- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als Advocaat de avond ervoor hier op het forum het verwijt krijgt dat hij niet zo moet zeuren tegen de 4e man en De Boer doet de avond erna precies hetzelfde kan die hem terug verwachten uiteraard.
Advocaat was natuurlijk wel wat anders dan dit. Als Dick de scheids enorm tegen heeft mag hij dat ook best zeggen. Maar hij zat te neuzelen over een complot, met iets andere woorden.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Sorry, ik zei de avond ervoor maar dat was een paar uur daarvoor nog, tegen Zwolle.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb niks over Zwolle-PSV gezegd dacht ik, dus je moet de discussie met een ander voeren.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ik zeg toch ook nergens dat jij dat hebt gezegd.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Heb het wel een beetje gehad met die terugkerende clubdiscussies. Zaterdag en zondag weer voetbal, nieuwe kansen, nieuwe discussies. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als Advocaat de avond ervoor hier op het forum het verwijt krijgt dat hij niet zo moet zeuren tegen de 4e man en De Boer doet de avond erna precies hetzelfde kan die hem terug verwachten uiteraard.
Advocaat trompeteert zelfs in zijn slaap nog tegen de vierde man. Om Advocaat te gaan vergelijken met de Boer op dat gebied is van de zotte.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Het gedrag op die avond was één op één te kopiëren.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Heb het wel een beetje gehad met die terugkerende clubdiscussies. Zaterdag en zondag weer voetbal, nieuwe kansen, nieuwe discussies.
Club discussies? Hier?
mjk87 (moderator films)
-
- 14579 berichten
- 4538 stemmen
Zlatan en Barton nog in een bitchfight:
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Gezien ja, geweldig die Barton. Wat een droeftoeter!
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Als je als club die 5 x meer kan uitgeven, elk jaar (!!) , zoals bvb Ajax tegen ADO het gaat hebben over scheidsrechterlijke dwalingen faal je natuurlijk wel gigantisch hard ja.
Dat deed hij bij ADO dus ook niet 
'
Zomaar een snelle greep uit wat uitspraken van Frankie. Vind dit toch niet echt uitspraken voor een coach die respectvol en netjes de media te woord staat.
Kijk, met jouw bril op zou je de Ajacied die het Nederlands elftal de wereldcup geeft nog afzeiken.. er zal nooit een positieve klank voor je aan zitten. Glas is altijd leeg. De realiteit is dat De Boer een redelijk nuchtere trainer is die vrijwel nooit terugvalt op excuses, hoe graag jij dat ook ziet. Hij hekelt gewoon de prestaties van zijn team als het nergens op lijkt, zoals dat hoort. Een beetje zoals Koeman jouw favo clubbie leidt op dit moment. Diezelfde Koeman had in het verleden trouwens nog wel eens andere praatjes..
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3781 stemmen
Ongelofelijk triest nieuws. Theo Bos heeft z'n gevecht tegen kanker verloren en is overleden.
martijn011
-
- 2034 berichten
- 1309 stemmen
Verschrikkelijk.. Geen woorden voor.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Vreselijk nieuws. Snel gegaan, R.I.P Theo Bos, clubman pur sang.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
R.I.P. Theo Bos. Altijd schrikken, ook al had ik dit al verwacht. Prognose op alvleesklierkanker is grotendeels niet al te positief, en echt langer dan een jaar geven ze ook niet
.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
R.I.P. Mister Vitesse!
Ongetwijfeld een eerbetoon vanavond bij Vitesse-Utrecht!
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
.
mjk87 (moderator films)
-
- 14579 berichten
- 4538 stemmen
Las het ook vannacht. En het erge is, met dat soort kanker weet je eigenlijk al tijden dat je ongeneeslijk ziek bent. Lijkt me vreselijk.
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Precies, ze zeggen dus 47 jaar, maar eigenlijk was het een paar jaar geleden al afgelopen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Te jong. Sterkte aan de familie gewenst.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.