- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Alleen Evert met Youri tijdens Fifa
Poelman is ook prima. Reitsma is saai, Driesen en De Rijk tegen Ajax, Van Hinthum, Teeling en Schildknaap zijn allen niets. Maar absoluut onderaan staat Leo Oldenburger. Wie heeft ooit bedacht dat hij dat kan? Ooit deed Harry Vermeegen ook commentaar geven voor Veronica, maar dat leek me gewoon een grap.
Mooi spandoek gisteren trouwens:

En gaat die elpee luisteren, heerlijk album.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Wie speelt er dan ook Fifa met Nederlands commentaar? 
Vroegahh, Andy Gray en Mark Lawrenson 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Heerlijk als ploegen uit het Engelstalig deel tegen Italiaanse clubs moeten voetballen. Het contrast is op alle gebieden zo groot en dat uit zich vooral bij de supporters.
P.S. Die LP is zeker de moeite waard 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Wie speelt er dan ook Fifa met Nederlands commentaar? 
Vroegahh, Andy Gray en Mark Lawrenson
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Ooit met John Motson en Andy Grey (fifa 98, 99 etc) maar vind voetbal kijken/spelen met buitenlands commentaar ook gewoonweg vervelend. Vind Engels geen mooie taal bij commentaar. Wel in literatuur of voor zang, dat dan weer wel.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Ooit met John Motson en Andy Grey.
Hi I'm Andy Gray and this is John Motson.
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Hi I'm Andy Gray and this is John Motson.
Great save by the goalkeeper...oooh he hit the woodwork
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik irriteerde me eerst rot aan Evert ten Napel, maar ook het gekrijs van een krolse kat went, en ik kon op een gegeven moment niet meer zonder. ZIjn oneliners bij FIFA zijn klassiekers geworden. 
En als Youri Mulder weer hetzelfde ellenlange verhaal over een bepaalde voetbalclub, dan scoorde ik gewoon zo snel mogelijk, zodat hij daarmee kapte.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Driesen tegen Ajax.
Huh? Hij heeft vier seizoenskaarten van Ajax. En ziet liggend de wedstrijden in de aRENa.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hup Van Persie, ga er zowaar vanavond CL voor kijken. Mooie pot.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Ik irriteerde me eerst rot aan Evert ten Napel, maar ook het gekrijs van een krolse kat went, en ik kon op een gegeven moment niet meer zonder. ZIjn oneliners bij FIFA zijn klassiekers geworden. 
En als Youri Mulder weer hetzelfde ellenlange verhaal over een bepaalde voetbalclub, dan scoorde ik gewoon zo snel mogelijk, zodat hij daarmee kapte.
Maar ik vind ze wel grappig en ik stoor mij er ook niet aan, maar ik heb er ook nog niet echt aan gedacht om het commentaar te veranderen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Huh? Hij heeft vier seizoenskaarten van Ajax. En ziet liggend de wedstrijden in de aRENa.
Driesen is tegen Ajax ja, dat is in alles te horen. Hij is trouwens fan van Telstar.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Nu we het trouwens toch hebben over FIFA. Ik weet niet of dit nieuwsfeitje al is langs gekomen.
KNVB-voorzitter niet blij met computerspel FIFA: "Ouders storen zich eraan" - SoccerNews.nl

nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Edit Schippers komt in het verhaal voor. Nee, dan is het pas serieus te nemen. Om de minuut voor deze
relevanter.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Driesen is tegen Ajax ja, dat is in alles te horen. Hij is trouwens fan van Telstar.
Ook zonde dan van z'n 4 seizoenskaarten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik hoop niet op winst Real maar wel op verlies van United
.
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77271 stemmen
Hup Van Persie, ga er zowaar vanavond CL voor kijken. Mooie pot.
Hup Ronaldo aub aub.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Ook zonde dan van z'n 4 seizoenskaarten.
Dat verklaart in ieder geval een deel van de no-shows. Nu de andere 20% nog.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Pepe, jongen, ik ben het niet altijd eens met je speelstijl maar vanavond krijg je carte blanche van me.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Pepe, jongen, ik ben het niet altijd eens met je speelstijl maar vanavond krijg je carte blanche van me.
Dan moet hij vanaf de bak het veld in rennen, want Varane speelt.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Mij maakt het vanavond eigenlijk niet uit wie wint, zolang ik maar een mooie wedstrijd te zien krijg. En met zoveel voetbaltalent op het veld zit het wel snor!
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Die dekselse *vul naam speler in*!
Overigens vond ik zijn commentaar op EK 2008, bij NL - FR magisch! Hij ging toen ook helemaal uit zijn plaat. Toen Frankrijk tegen scoorde, kreeg hij ongeveer tien seconden de tijd om te zeggen dat het nu wel eens moeilijk kon gaan voor oranje en ineens was het: WHOOOOOAAH ROBBEN!!! HOE IS HET MOGELIJK DAT IE PAST??? Sowieso een magische wedstrijd. Ik was nauwelijks mijn eigen emoties de baas.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan moet hij vanaf de bak het veld in rennen, want Varane speelt.
Ik zie het nu ook, dan moeten Ramos en Xabi het maar even doen voordat Pepe het laatste zetje geeft.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ah, jij bent het type dat liever schopt dan voetbalt. Sad.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Sodeju, die telde ik eigenlijk al. Real raakt de paal.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Fijn dit. Effe doorcounteren naar 0-4
El loco kan zijn koffers gaan pakken.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Hoppa! En dan die droge bek van Ferguson erbij. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.