- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Gaat-ie weer vanuit het niets over Mourinho miepen he
Niet zo vreemd gezien de discussie over een Spaanse topclub.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nee hoor, helemaal niet vreemd.
Wat wel vreemd is, is om Magnus Berg als 3e spits aan te willen trekken voor 10 miljoen euro.
Een hele logische opmerking van mij gezien de discussie over vreemd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik weet dat je hem niet graag hebt, maar bij Barcelona zou hij ook gewoon prijzen winnen hoor.
Sterker, Mourinho bij Barca en ze winnen alles wat er te winnen valt. Mourinho heeft het bij Real heel goed gedaan, heeft alleen de pech dat ie in dezelfde competitie speelt als het beste team ooit. Al zal bij teletekstkijkers altijd de fabel bestaan dat ie deels gefaald heeft in Madrid. Verre van.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Arsenal 100 kansen, Blackburn 1 en het is 0-1. Wat een giller!
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Arsenal 
Daar gaat de enige kans dit seizoen op een prijs. CL is natuurlijk onhaalbaar.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ben trouwens benieuwd of Twente vanavond de bodem van de gifbeker bereikt en thuis niet van Willem II wint 
PSV-Utrecht is trouwens een leuk affiche, maar ik moet 'm helaas missen. Snelle 0-1, anders wint PSV hem wel.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Zo ver zal Twente het toch niet laten komen.
Vak-P is er iig klaar mee.

Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Worden eenvoudige overwinningen voor Twente en PSV. Voel het aan mijn water.
AZ speelt zonder Maher (blessure) en Viergever (schorsing). Toch niet de minste spelers, zal me benieuwen.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Als Twente dit niet meer weet te winnen dan weet ik 't ook niet meer...
Feyenoord zie ik helaas wel van PEC winnen, Ajax wel nog een lastige partij al doet RKC het de laatste tijd echt slecht.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Als Twente dit niet meer weet te winnen dan weet ik 't ook niet meer...
Feyenoord zie ik helaas wel van PEC winnen, Ajax wel nog een lastige partij al doet RKC het de laatste tijd echt slecht.
Bwa, ik zie Ajax morgen de boel wel weer verkloten. Typisch potje om het te doen. Scheelt wel dat het 16.30 is en niet een half 1 wedstrijd.
In deze weken is het een kwestie van blijven aanhaken.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Haha dat Twente, een paar jaar succes en ze beginnen al praatjes te krijgen.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Als Feyenoord dit weekend goed weet door te komen dan word het volgende week zo spannend.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Haha dat Twente, een paar jaar succes en ze beginnen al praatjes te krijgen.
Inderdaad, wat een verwende rotventjes. Dat doet me ook meteen denken aan de supporters van Groningen die ook zo'n actie hadden opgezet na één mindere wedstrijd in een seizoen waar ze alles meezat.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Als Feyenoord dit weekend goed weet door te komen dan word het volgende week zo spannend.
En na Willem II uit direct Ajax thuis waar we dan misschien de genadeklap kunnen geven.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Feyenoord heeft vorig seizoen 2 x gelijkgespeeld en de rest gewonnen van het resterende programma dit seizoen.
Zal je zien dat ze onderuit gaan tegen Zwolle. 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Zou lekker zijn. En al helemaal als Pelle en Janmaat geel pakken.
Mathijsen en Immers moeten juist geen geel krijgen want die zie ik graag meedoen tegen PSV.
Anders Martins Indi in 't centrum en Nelom linkback wat beter is en Vilhena weer op de plek van Immers.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
En na Willem II uit direct Ajax thuis waar we dan misschien de genadeklap kunnen geven.
Ik kijk het bij Feyenoord van wedstrijd tot wedstrijd, elk weekend is weer overleven daarom denk ik ook dat we het niet gaan redden. Probleem is dat Feyenoord geen kampioen uitstraalt, dat hebben Psv en Ajax namelijk wel,, maar mocht je nu twee keer winnen dan moet er toch wel iets groots gaan groeien het team.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Feyenoord heeft vorig seizoen 2 x gelijkgespeeld en de rest gewonnen van het resterende programma dit seizoen.
Zal je zien dat ze onderuit gaan tegen Zwolle.
Ik kijk er niet raar van op als dat gebeurd. (Meteen een beetje indekken
)
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Sterker, Mourinho bij Barca en ze winnen alles wat er te winnen valt. Mourinho heeft het bij Real heel goed gedaan, heeft alleen de pech dat ie in dezelfde competitie speelt als het beste team ooit. Al zal bij teletekstkijkers altijd de fabel bestaan dat ie deels gefaald heeft in Madrid. Verre van.
Ach, dat weet iedereen toch ook wel. Maarja soms lopen de frustraties zo hoog op...
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Nou, wat een frustraties. Barca heeft de laatste jaren op 1 landstiteltje na alle relevante prijzen voor de neus van Real en Mourinho weggekaapt
Tot aan het ontnemen van de finale van de CL toe 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Probleem is dat Feyenoord geen kampioen uitstraalt, dat hebben Psv en Ajax namelijk wel
Groot deel niet, alleen Boëtius en Vilhena zijn daarvan overtuigt. Sterker nog; die zien zichzelf als de titelfavoriet.
Win je van PEC krijg je in de Kuip een hele bombastische sfeer tegen PSV. Win je die ook dan kan het nog wel eens raar gaan lopen. Vooral als je er rekening mee houdt dat je je laatste 4 wedstrijden 3 x thuis speelt. Kwestie van tijd totdat de uitstraling van Boëtius en Vilhena dan op andere teamgenoten ook overslaat.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Zelfde opstelling als vorige week tegen Vitesse. Dus met Hiljemark, ben wel een beetje bang voor een gebrek aan creativiteit. Tegen de top, uit, kan ik me voorstellen dat je iets meer zekerheid wilt inbouwen maar tegen Utrecht thuis lijkt me dat toch niet echt nodig (hoewel Utrecht tegenwoordig bijna ook tot de top gerekend mag worden).
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nou, wat een frustraties.
Dat je uberhaupt honderden (!) posts bezig bent met Mourinho zegt genoeg 
Nog 2 van RvP erbij aub en we kunnen otherfool en Mourinho even uitlachen
Droom je 's nachts ook van ons?
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Dat je daar uberhaupt mee bezig bent tekent natuurlijk juist je frustraties 
Droom je 's nachts ook van ons?
Ik ben met Ajax bezig als het om voetbal gaat, de rest is bijzaak. Maar denk vooral dat je erg belangrijk bent hoor
Schattig hoor, je privé archiefje. Over obsessie gesproken.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik ben met Ajax bezig als het om voetbal gaat
Vraag me toch af waarom je dan duizenden posts aan PSV en Mourinho besteedt, maarja.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Vraag me toch af waarom je dan duizenden posts aan PSV en Mourinho besteedt, maarja.
Omdat dit een voetbaltopic is handige harry. Je bent maar druk met mij zeg, poe zeg.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Haha, blijft mooi zo een online bitchfight. Denk dat er zo weer een mod gaat langs komen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Omdat dit een voetbaltopic is handige harry.
Tja, om datzelfde voetbalforum dan voor 20% (!) te vullen met je persoonlijke frustraties... beetje vermoeiend vind ik dat zo nu en dan. Maar misschien kunnen anderen wel genieten van je duizenden hoogstaande posts over PSV en Mourinho, dat kan natuurlijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.