• 15.977 nieuwsartikelen
  • 179.040 films
  • 12.273 series
  • 34.081 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.134 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

orbit schreef:

Kijk, met jouw bril op zou je de Ajacied die het Nederlands elftal de wereldcup geeft nog afzeiken.. er zal nooit een positieve klank voor je aan zitten. Glas is altijd leeg. De realiteit is dat De Boer een redelijk nuchtere trainer is die vrijwel nooit terugvalt op excuses, hoe graag jij dat ook ziet. Hij hekelt gewoon de prestaties van zijn team als het nergens op lijkt, zoals dat hoort. Een beetje zoals Koeman jouw favo clubbie leidt op dit moment. Diezelfde Koeman had in het verleden trouwens nog wel eens andere praatjes..

Haha, daar verkijk je je lelijk op hoor. Maar ik vind wel dat De Boer zich wat netter op mag stellen naar tegenstanders. Althans, hij mag best kut doen over niveautje Bal op het Dak Roda of Knudde NEC (want die zijn dat ook) of zo, maar geef hem dan ook niet lof voor zijn politiek correcte houding in de media.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

Maar wat houdt dat 'netter' in? Liegen dus? Halve waarheden? Zoals jij het stelt mag De Boer niet zeggen dat zijn eigen team kut wat, zeker niet bij een 3-0 winst, maar ook niet dat de tegenstander niets was. En dat is soms uit statistieken prima af te lezen. Dat is zelfs geen mening bijna, eerder een constatering van feiten met een waardeoordeel dat nauwelijks anders kan zijn.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

R.I.P Theo Bos

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

@ mjk: Ik denk het wel. Als ie volgend jaar de treffers loot in de beker moet de Boer aangeven dat het een zeer lastig avondje gaan worden en dat ze wel van hele goede huize moeten komen om een goal te scoren tegen die bikkelharde en wel georganiseerde verdediging. Misschien moet ie ook nog maar even vermelden dat ie het niet begrijpt dat Zidane nog niet is komen kijken naar sluitpost Berry Peters, de ultieme kandidaat om Iker Casillas te doen vergeten.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Voetbalschool Immers

Hij kan zelf nog geen drie keer een bal hooghouden of over vijf meter een bal in de voeten van iemand in hetzelfde shirt passen, maar hij komt het de jeugd allemaal even vertellen hoor.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Giggs gaat nog een jaartje door!

Inmiddels ook dit seizoen alweer gescoord dus trefzeker in elk seizoen vanaf het begin van de PL.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

RIP Theo Bos

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

DMF schreef:

Voetbalschool Immers

Hij kan zelf nog geen drie keer een bal hooghouden of over vijf meter een bal in de voeten van iemand in hetzelfde shirt passen, maar hij komt het de jeugd allemaal even vertellen hoor.

Gaat meer op de manier hoe iemand het brengt, dat zou hij vast wel kunnen tegen die schoffies uit Den Haag, Rotterdam. Hij is immers zelf een schoffie.

Ik heb hem lang verdedigd in het begin, maar was op een gegeven moment ook wel klaar met hem, maar doet de laatste wedstrijden wat hij moet doen. Hij is natuurlijk geen technisch wonder, maar kan wel zeer nuttig zijn, alleen die gemiste kansen is natuurlijk wel echt klote en daar word hij dan ook keihard op afgerekend.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Minken schreef:

(quote)

Gaat meer op de manier hoe iemand het brengt, dat zou hij vast wel kunnen tegen die schoffies uit Den Haag, Rotterdam. Hij is immers zelf een schoffie.

Ik heb hem lang verdedigd in het begin, maar was op een gegeven moment ook wel klaar met hem, maar doet de laatste wedstrijden wat hij moet doen. Hij is natuurlijk geen technisch wonder, maar kan wel zeer nuttig zijn, alleen die gemiste kansen is natuurlijk wel echt klote en daar word hij dan ook keihard op afgerekend.

Ik vind het een geweldige kneus. Wordt door enkelen geroemd omdat-ie zo hard werkt en zo ontzettend veel meters maakt.

Hij is onze aanvallende middenvelder en moet de link tussen middenveld en aanval zijn. Dat betekent spitsen vrij voor de goal zetten (doet-ie niet), doelpunten maken (doet-ie relatief veel te weinig) en goed aansluiten bij aanspeelpunt Pellè (doet-ie heel slecht, loopt vaak in de weg).

