- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dit trekt PSV wel over de streep lijkt me.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Drie minuten blessuretijd
Waterman alleen lag al 4 minuten op de grond....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat ze daar nog intrappen bij het arbiterskorps. Tijdrekkende keepers bij PSV, daar worden ze op getraind. Eerst Tyton, nu Waterman.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Had minstens 5 a 6 minuten moeten zijn. Maar goed, doet niks af aan het feit dat ze terecht hebben gewonnen en voor elkaar door het vuur zijn gegaan.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Sjeezus!
Door je eigen dommigheid in de problemen gekomen (ook volgende week). De mooiste kansen weer verprutst, 2 domme kaarten voor Hutch. Toch eigenlijk niks weggegeven maar de dreiging blijft, zeker met 10 man. Wel keihard gewerkt om de overwinning vast te houden.
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Ook met 10 minuten had Utrecht niet gescoord. Hoe moeilijk is het de bal op tijd te passen of de 16 in te slingeren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geen Bommel tegen Feyenoord. Daar gaat de kans om 70 minuten met een man meer te spelen
. Ook geen Atiba dus, PSV wordt er sterker op, dat is zeker.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Geen Bommel tegen Feyenoord. Daar gaat de kans om 70 minuten met een man meer te spelen
. Ook geen Atiba dus, PSV wordt er sterker op, dat is zeker.
Zonder van Bommel; wellicht. Maar nu ook Manolev in Londen zit zullen ze dus een newbie moeten gaan inpassen. Brenet? Of wie loopt daar tegenwoordig op rechtsback.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Zonder van Bommel; wellicht. Maar nu ook Manolev in Londen zit zullen ze dus een newbie moeten gaan inpassen. Brenet? Of wie loopt daar tegenwoordig op rechtsback.
Hij zal of met een cv gaan schuiven of Brenet idd. Minder voor de hand liggend lijkt me Engelaar terug op het middenveld en Hiljemark op rb.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat ze ook gaan doen, lengte in het centrum is essentieel tegen Ezio Auditore. Kan best zijn dat ze daarom beroep doen op Zanka in het centrum. Maar het zal wel Brenet worden.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Godverdomme zeg, wat was dat een gruwelijk spannende partij! Wel een dikverdiende overwinning, al moest 't natuurlijk al lang beslist zijn gezien de legio gemiste kansen. De laatste tijd slechte scheidsrechters gehad (Higler, PSV - PEC Zwolle en Blom, PSV - Feyenoord) maar dit sloeg werkelijk alles wat Vink aan 't doen was. Belachelijk. Van Bommel maakt z'n eerste overtreding, en ja hoor, meneer had z'n kaart alweer in de lucht. FC Utrecht mocht ook tig handsballen maken die niet bestraft werden, bij PSV werden zelfs onbewuste handsballen al bestraft. Gelukkig toch die 3 punten! Nou, hup RKC en PEC Zwolle!

Ben nu al benieuwd welke flapdrol volgende week gaat fluiten in de Kuip. Zal wel weer die Kuipers worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maakt niet uit. Alle arbiters hebben instructies gehad van de KNVB om Feyenoord wat onterechte pingels te geven, en indien nodig alles doen om Feyenoord de wedstrijd winnend af te laten sluiten.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Niet alleen dat Naomi Watts, ze hebben ook de opdracht gekregen om Van Bommel te zoeken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook dat nog inderdaad. Is het al bekend wanneer Bert van Oostveen bij Oprah zit?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
PSV is kansloos in de Kuip, Belchinezen hebben massaal op een titel voor Feyenoord gewed.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Nou, wie wordt de interim trainer bij Twente? Jans?
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Hij zal of met een cv gaan schuiven of Brenet idd. Minder voor de hand liggend lijkt me Engelaar terug op het middenveld en Hiljemark op rb.
Ik denk dat Dick gewoon Hiljemark RB zet en Engelaar op het middenveld samen met Strootman en Wijnaldum op tien. Matavz weer gewoon,zoals het hoort, in de spits.
Brenet gaat no way debuteren tegen Feyenoord in de kuip, kan alleen maar fout gaan. Zekerheid is geboden in deze fase. En ja ik snap ook wel als Brenet er in zou staan, dat de kans aanwezig is dat hij Boetiüs in z'n zak heeft. Desalniettemin is de kans groter dat het mis gaat ipv goed. Als Brenet al een volwaardige PSV 1 rechtsback zou zijn, zat hij er echt wel bij.
