• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.121 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.685 gebruikers
  • 9.419.766 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Joy4ever schreef:

Hij was zelf anders ook behoorlijk klunzig bij die 100% kans net..

Die raaktehij idd ongelukkig, maar bij de rest stuiterde elke bal bij aanname verkeerd weg.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

Zapte even naar Sport 1, hoor ik Sierd de Vos de neus snuit gebaren van Ferguson nabootsen. Sjonge jonge.. Tijd om weg te zappen

Haha, weet je zeker dat het geen Nickelodeon was?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Real maakt het alweer niet waar

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Leuke pot. Had ik niet echt verwacht, die heenwedstrijden zijn toch vaak draken van potten gebleken. Lijkt me duidelijk dat Real beter was, maar kon beide kanten op. Misschien wel de grootste kansen zelfs voor Manchester.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Lijkt mij dat wanneer Ronaldo ff serieus gaat ballen United geen schijn van kans heeft.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Heerlijke partij!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

nclo schreef:

Lijkt mij dat wanneer Ronaldo ff serieus gaat ballen United geen schijn van kans heeft.

Dat zal op Old Trafford wel goed komen. Verwacht dat Man U dan met veel meer ruimte in de rug zal gaan spelen. Vooral als Real voor komt kan het voor Man U een erg pijnlijk verhaal te gaan worden.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

nclo schreef:

Reunaldo simpel geneutraliseerd

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Het was vermakelijk, maar niet hoogstaand.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Heerlijke wedstrijd, ontzettend leuk. Jammer dat van Persie zijn kansen na de rust niet benutte. Dit wordt nog genieten in de return.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Van Persie denkt dat zijn shirt Oranje is. Ballen die zelfs Dirkie kuijt niet mist haha.

Wil je niemand vergelijken met Dirk Kut? Dat is wel heel denigrerend.

mjk87 (moderator films)

• 14672 berichten
  • 4592 stemmen

Heerlijke pot met vooral in de eerste helft een uitstekende Ronaldo en dat alles gaat knallen in Manchester 5 maart. Hopen dat Real na een goed halfuur gaat scoren, dan moet United en ben ik benieuwd wat komen gaat. United kwam er nu niet echt aan te pas maar dat was ook een beetje de strijdwijze en leverde een viertal uitstekende kansen op. Al had RM wel zeker 3 goals kunnen (en moeten) maken.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Mhow, United speelde na de rust wel een prima 2e helft hoor. Niet foutloos, wel goed. Ik denk ook dat Man Utd over 90 minuten de grootste kansen had. Van Persie in die 30 seconden met keeper/paal en daarna voor de keeper overgemaaid en op het einde ook nog eens. Giggs ook nog een forse kans, geen idee waarom hij niet direct schoot.

mjk87 (moderator films)

• 14672 berichten
  • 4592 stemmen

Bal Coentrao op de paal, aantal goede schoten Ronaldo, Di Maria met zijn volley, Ronaldo met de andere kopbal, aantal goede kansen met passes vanaf de zijkant. Nee, als United eruit kwam waren ze ook direct gevaarlijk (dat is ook inherent aan een goede counter) maar ook in het totaal was het aantal gevaarlijke kansen dan die van RM. En het gehele aantal sowieso beduidend minder.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Speelden wel erg verdedigend zeg, stonden op een gegeven moment gewoon bijna met z'n allen bij de zestien.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Mijn God dat Manchester... 90 minuten met 10 man in de eigen 16

Wel enorm genoten van Madrid, wat een aanvalslust... Ronaldo, wat een goal weer

Hoogtepunt was Ozil die Rafael eerste dolde bij de zijlijn, toen bij de achterlijn, en daarna weer bij de zijlijn Persie was toch gevaarlijk (als-ie ooit de bal kreeg), Rooney zakte compleet door het ijs.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

otherfool schreef:

A la Mourinho / Inter tegen Barca, bedoel je?

mjk87 (moderator films)

• 14672 berichten
  • 4592 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Terugwedstrijd wel, heenwedstrijd niet.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

mjk87 schreef:

Terugwedstrijd wel, heenwedstrijd niet.

Uit wel.

Man. United moet nog thuis.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

In Milaan was Inter veel en veel beter en had het ook 5-1 kunnen zijn. In Barcelona (met 10 man door ohoh verrassend een schwalbe van Busquets) hebben ze inderdaad verdedigd zoals Manchester vandaag 90 minuten. Was wel de mooiste wedstrijd van de afgelopen 10 jaar, dat wel. Haha ik moet er nog om lachen, op een gegevend moment kwam toen in beeld: passes 693-48 of zo

In de laatste 10 minuten ging De Bleeckere toen zelf nog mee naar voren om hem erin te koppen...

mjk87 (moderator films)

• 14672 berichten
  • 4592 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Uit wel.

Man. United moet nog thuis.

