• 16.343 nieuwsartikelen
  • 179.974 films
  • 12.390 series
  • 34.319 seizoenen
  • 651.361 acteurs
  • 199.651 gebruikers
  • 9.417.100 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Knisper

• 13048 berichten
  • 1282 stemmen

Off-topic over concerten e.d. verwijderd.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Na de arbitrage richt Advocaat zijn pijlen op de vierde man die volgens hem veel te belangrijk is.

De spanning in de strijd om de Gouden Calimero lijkt nu wel helemaal verdwenen, of kan Koeman nog een inhaalslag maken?

mjk87 (moderator films)

• 14671 berichten
  • 4586 stemmen

Wedstrijdspanning.

Morgen, gaat Feyenoord winnen? Ik hoop het wel, we hebben nog 4 punten te winnen op PSV als we kampioen willen worden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nomak schreef:

Na de arbitrage richt Advocaat zijn pijlen op de vierde man die volgens hem veel te belangrijk is.

De spanning in de strijd om de Gouden Calimero lijkt nu wel helemaal verdwenen, of kan Koeman nog een inhaalslag maken?

Dan moet Advocaat eens eerst leren om niet constant de vierde man te betrekken in zijn tirades. Bij alles wat hem niet zint op het veld gaat hij los op de official die het dichtste bij staat; de vierde man. Tijd om eens in de spiegel te kijken meneer Advocaat?

Hoe vaak je hem wel niet aan de zijlijn hoort foeteren En voordat Eindhoven over me heen valt; nee het boeit in dit geval niet dat hij trainer van PSV is.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

mjk87 schreef:

Wedstrijdspanning.

Morgen, gaat Feyenoord winnen? Ik hoop het wel, we hebben nog 4 punten te winnen op PSV als we kampioen willen worden.

Ik ben vol lof over het feit dat jullie ieder jaar toch nog het woord kampioenschap durven uit te spreken (geen sarcasme). Jullie doen me denken aan zo'n oude weduwe die nog iedere dag voor twee de tafel dekt, terwijl het toch niet gaat gebeuren

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Beetje jammer die tactiek van PSV. Ze hebben waarschijnlijk een twijfelende arbiter nodig om tot een resultaat te komen. Maar goed ondanks dat PSV een topploeg is blijft het natuurlijk maar een provinciaaltje die naar De Kuip komt. Zijn ze niet gewend natuurlijk, deze onzin hoor je niet in Amterdam. Een provincie kwaaltje, bang voor alles wat groot is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Ik ben vol lof over het feit dat jullie ieder jaar toch nog het woord kampioenschap durven uit te spreken (geen sarcasme). Jullie doen me denken aan zo'n oude weduwe die nog iedere dag voor twee de tafel dekt, terwijl het toch niet gaat gebeuren

mjk is ajacied .

mjk87 (moderator films)

• 14671 berichten
  • 4586 stemmen

Materny schreef:

(quote)

(...) jullie i(...) Jullie (...)

Jij bent Ajacied af Materny?

@NW: dank, dacht even niet duidelijk te zijn geweest

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)
mjk is ajacied .

Pfff, wat een fail Komt door die teksten dat hij hoopt dat Feyenoord gaat winnen en nog punten moet goedmaken voor de titel. Ben er even niet bij...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik snap het wel, hopen dat Feyenoord wint hoor je niet zo vaak uit de mond van een Ajacied .

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Dan moet Advocaat eens eerst leren om niet constant de vierde man te betrekken in zijn tirades. Bij alles wat hem niet zint op het veld gaat hij los op de official die het dichtste bij staat; de vierde man. Tijd om eens in de spiegel te kijken meneer Advocaat?

Hoe vaak je hem wel niet aan de zijlijn hoort foeteren En voordat Eindhoven over me heen valt; nee het boeit in dit geval niet dat hij trainer van PSV is.

Ik weet niet hoor, maar Koeman is nog vele malen erger. Die staat echt constant te schreeuwen en te tieren tegen die vierde man. Maar schijnbaar mag hij dat wel aangezien die er nooit op wordt aangesproken.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Naomi Watts schreef:

Beetje jammer die tactiek van PSV. Ze hebben waarschijnlijk een twijfelende arbiter nodig om tot een resultaat te komen. Maar goed ondanks dat PSV een topploeg is blijft het natuurlijk maar een provinciaaltje die naar De Kuip komt. Zijn ze niet gewend natuurlijk, deze onzin hoor je niet in Amterdam. Een provincie kwaaltje, bang voor alles wat groot is.

Natuurlijk wel een goede timing, wetende dat ze naar de Kuip vertrekken waar de scheids standaard een thuisfluiter is

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik denk juist dat nu de twijfelachtige situaties helemaal Feyenoord's kant op zullen vallen.

"Grote" stadions met fanatieke achterban hebben hun werking. Dat is bij Ajax wel anders. Snap dat PSV daardoor zich wat geintimideerd wordt, de schouwburg van Eindhoven is nog rumoeriger .