Joy4ever
-
- 4634 berichten
- 1859 stemmen
Wat een knal van Totti
. AS Roma gun ik het wel. Voor mij de mooiste club van Italië na Juventus. Wereldredding trouwens van Stekelenburg + de nul gehouden. Wordt het toch nog wat met hem
.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ik denk dat Dick gewoon Hiljemark RB zet en Engelaar op het middenveld samen met Strootman en Wijnaldum op tien. Matavz weer gewoon,zoals het hoort, in de spits.
Brenet gaat no way debuteren tegen Feyenoord in de kuip, kan alleen maar fout gaan. Zekerheid is geboden in deze fase. En ja ik snap ook wel als Brenet er in zou staan, dat de kans aanwezig is dat hij Boetiüs in z'n zak heeft. Desalniettemin is de kans groter dat het mis gaat ipv goed. Als Brenet al een volwaardige PSV 1 rechtsback zou zijn, zat hij er echt wel bij.
Ik denk dat Dick idd ook zo denkt, maar ja, wat is meer een risico Hiljemark die daar nog nooit gespeeld heeft of Brenet die z'n debuut nog moet maken?
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Hmm, valt wel mee. Als je nu frustraties jegens Van Basten had gezegd...
Daarnaast post ik hier natuurlijk ook niet zo heel veel, bij A&L is het ook wel de kwantiteit die meespeelt. 20% van het forum, en elke dag maar weer diezelfde riedeltjes, je moet er van houden denk ik.
Enfin, ik wil het niet verbieden, maar is wel eens vermoeiend.
Zelfkennis heb je in ieder geval niet, want als redelijke nieuwkomer heb ik al meerdere keren je stokpaardje voorbij zien komen: Ajax-supporters die niet uit A'dam zelf komen, zijn gloryhunters.
Dus de pot verwijt de ketel.......
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hiljemark tegen Boëtius. Hiljemark levert dan gelijk een transferverzoek in
. Engelaar zal wel weer rood krijgen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Hiljemark tegen Boëtius. Hiljemark levert dan gelijk een transferverzoek in
. Engelaar zal wel weer rood krijgen.
Ik neem aan dat dat allemaal al geregeld is met de knvb. 
Wat is er overeengekomen voor vanmiddag, penalty mee of een rode kaart voor Zwolle?
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
PSV krijgt sowieso de rode kaart, of een penalty tegen. Die krijg je altijd in Stadion Feijenoord.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ah, de conspiracy theories hebben ook al wat Ajax supporters bereikt. Je verwacht het niet
.
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Feiten, feiten:P Laat ik zo zeggen, in onwil vanuit de KNVB geloof ik niet, maar het is wel heel opvallend hoe vaak Feyenoord, zeker in eigen stadion maar ook daarbuiten, vooral dit seizoen tegen 10 man komt te staan of een penalty krijgt. Ook een aantal malen of dat ze zelf rood kregen, zeker, maar dan nog. Ajax heeft twee penalty's gehad (beide tegen Groningen) terwijl zij minstens zo vaak in en rond de 16 van de tegenstander zijn te vinden. Dus wat maakt het dat Feyenoorders steeds onderuit worden geschopt schijnbaar. En die rode kaarten zijn lang niet allemaal even helder. Voer voor discussie vaak genoeg.
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Maar de scheidsrechters weten ook dat een penalty voor Feyenoord maar half telt met Immers achter de bal, dus dat compenseren ze een beetje denk ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bijna elke rode kaart is voer voor discussie. Vooral als het om twee gele kaarten gaat. Dat Feyenoord vaak penalties krijgt (zaten wat onterechte bij, maar ook pingels die ze niet kregen maar hadden moeten krijgen) heeft vooral te maken met enkele duikelaars (Immers bvb) maar vooral de balvastheid en controle in de lucht van Pelle.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ach, na 34 wedstrijden heeft iedere ploeg wel een of meerdere onterechte pingel(s) mee en tegen gekregen, en dat geldt ook voor rode en gele kaarten. Erger vind ik die goal als die van Lindgren van Groningen laatst. Bal duidelijk over de lijn, maar omdat videobeelden niet zijn toegestaan, telt een 100% zuivere goal niet.
Dat hele 'Bommeltje wordt gezocht' verhaal is pure nonsens. Als hij gister gewoon die tackle niet inzet, krijgt hij ook geen geel. Op die plek op het veld totaal onnodig.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
'Auto-ongeluk Engelaar, bestuurder zwaar gewond' - Eredivisie - VK - volkskrant.nl
Engelaar schijnt zelf niks te hebben, maar het is duidelijk dat PSV dit jaar (weer) gaat crashen. Tekstschrijvers in Zuid zijn vast al in de pen geklommen, mocht hij toch worden ingezet. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.