Zeg ik toch, al staat het wat krom wellicht. Al vraag ik me af of United het over 3 weken kan. Had ook niet het idee dat ze het nu konden. En van Inter was toen puur de tactiek. Noodgedwongen, ook door rood, maar dat soort tactiek kan ik af en toe waarderen. Hiddink redde het ooit bijna met Chelsea op die manier.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Zeg ik toch, al staat het wat krom wellicht. Al vraag ik me af of United het over 3 weken kan. Had ook niet het idee dat ze het nu konden. En van Inter was toen puur de tactiek. Noodgedwongen, ook door rood, maar dat soort tactiek kan ik af en toe waarderen. Hiddink redde het ooit bijna met Chelsea op die manier.

Manchester kwam helemaal gewoon totaal niet om te voetballen, echt opmerkelijk. Dit jaar zijn ze sowieso al een beetje van de anti-voetbal (al een paar seizoenen eigenlijk) maar vandaag was het wel heel erg. Echt 0,0 intentie er wat van te maken, lange halen snel thuis en met 10 man constant in de eigen 16. De angst voor Real zal ook hebben meegespeeld. Benieuwd wat ze er thuis van maken, als ze dan weer zo hyperverdedigend spelen zal het publiek toch wel een keer protesteren zou je zeggen.

Van Hooijdonck zei: het is alsof NEC naar Bernabeu was afgereisd, zo angstig en verdedigend.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

Blijkbaar een tactiek die El Flapdrol te machtig was. Een schamele 1-1 in eigen huis waarbij de beste kansen in de tweede helft ook nog eens voor Manu waren.

Wel enorm genoten van Madrid, wat een aanvalslust... Ronaldo, wat een goal weer

Ik had meer verwacht van een Madrid wat zich al 'weken aan het sparen is' in de competitie voor deze clash met Manchester. El Flapdrol mag een voorbeeld nemen aan Sir Alex, een coach die zowel resultaat haalt in Madrid als in eigen land de titel al mag claimen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nou, gelukkig heeft er dan blijkbaar toch nog iemand genoten van dat anti-voetbal van Manchester

Je moet er maar van houden... Bange Bertje van Marwijk zou zich er nog voor schamen.

Vi.nl: Dat Wayne Rooney meer rechtsback speelde dan dat hij zich op de vijandelijke helft begaf was kenmerkend voor de verhoudingen op het veld.

Echt jammer dat Manchester zo vreselijk laf was, anders was het een fantastische topper geworden. Nu was het weliswaar gewoon goed, maar moest het van 1 kant komen. Aan Jose Mourinho en Real Madrid moet onze dank dan ook uitgaan, het was toch een mooie wedstijd om te volgen. Over 3 weken weer!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Manchester speelt meestal laf uit, net zoals Chelsea..zeker tegen grote ploegen, is nou niet echt een verrassing te noemen na tig jaar CL

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

En van Inter was toen puur de tactiek. Noodgedwongen, ook door rood, maar dat soort tactiek kan ik af en toe waarderen. .

Die wedstrijd begonnen ze al vanaf minuut 1 met die tactiek, die rode kaart had er niets mee te maken. Veranderde niets aan het spelbeeld Volgens mij was die rode kaart ook ergens in de 35e minuut. En werd er ook niet een goal onterecht afgekeurd van Barca in de blessuretijd?

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

otherfool schreef:

Echt jammer dat Manchester zo vreselijk laf was, anders was het een fantastische topper geworden. Nu was het weliswaar gewoon goed, maar moest het van 1 kant komen.

Het verschil zit hem voornamelijk in het middenveld: Xabi Alonso, Kedeira en Ozil, en als je dan wisselt Modric in kunnen brengen ( ). Geen wonder dat je je tegenstander voetballend dan kan overklassen, Manchester moet het met een stel dravers en balafpakkers doen op het middenveld. De spits en verdediging zou ik echter bij Manchester wat hoger inschatten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Spita ok, maar verdediging? In geen duizend jaar. Ik zie Man U hier alleen op linksback de overhand hebben. Vooral als Pepe straks gewoon weer speelt. Hopelijk Ramos dan op rechts en Varane en Pepe als het centrale blok.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Lekkere wedstrijd gisteren. Zeker de eerste helft was genieten.

Heel sterk Madrid gezien. De snelheid, de kracht die er vanuit gaat is bij wijlen fantastisch. Tweede helft iets minder.

Man U verdedigde massaal (Rooney had een rotavondje vermoed ik) maar af en toe toch gevaarlijk. Van Persie had de kans om Man U op rozen te zetten.

Nu heeft Man U sowieso wel een goede uitgangspositie en thuis kunnen ze wat meer maar ik denk toch dat Madrid het zal halen. Gewoon meer kwaliteit.

Heerlijke kopslag van Ronaldo trouwens

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

otherfool

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.