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Snap overigens niet dat ze zo met de arbitrage bezig zijn. Dat zijn randzaken. Dickie kan zich beter met zijn elftalletje bezig houden.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nomak schreef:

Onderschat ook Marco 'het is oneerlijk' Van Basten en Gert-Jan 'Zeister complot' Verbeek niet!

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Naomi Watts schreef:

Maar goed ondanks dat PSV een topploeg is blijft het natuurlijk maar een provinciaaltje die naar De Kuip komt. Zijn ze niet gewend natuurlijk, deze onzin hoor je niet in Amterdam. Een provincie kwaaltje, bang voor alles wat groot is.

Klopt. PSV blijft toch het kindje dat er graag bij wil horen, maar er nooit echt tussenkomt. Ze proberen als rijkeluiskindje met de duurste spullen op het schoolplein te verschijnen en een grote mond op te zetten, maar niemand kijkt echt naar ze om.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Klopt. PSV blijft toch het kindje dat er graag bij wil horen, maar er nooit echt tussenkomt. Ze proberen als rijkeluiskindje met de duurste spullen op het schoolplein te verschijnen en een grote mond op te zetten, maar niemand kijkt echt naar ze om.

Haha, de zogenaamde aardsrivalen schuiven/wensen in dit topic elkaar de punten al toe zodat de zogenaamde provinciaal maar geen kampioen wordt.

Er is maar een jongetje met de grote bek die al 13 jaar wacht op een nieuwe fiets.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

14 jaar zelfs

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

(afbeelding)

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Haha, de zogenaamde aardsrivalen schuiven/wensen in dit topic elkaar de punten al toe zodat de zogenaamde provinciaal maar geen kampioen wordt.

Er is maar een jongetje met de grote bek die al 13 jaar wacht op een nieuwe fiets.

Welnee. PSV mag van mij gerust kampioen worden. Ik kan niets tegen die club hebben. Geen uitstraling, nergens bijzonder in, niets om een hekel aan te hebben. Hoogstens een paar van die spelers op het veld, maar dat zijn passanten.

Al wint PSV schaal na schaal, de club zal altijd blijven ondersneeuwen als je het afzet tegen Ajax en Feyenoord.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Want historie is belangrijker als 't heden?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

DMF schreef:

passanten.

Maar die bepalen wel het gezicht van de club.

DMF schreef:

Al wint PSV schaal na schaal, de club zal altijd blijven ondersneeuwen als je het afzet tegen Ajax en Feyenoord.

PSV is sowieso een heel stuk groter dan Feyenoord. Het is de prijzenkast die telt.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

j0enne schreef:

Beweer ik nergens.

Nomak schreef:

]Maar die bepalen wel het gezicht van de club.

Het tijdelijke gezicht van de club.

Nomak schreef:

PSV is sowieso een heel stuk groter dan Feyenoord. Het is de prijzenkast die telt.

De uitstraling van een club gaat om heel veel meer dan een prijzenkast.

schram101

• 16699 berichten
  • 2308 stemmen

Robben een doelpunt en een assist na 45 minuten bij zijn basisplaats.

mjk87 (moderator films)

• 14671 berichten
  • 4586 stemmen

j0enne schreef:

Als het heden wat? Je mist iets (en nu maar hopen dat men hem begrijpt).

Misschien, over 40 jaar, als een generatie is uitgestorven zal PSV Feyenoord in waarde en aanzien voorbij zijn, nu zijn er velen die Feyenoord nog altijd groter achten ja. En dat haal je uit het verleden, niet uit het heden. En dat Calimerogedrag nu helpt ook in het heden niet bepaald mee. Het bevestigt eerder wat men al (al dan niet als vooroordeel) vindt van die club.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

DMF schreef:

Het tijdelijke gezicht van de club.

En dus het gezicht. Ik zou geen supporter kunnen zijn van een club met irritante mannetjes als Dries Mertens en co. En tot voor kort ook nog eens die afschuwelijke Labyad. De spelers zijn het uithangbord van een club.

Toen ik wekelijks naar Roda ging kijken was dat echt niet voor de geel-zwarte stoeltjes, het verleden of omdat het zo een leuke volksclub zou zijn. Spelers als Kah, Sergio, Hadouir, Lamah,.... maakten de club aantrekkelijk, daarvoor ging ik naar het stadion. Enkele jaren geleden verdwenen er maar liefst 9! basisspelers ineens, geloof me maar dat je het als supporter dan heel erg moeilijk hebt om je nog met die club te identificeren.

DMF schreef:

De uitstraling van een club gaat om heel veel meer dan een prijzenkast.

Om wat gaat het dan? Om het aantal doorgesnoven koppen in de tribune?

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Achterban, historie, afkomst, waar de club voor staat, uitstraling, over brengen van oud op jong, stadion, regio.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Maak jezelf maar niet belangrijker dan je werkelijk bent. Een kampioenschap van Ajax zit ons dwars, van PSV kraait geen haan naar. Geen enkele significantie voor ons.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Minken schreef:

Achterban, historie, afkomst, waar de club voor staat, uitstraling, over brengen van oud op jong, stadion, regio.

Dat valt allemaal in het niet bij het aantal sterren op het shirt.

*** Ajax

** PSV

* Feyenoord

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.