best onaangenaam opvallend vinden als Arsenal supporter zijnde. Dat je het gezeik vindt is wel duidelijk maar een dergelijke argumentatie waarom het gezeik is ontbreekt nog volledig.

depri83

• 6813 berichten
  • 1504 stemmen

Arsenal supporters zien ook dat hun team maar om één man draait en als die dan weggaat, ja daar zijn ze niet blij mee.

Robin van Persie has failed his medical at Man Utd. Doctors say its a back problem which was caused by carrying the Arsenal team last season

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Naomi Watts schreef:

De esthetiek van de supporter is je wel vreemd volgens mij. Persie heeft jaren een vorstelijk salaris ontvangen zonder meer dan 10 wedstrijden per seizoen te spelen. Chiq is het allemaal niet. Al viel het mee bij de supporters maar dat mag je best onaangenaam opvallend vinden als Arsenal supporter zijnde. Dat je het gezeik vindt is wel duidelijk maar een dergelijke argumentatie waarom het gezeik is ontbreekt nog volledig.

Dat vind ik verder onzin. Van Persie heeft toch genoeg betekent voor Arsenal. Andersom ook.

Dat hij een stap hogerop wil is doodnormaal. Alleen is het voor de Arsenal supporters bijzonder vervelend dat hij naar hun aartsrivaal gaat.

Begrijp dat je overdreef met "nog geen 10 wedstrijden per seizoen, maar zijn statistieken zijn prima.

Wedstrijden en goals:

41 - 10

38 - 11

31 - 13

23 - 9

44 - 20

20 - 10

33 - 22

47 - 37

Dan komen er ook nog 57 assists bij.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.