- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Ach, na 34 wedstrijden heeft iedere ploeg wel een of meerdere onterechte pingel(s) mee en tegen gekregen, en dat geldt ook voor rode en gele kaarten. Erger vind ik die goal als die van Lindgren van Groningen laatst. Bal duidelijk over de lijn, maar omdat videobeelden niet zijn toegestaan, telt een 100% zuivere goal niet.
Dat hele 'Bommeltje wordt gezocht' verhaal is pure nonsens. Als hij gister gewoon die tackle niet inzet, krijgt hij ook geen geel. Op die plek op het veld totaal onnodig.
En NEC uit bijvoorbeeld nog waar we in de laatste seconde gewoon nog een penalty moeten krijgen vanwege hands maar die niet werd gegeven.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En zo had PSV vorige week een tweede pingel tegen moeten hebben.....
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Ach, Mertens, Derijck en Strootman hadden, als Vink consequent gefloten had, ook geel moeten hebben. Dus 'zwaar benadeeld' ... Overigens vond ik geen van de valpartijen van Mertens een penalty. En over onbestraft hands moeten PSV'ers het helemaal niet hebben; Lens moet toch wel een all-time record hebben alleen al tot nu toe in dit seizoen.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Dat hij eerst de bal speelt, is in deze niet eens het punt. Waarom uberhaupt op die plek een dusdanige tackle inzetten?
Net als die tackle van Will van NEC eergister. Ja, hij probeert de bal te onderscheppen, maar als je zo inkomt, dan is het vragen om rood.
Spelers moeten gewoon slimmer zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die van Mertens een pingel. Zelfs in het damesvoetbal wordt zo'n pingel niet gegeven
. J0enne lijkt me al niet meer in te halen voor andere users voor de gouden calimero van dit seizoen.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Zelfs die commentator bij de NOS! zei 't...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Zelfs die commentator bij de NOS! zei 't...
'ZELFS die van de NOS' 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Driesje....als het gras niet gemaaid is de dag voor de wedstrijd, dan kriebelt het gras al aan zijn balletjes en gaat hij maar al te graag naar de grond omdat het zo lekker voelt 
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Ach ja, als we echt consequent gaan fluiten gaat Strootman wekelijks met tweemaal geel wegens protesteren (dat was toch per 01/01 verboten?) d'r af. Dus dat valt nog wel mij lijkt mij dat tegen PSV wordt gefloten.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ach ja, als we echt consequent gaan fluiten gaat Strootman wekelijks met tweemaal geel wegens protesteren (dat was toch per 01/01 verboten?) d'r af. Dus dat valt nog wel mij lijkt mij dat tegen PSV wordt gefloten.
Werd het maar eens consequent idd dan weet je iig waar je aan toe bent.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
'Auto-ongeluk Engelaar, bestuurder zwaar gewond' - Eredivisie - VK - volkskrant.nl
Engelaar schijnt zelf niks te hebben, maar het is duidelijk dat PSV dit jaar (weer) gaat crashen. Tekstschrijvers in Zuid zijn vast al in de pen geklommen, mocht hij toch worden ingezet.
Bestuurder van andere auto was ook ongedeerd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik hoorde op het journaal dat die zwaar gewond was, zo ook staat ook in dat bericht. Man moest in ieder geval worden uitgezaagd.
Bron?
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Slegers, via Psv en Engelaar zelf.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die laatste is natuurlijk onbetrouwbaar.... 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Die van Mertens een pingel. Zelfs in het damesvoetbal wordt zo'n pingel niet gegeven
. J0enne lijkt me al niet meer in te halen voor andere users voor de gouden calimero van dit seizoen.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Zwolle! Na een minuutje al 1-0, weer uit een standaardsituatie! 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Zwolle doet het net even langzamer dan Malki gister. En weer uit een standaardsituatie. Jammer, Feyenoord moet winnen!
Die dekselse j0enne is me al voor zie ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja hoor. Weer uit een standaardsituatie. Wat een kneuzen ook.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Trouwens Pellè mag wel geel krijgen deze wedstrijd met de volgende week in het vizier, vergelijkbaar met Vitesse zonder Bony.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Een tegengoal via een corner. Je verwacht het niet. Als ze daar normaal mee om zouden kunnen gaan, worden ze fluitend kampioen. 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Inderdaad. Dat zou heerlijk zijn, en Janmaat mag ook een kaartje krijgen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Zozo, jullie krijgen het nu al benauwd?
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Jaaaaaaaa! Wat een giller! Dag Feyenoord! 2-0! 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Wat een aanval van Zwolle 
Maar er is nog niks aan de hand. Een 2-1 voor de rust en het komt nog wel goed. En anders heeft Koeman ongetwijfeld een Plan B ... 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Je verwacht het ook niet. 
Hopen op een VVV scenario, waarin Feyenoord ook vrij snel met 2-0 achter kwam en nog won met 2-3.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Manmanman. Wat een instelling weer. Gelukkig is Feyenoord nog de oude. Ik begon me al druk te maken, ze waren de afgelopen tijd ook niet zichzelf. Goed bezig mannen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.