• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.156 films
  • 12.396 series
  • 34.335 seizoenen
  • 651.598 acteurs
  • 199.694 gebruikers
  • 9.420.413 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Dit is toch wel de slechtste aflevering van Sterren Dansen op het IJs tot nu toe.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Mooie goal, en terecht ook.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Je roept veel, maar zegt vrij weinig Joy. Ik vind AC Milan trouwens een fantastische club, nooit ontkend. Napoli is ook tof. Met Juventus en Inter heb ik niks nee. Maar dat vertroebelt mijn beeld niet hoor. Juventus presteerde goed tegen Chelsea ja, maar die lui bakken er sowieso niks van. Juventus is wel met recht de sterkste ploeg van Italie, maar ook maar een subtopper in de CL. Maar buiten dat had ik het vooral over de laatste 10 jaar.

Enne, 1-0 Nederland tegen Italie, Lens

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Heb ik dit seizoen al een wedstrijd gezien waarin Lens geen hands maakte?

david bohm

• 3105 berichten
  • 3476 stemmen

OOOOOOO Balotelli, he's a striker, he's good at darts, an allergy to grass but when he plays he's fuc**n class, he drives around moss side with a wallet full of cash

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Wat een grafsfeer ook weer trouwens. Deeply ashamed, vanaf de rust maar weer the following gaan kijken.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Lolol. Dat was natuurlijk een honderd procent hands goal.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

rep_robert schreef:

Wat een grafsfeer ook weer trouwens. Deeply ashamed, vanaf de rust maar weer the following gaan kijken.

Zijn er liedjes beschikbaar dan? Hup Holland Hup en wat jalalala en dat is het ook wel, vrees ik.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Overigens heb je wat Israël gelijk rep. Maar wat betreft Rusland en Oost Europa totaal niet. En je houdt er ook rare ideeën op na van wat wel en niet bij Europa zou moeten horen qua mentaliteit en ideologie. Alsof iedereen slaafs achter Amerika aan zou moeten lopen..

Joy4ever

• 4634 berichten
  • 1859 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Juventus is wel met recht de sterkste ploeg van Italie, maar ook maar een subtopper in de CL.

Ach ja, dat waren Inter en Chelsea ook. Subtoppers. We zullen het wel zien Jari .

Zal je zien dat Juventus er straks afgaat tegen Celtic .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Wat een grafsfeer ook weer trouwens..

Ik verwacht dat Reinbo deze inkopper gaat benutten.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Ach ja, dat waren Inter en Chelsea ook. Subtoppers. We zullen het wel zien Jari .

Zal je zien dat Juventus er straks afgaat tegen Celtic .

Chelsea was geen subtopper de laatste 10 jaar. Die speelden vrij vaak halve finales CL waar ze nipt uitvlogen. En ook in 2008 en vorig jaar de CL finale bereikt. Inter was het wel ja, die hadden 1 lucky jaar.

Juventus verslaat Celtic overigens wel. Daar ben ik van overtuigd.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3799 stemmen

Dat Lens z'n kansen er bij PSV maar eens in schiet i.p.v. hier.

Joy4ever

• 4634 berichten
  • 1859 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Chelsea was geen subtopper de laatste 10 jaar. Die speelden vrij vaak halve finales CL waar ze nipt uitvlogen. En ook in 2008 en vorig jaar de CL finale bereikt. Inter was het wel ja, die hadden 1 lucky jaar.

Juventus verslaat Celtic overigens wel. Daar ben ik van overtuigd.

Uitgerekend in het jaar dat Chelsea de CL won waren ze wel degelijk een subtopper. Maar goed, maakt niet uit verder. Juve heeft de kwaliteiten om de CL te winnen dit seizoen. Maar het belangrijkste is dat Juventus bezig is met een project dat ervoor zorgt dat ze weer blijvend aanhaken in Europa. En nee, geen -project. Ik zal je maar voor zijn.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

kos schreef:

Overigens heb je wat Israël gelijk rep. Maar wat betreft Rusland en Oost Europa totaal niet. En je houdt er ook rare ideeën op na van wat wel en niet bij Europa zou moeten horen qua mentaliteit en ideologie. Alsof iedereen slaafs achter Amerika aan zou moeten lopen..

Wat heeft Amerika hiermee te maken? We zijn zeker geen perfecte landen. Maar ik heb het hier wel over landen met schijndemocratieën waarin politieke tegenstanders van zittende regeringen in de cel belanden en uit de weg geruimd worden. Om maar een van de vele hekele punten te noemen.

Geografie vind ik dan niet meer van belang, want een Europese gedachte heerst totaal niet in die landen en de wil om er een te hebben is er ook niet. Waarom dan wel profiteren van Europese sportevenementen?

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Wat een Europese gedachte is, is wel erg arbitrair. Dat het schijndemocratieen zijn kan best maar om te zeggen dat hier alles zo geweldig politiek geregeld is is ook onzin. En daarnaast is dat natuurlijk totaal geen criterium voor een geografische bepaling.

Als er een land in zuid-Amerika een totaal andere politiek en ideologie als de rest heeft is het toch ook niet opeens geen zuid-Amerika meer..

P. S.. Amerika heeft natuurlijk alles te maken met hoe Europa in elkaar zit..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Spelen de hengsten tegen de adelaars, gaan ze hier een beetje oefenpotjes kijken .

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

95% van Rusland ligt in Azie, het is maar hoe je het bekijkt verder

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als Ghana nog wint dan krijgt die scheids een kogel. Wat een slechte call weer.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Gaat ie de afrika cup kijken en vervolgens klagen over het niveau van de scheidsrechter...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Touché .

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Yaya Touché

Joy4ever

• 4634 berichten
  • 1859 stemmen

Naomi Watts schreef:

Spelen de hengsten tegen de adelaars, gaan ze hier een beetje oefenpotjes kijken .

Thanks Naomi. Ik schakel gelijk over. Pingels, altijd leuk in de Africa Cup. Zal dan wel 16-14 worden ofzo . Begrijp ik nou dat Burkina Faso het verdiend te winnen? Ik ben altijd voor Ghana in Afrika. Ik heb daarvoor iets teveel Ghanese vriendjes.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Minimaal .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik verwacht dat Reinbo deze inkopper gaat benutten.

Krijg je als Feyenoord 2 op 1-0 staat.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Kan iemand die kerels in hun ruimtepak langs de zijlijn een nekschot geven Allemaal gekke carnavalsoutfits aan altijd, maar sfeer maken ho maar.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Die hebben al eerder gespeeld.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Carnavals outfits rond deze tijd? Je gelooft het niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Die hebben al eerder gespeeld.

Zie het nu pas. De zwarte sterren bedoel ik .

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Jemig NW. Strontvliegen in overvloed daar in Afrika. Ranzigheid haha. En we klaagden net nog over het veld in de ArenA, maar wat ik hier nu zie liggen is ronduit beschamend. Snel weer terugzappen, straks zie ik meer dan 2 minuten Afrika Cup..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.