- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Als er iemand is die nooit wijst naar de scheids is het de Boer wel. Iets arrogants en denigrerends heb ik ook niet gehoord. Lijkt me een staaltje wat blinde woede tegen Ajax en een keer wat vaag meepikken in de media zonder context.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
'Roda heeft het met kunst en vliegwerk overleefd' (1-1 gelijk Roda)
"Een zondagschot." (2-0 verlogen van Steau)
'AZ heeft niet gevoetbald' (3-0 verloren van AZ)
'aanvallend een 4' (na Feyenoord 3-0 gewonnen)
"We hadden er makkelijk vier bij kunnen maken" (na Vitesse -04 gewonnen)
'Het gras was te lang' (1-1 ado uit)
Zomaar een snelle greep uit wat uitspraken van Frankie. Vind dit toch niet echt uitspraken voor een coach die respectvol en netjes de media te woord staat.
mjk87 (moderator films)
-
- 14579 berichten
- 4538 stemmen
2 -"Een zondagschot." (2-0 verlogen van Steau)
3 -'AZ heeft niet gevoetbald' (3-0 verloren van AZ)
4 -'aanvallend een 4' (na Feyenoord 3-0 gewonnen)
5 -"We hadden er makkelijk vier bij kunnen maken" (na Vitesse -04 gewonnen)
6 -'Het gras was te lang' (1-1 ado uit)
Zomaar een snelle greep uit wat uitspraken van Frankie. Vind dit toch niet echt uitspraken voor een coach die respectvol en netjes de media te woord staat.
1- Dat klopt aardig
2- Je kan moeilijk ontkennen van niet, althans, dat soort schoten worden in de regel zo genoemd
3- Klopt, al was dat wel de tactiek van AZ, maar op die twee uitbraken na was het geen voetballen (en je weet wat een coach daar ongeveer mee bedoelt)
4- Zeker een 4, in balbezit was het erg slordig en niet best. Die 8 voor verdedigen was ook juist
5- Klopt ook, flink wat lopen prutsen voorin
6- Ongetwijfeld, is dat denigrerend of een constatering met een eigen mening?
Dus wat is je punt?
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
En dan vinden we Mourinho hier met zijn alleen een arrogante klootzak.. 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Hihi, ik ga ook maar even calimeroën:
2012:
KNVB betreurt vreemde situatie voor sc Heerenveen - Feyenoord - voetbalzone.nl
2013:
?Niet blij dat het aantrekkelijk is voor AZ om van PSV te verliezen? - voetbalzone.nl
Zoek de verschillen!
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
AZ heeft niets aan winnen en Heerenveen had dat wel.
Mag ik nu een koekje?
Ik wel.
Want werkelijk alles gaat via Pelle. Lange ballen richting Pelle die zich breed maakt om 'm vervolgens weer af te leggen.
Tegen PSV ab-so-luut niet het geval. Er ging veel meer via Milkshake Boetius.
Ik vind dit zo'n een bullshit argument dat enkel komt van mensen die Feyenoord enkel in Studio Sport zien heb ik het vermoeden...
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
hopelijk heeft AZ tegen die tijd nog steeds degradatiezorgen. Gat met nummer 17 is 3 puntjes, met een beetje pech staan ze daar over 6 wedstrijden nog.
mjk87 (moderator films)
-
- 14579 berichten
- 4538 stemmen
En dan vinden we Mourinho hier met zijn alleen een arrogante klootzak..
Ik niet hoor.
@ Pitakaas. H'Veen had nog wat te winnen, tot wel duidelijk was dat het lastig zou worden, toen kreeg Feyenoord de wedstrijd redelijk makkelijk. Het enige verschil was wellicht dat dat echt de laatste wedstrijd was waarna de uitkomst (wel of geen Europees voetbal) direct vast stond.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3781 stemmen
AZ heeft niets aan winnen en Heerenveen had dat wel.
Mag ik nu een koekje?
Tegen PSV ab-so-luut niet het geval. Er ging veel meer via Milkshake Boetius.
Ik vind dit zo'n een bullshit argument dat enkel komt van mensen die Feyenoord enkel in Studio Sport zien heb ik het vermoeden...
