- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Mario van der Ende pleit voor videoreferee.
Eindelijk iemand die niet is blijven hangen in de oertijd en wil dat het voetbalspelletje met de tijd meegaat.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
D'r blijft vandaag weinig over van de aanval. Narsingh geblesseerd, Lens geschorst en Matavz is ziek.
Locadia daarom in de spits. Maar die heeft gister nog bij Jong PSV staan ballen.
Dan nog mag het geen probleem zijn met Wijnaldum en Mertens in de voorhoede erbij.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Och, die Dick moet verdomme Wijnaldum gewoon op 10 zetten en Depay op de flanken.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Doe maar Ajax-PSV als finale. Al zou ik het Japie Stam met Zwolle zeker gunnen, maar een finale moet wel een mooi affiche zijn. PSV-Heracles was vorig jaar voor de neutrale kijker saai.
Wat dat betreft speelt Ajax wel altijd finales met een mooi affiche.
Ajax-Utrecht, Ajax-AZ, Ajax-PSV, Ajax-Feyenoord en Ajax-Twente de laatste 10 jaar. Al was de Klassieker over 2 wedstrijden vrij bagger.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Oneens. Ballenmeisjes, heb mr kostelijk vermaakt bij die bekerklassieker
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha die meid die tijdens de wedstrijd het veld op liep om een weggeschopte bal te pakken 
Dat was wel priceless ja 
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Daar staat Locadia niet echt op te letten, buitenspelgoal.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wel tegen de verhouding in, Zwolle speelt voor hun doen heel aardig. Maargoed, dit wordt 0-3. Lijkt me geen moeilijk avondje voor PSV qua score.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Daar staat Locadia niet echt op te letten.
Dat maakt niet uit, de man met de vlag is erger... Maar goed, het verschil was dan ook wel miniem. Moeilijk te zien
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Ik vind het wel belangrijk dat de spits van PSV scherp is en oplet dat hij niet buitenspel staat in zo'n situatie, daarmee het risico lopend een doelpunt te verknoeien.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik vind het wel belangrijk dat de spits van PSV scherp is en oplet dat hij niet buitenspel staat in zo'n situatie.
Ja, maar ik als Ajacied niet 
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Die van jullie staan geeneens buitenspel en het doelpunt wordt al afgekeurd. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Lekker hoogstandje van Driesje.
En woop; 0-2 alweer. Spits voor de toekomst?
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4537 stemmen
Is dat Eddie Poelman die ik hoor?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Nou, Philips Skihut Vereniging staat als eerste in de finale. Ga maar weer verder met the Big Bang Theory
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Locadia. De Messi van de maandagavond! 
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4537 stemmen
Achilles 29, EHC, Rijnsburgse Boys, Feyenoord en Zwolle. Dat is ook niet bepaald de zwaarste loting trouwens.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Nou, Philips Skihut Vereniging staat als eerste in de finale. Ga maar weer verder met the Big Bang Theory
"Slechtettie" eruit en meteen laat Feyenoord punten liggen. Ik mis hem volgende week als kiespijn tegen PSV.
Gefeliciteerd rep, je hebt de eerste plaats in 'de slechtste bijnaam' competitie overgenomen van de inmiddels uitgeschreven cameo!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Advocaatje weer de officials aan het aanvallen over een niet gegeven penalty, terwijl het 2 seconden ervoor gewoon dik buitenspel is. Maar daar hoor je hem niet over
Hoop dat Cocu snel de regie overneemt, wat blijft het toch een enge man.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Advocaatje weer de officials aan het aanvallen over een niet gegeven penalty, terwijl het 2 seconden ervoor gewoon dik buitenspel is. Maar daar hoor je hem niet over
Hoop dat Cocu snel de regie overneemt, wat blijft het toch een enge man.
Het was 5cm buitenspel en als de grensrechter dan niet vlagt heeft Advocaat het recht om te klagen over die penalty want Locadia werd gewoon aangetikt. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het was 5cm buitenspel en als de grensrechter dan niet vlagt heeft Advocaat het recht om te klagen over die penalty want Locadia werd gewoon aangetikt.
In dat geval: Hij werd niet aantikt. Grens en scheids oordelen namelijk van niet, net zoals ze oordeelden dat het geen buitenspel was. Beetje selectief Depri. Advocaatje klaagt altijd over wat hem niet zint. Net zoals Koetje in mindere mate. Het is gewoon irritant en belachelijk.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Ken jij ook maar iemand die klaagt over wat hem wel zint dan?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Geen ' De Jong, Blind, Eriksen, Kolbeinn'. Behoorlijk risico van de Boer...
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
7 andere spelers in de basis vergeleken met dit weekend bij Ajax? Opmerkelijk.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ken jij ook maar iemand die klaagt over wat hem wel zint dan?
Nee, maar ik ken wel mensen die niet constant officials aanvallen die er toch niets aan kunnen veranderen. Of iig. zonder geschreeuw en geblaf met een schuimbek. Als je toch je woordje wilt doen, doe het dan op een normale toon.
Zou wat zijn als de hele wereld elkaar ging afblaffen wanneer men iets niet zint.
Daarom pleit ik ook voor mensen als Cocu, de Boer, Gio, Koster etc.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik vrees voor een afstraffing van 5-0 ofzo straks. (Of onze spelers moeten nu opeens wel de ballen uit hun broek lopen.) Dus als jullie me niet meer zien daarna weten jullie dat ik in een hoekje zit te janken..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.