Hij kan er eigenlijk helemaal niks van.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gewoon even afwachten tot Joey klaar is voor Feyenoord 1. Laat Lex maar wat aankloten, is straks een prima wissel als je iets wil forceren. Al is ie zeker wel een meerwaarde, fysieke arbeid is nogal ondergewaardeerd.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Feyenoord heeft een jong eltal waar nog te weinig ervaring, vechtlust, kopkracht en temperament in zit. Dat vult hij aan. Voetbaltechnisch schiet hij idd veel te kort. Ik weet het noet 50/50, maar laat de keus graag aan Koeman. Zijn keus lijkt mij de juiste.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Naomi Watts schreef:

Gewoon even afwachten tot Joey klaar is voor Feyenoord 1. Laat Lex maar wat aankloten, is straks een prima wissel als je iets wil forceren. Al is ie zeker wel een meerwaarde, fysieke arbeid is nogal ondergewaardeerd.

Sleegers is nog veel te licht, dat duurt nog wel een jaartje of 2 voor hij fysiek mee kan.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Reinbo schreef:

Feyenoord heeft een jong eltal waar nog te weinig ervaring, vechtlust, kopkracht en temperament in zit. Dat vult hij aan. Voetbaltechnisch schiet hij idd veel te kort. Ik weet het noet 50/50, maar laat de keus graag aan Koeman. Zijn keus lijkt mij de juiste.

Ik mis helemaal geen vechtlust. Als er dit seizoen iets in orde is, is het de vechtlust. Bij iedereen. Ik vind het alleen schandalig dat rasvoetballers als Clasie en Vilhena regelmatig het vuile werk moeten opknappen voor voetballende ramp Immers. Dat kan gewoon echt niet.

Koppend vind ik Immers ook helemaal niet bovengemiddeld. Verliest veel kopduels omdat hij makkelijk wordt weggezet.

En ervaring... Ach, van een jaartje Feyenoord leer je meer dan vier bij ADO.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Vreselijk nieuws van Theo Bos zeg. Bah. Nog wel zo'n vriendelijke, fijne kerel.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Haha, daar verkijk je je lelijk op hoor. Maar ik vind wel dat De Boer zich wat netter op mag stellen naar tegenstanders. Althans, hij mag best kut doen over niveautje Bal op het Dak Roda of Knudde NEC (want die zijn dat ook) of zo, maar geef hem dan ook niet lof voor zijn politiek correcte houding in de media.

Wat praat je nou voor een onzin zeg? Als 1 coach niet denigrerend of respectloos in het algemeen over andere mensen of clubs spreekt is de Boer het wel. Maar jij zoekt weer 1 momentje om daar een heel verhaal aan op te hangen. Hou op zeg.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Ik mis helemaal geen vechtlust. Als er dit seizoen iets in orde is, is het de vechtlust. Bij iedereen. Ik vind het alleen schandalig dat rasvoetballers als Clasie en Vilhena regelmatig het vuile werk moeten opknappen voor voetballende ramp Immers. Dat kan gewoon echt niet.

Koppend vind ik Immers ook helemaal niet bovengemiddeld. Verliest veel kopduels omdat hij makkelijk wordt weggezet.

En ervaring... Ach, van een jaartje Feyenoord leer je meer dan vier bij ADO.

Nah, die vechtlust is niet echt aanwezig bij de verdediging en de keepert. En dan vooral bij de Vrij, als er weer een keer gescoord werd uit een standaardsituatie dan stond hij er weer met de armen in de lucht. En dat is dan onze aanvoerder, je moet je bek dan opentrekken.

Ben blij dat Pelle nu ''chef corner'' is

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Matavz nog ziek dus Locadia morgen weer basis. Mogelijk al basisplek voor Toivonen, bij afwezigheid van Lens, Matavz, Narsingh en Strootman. Bakkali bij de selectie gehaald.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Minken schreef:

(quote)

Nah, die vechtlust is niet echt aanwezig bij de verdediging en de keepert. En dan vooral bij de Vrij, als er weer een keer gescoord werd uit een standaardsituatie dan stond hij er weer met de armen in de lucht. En dat is dan onze aanvoerder, je moet je bek dan opentrekken.