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
"Een zondagschot." (2-0 verlogen van Steau)
'AZ heeft niet gevoetbald' (3-0 verloren van AZ)
'aanvallend een 4' (na Feyenoord 3-0 gewonnen)
"We hadden er makkelijk vier bij kunnen maken" (na Vitesse -04 gewonnen)
'Het gras was te lang' (1-1 ado uit)
Ach, zo zegt iedere trainer weleens wat. Alleen wordt de loep er bij de trainers van topclubs boven gehouden.
Was wel grappig om te zien dat Frank zich nu een beetje liet kennen. Hij kan ook totaal niet tegen zijn verlies. Dat is eigenlijk een pluspunt, al ben je dan ook prooi voor interviewers. Hij heeft het lang volgehouden. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tja, de Boer laat zichzelf eens gaan. Erg begrijpelijk, na het verloop van omstandigheden de laatste tijd. Normaal erg reéel, gister niet zo. Het is ook maar een mens.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Denkelijk de slechtste speler op de Nederlandse velden maar dit is een mooie, onderkoelde reactie 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Sportief opgepikt van Van Rhijn. Leuk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kan Tweety nog wat van leren. Die blockte me op twitter
.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Brrrr, wat een enge club dat Barcelona.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Las trouwens dat de Ajax voorhoede al zes wedstrijden niet heeft gescoord. Nu heb ik uiteraard geen zin om dit uit te zoeken, maar het is wel veelzeggend.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3781 stemmen
Ajax - AZ. Niemand.
Ajax - ADO. Schone.
Steau - Ajax. Niemand.
RKC - Ajax. Moisander en Eriksen.
Ajax - Steau. Alderweireld en van Rhijn.
Ajax - Roda JC. Blind.
VVV - Ajax. Boerrigter, Fischer, de Jong.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Kan Tweety nog wat van leren. Die blockte me op twitter
.
Waarom volgde je die kerel überhaupt. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ajax - AZ. Niemand.
Ajax - ADO. Schone.
Steau - Ajax. Niemand.
RKC - Ajax. Moisander en Eriksen.
Ajax - Steau. Alderweireld en van Rhijn.
Ajax - Roda JC. Blind.
VVV - Ajax. Boerrigter, Fischer, de Jong.
Klopt dus. De dip duurt al wel even eigenlijk dus. Lees veel over dat b-team gedoe, maar het is iets dat al langer speelt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik volgde hem niet maar heb 'm wel eens een mention gestuurd, ging toen destijds om wat ie voor de klassieker liep te roepen (waar ie niet mee kon spelen). Je snapt toch wel dat ik geen neuzen volg he, die volgen mij alleen
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Tja, de Boer laat zichzelf eens gaan. Erg begrijpelijk, na het verloop van omstandigheden de laatste tijd. Normaal erg reéel, gister niet zo. Het is ook maar een mens.
Ach, zelfs gister viel het nog wel mee. Hij was boos over de fout van de arbitrage bij 2-0. Dat is natuurlijk ook een gevolg van de grote fouten die de arbitrage zondag ook maakten. Normaal is hij altijd correct. Beetje goedkoop scoren van wat leden hier in dit topic. Als iemand altijd de hand in eigen boezem steekt is Frank dat wel. Het was gewoon een kutweek. Uit Europa, puntverlies tegen ADO en uit de beker. Hopelijk hebben de dames er zaterdagavond meer zin in.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
hopelijk heeft AZ tegen die tijd nog steeds degradatiezorgen. Gat met nummer 17 is 3 puntjes, met een beetje pech staan ze daar over 6 wedstrijden nog.
We hebben ook nog een verdomd lastig programma met onder andere Utrecht uit, Nec uit, Heracles uit en PSV en Ajax thuis.
Zondag moeten we eerst maar eens het gras opvreten bij RKC.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ach, zelfs gister viel het nog wel mee. Hij was boos over de fout van de arbitrage bij 2-0. Dat is natuurlijk ook een gevolg van de grote fouten die de arbitrage zondag ook maakten. Normaal is hij altijd correct. Beetje goedkoop scoren van wat leden hier in dit topic. Als iemand altijd de hand in eigen boezem steekt is Frank dat wel. Het was gewoon een kutweek. Uit Europa, puntverlies tegen ADO en uit de beker. Hopelijk hebben de dames er zaterdagavond meer zin in.
Als Advocaat de avond ervoor hier op het forum het verwijt krijgt dat hij niet zo moet zeuren tegen de 4e man en De Boer doet de avond erna precies hetzelfde kan die hem terug verwachten uiteraard.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.