Ben blij dat Pelle nu ''chef corner'' is

Heb je Janmaat niet gezien de afgelopen weken? Die blijft maar gaan, echt niet normaal. Negentig minuten fel op zijn man en aanvallend belangrijk. Vechtlust voldoende lijkt me zo. Ons centrale duo heeft de uitstraling van een visstick, maar aan vechtlust echt geen gebrek. Maar goed, Immers speelt op het middenveld en daar lopen Clasie en Vilhena zich ook het snot voor de ogen.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Ok, uitzondering daar gelaten, maar doelde vooral op de Vrij, Mulder en Indi. Al heb ik goede hoop dat Indi na het gesprek met Koeman vol voor de linksback positie gaat.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Lijkt me logisch dat alles via Boetius ging als je tegen zo'n slappe zak als Zanka staat die je er keer op keer kan uitrennen en dol spelen.

Waarom loop je dan te tetteren dat Feyenoord alles via Pellé speelt?

Want nu spreek je jezelf nogal tegen...

PS Kongolo ook na 4 maanden weer terug. Grootste talent van de Nederlandse velden

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat praat je nou voor een onzin zeg? Als 1 coach niet denigrerend of respectloos in het algemeen over andere mensen of clubs spreekt is de Boer het wel. Maar jij zoekt weer 1 momentje om daar een heel verhaal aan op te hangen. Hou op zeg.

Kijk anders even naar mn post op de vorige pagina.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

Ja, en daar blijkt uit dat je het denigrerend vindt als iemand de waarheid spreekt en niet van die politiek correcte onzin loopt te lullen.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

schram101 schreef:

Althans, hij mag best kut doen over niveautje Bal op het Dak Roda of Knudde NEC (want die zijn dat ook) ....

Opmerking bedoeld om NEC en Roda supporters uit de tent te lokken? Als dat jouw dag goed maakt vind ik het prima. De Boer vind ik een verademing onder de trainers. Altijd met het team bezig, niet zichzelf interessanter maken dan hij is, eerlijk, nuchter.

Ik vind het alleen niet zo verstandig om 4-3-3 te spelen met Lasse Schone centraal op het middenveld. Als NEC-er weet ik uit ervaring dat het bij balverlies dan alle hens aan dek is. Uit de opstelling tegen AZ sprak een zekere arrogantie die AZ genadeloos heeft afgestraft.

Pastoor doet het prima met NEC, maar zit volgend jaar misschien bij AZ.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Mooi! Nu TDK (Mede verantwoordelijk voor een van de lelijkste shirts ooit) terug bij Ajax en met Philips dan nog steeds op het shirt bij PSV is het weer lekker als vroegah!

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Hoe De Boer overal op reageerde tijdens die interne Ajax crisis, puike gast hoor.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4539 stemmen

Lijkt me prima plan depri! Dan ook weer de shirts van Umbro, gelijk die lelijke drie strepen op de mouwen weg.

Wat je Nike ook kan zeggen, vaak vind ik die shirts mooier. Ook die van PSV met blokjes (dat 100-jarige ding vind ik niets dan weer). Strakker in design en mooi getailleerd. Tenzij ze de marketingsafdeling los laten gaan en je de tropische verrassing van Barcelona krijgt.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Dat 100 jarige shirt is net het uit-shirt van Feyenoord.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Toch maar mooi gedaan door Eredivisie Live:

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Minken schreef:

Ben ik het wel mee eens. De laatste wedstrijden speelt hij behoorlijk; goede, strakke passing. Helaas heeft hij nog steeds veel te veel tijd nodig om een bal aan te nemen. En als hij dan nog een stukje met de bal wil lopen, is hij zo ingehaald.

Toch knap dat hij vaak op de goede plaats staat. Al zo vaak gezegd: ze er nu nog inrammen!

Hadden we El Ahmadi nog maar. Clasie - El Ahmadi - Vilhena.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Pitakaas schreef:

(quote)

Waarom loop je dan te tetteren dat Feyenoord alles via Pellé speelt?

Want nu spreek je jezelf nogal tegen...

PS Kongolo ook na 4 maanden weer terug. Grootste talent van de Nederlandse velden

Oké, bijna alles dan!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.