- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat Feyenoord de laatste jaren heeft afgehaakt is juist omdat het gegokt heeft op die miljoenen (Aankopen Makaay, Hofland, Bronckhorst moesten CL deelname veiligstellen) en verloren. Dat en slecht financieel beleid nadat Van den Herik was vertrokken.
Ben erg blij met het huidige beleid waar vanuit de bodem van de club geweerkt wordt een team binnen en buiten het veld op te zetten. Resultaten komen dan vanzelf, als zal de echte top zonder Oliegarg nooit bereikt worden. Dat geldt ook voor Ajax en PSV. Maar jullie zijn blijkbaar tevree met de titel van de MM League. Ook als het straks op eerste divisieniveau zit.
Ajax is juist bezig meer te realiseren dan alleen de Eredivisie titel. En dat bereik je met gezond beleid. Maar daar is CL spelen wel nodig om dat proces te versnellen. Als je dat speelt krijg je meer geld en zullen betere spelers sneller naar je club komen.
Overigens moet je wel altijd voor alle prijzen gaan. Ik hoop ook dat Ajax de EL tot het einde toe serieus neemt.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Gefeliciteerd aan het enige forumlid hier die voor Zwolle is. Ncnogwat ofzo.
Japie Stam, halve finale 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat maakt het jou dan uit? Feyenoord speelt toch nooit Europees..
Ik volg voetbal al wat langer. Kan me enorm veel heerlijke Europacup potjes herinneren.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hup Feyenoord! Zie ze 10x liever doorbekeren dat de Eindhovense kliek.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik volg voetbal al wat langer. Kan me enorm veel heerlijke Europacup potjes herinneren.
De laatste 10 jaar ieder geval niet. Of je moet Rapid Boekarest, Teplice, AA Gent en Sparta Praag in de voorrondes EL leuk vinden 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja, Ajax heeft veel europese prijzen gepakt sindsdien. Vooral de potjes tegen real waren om in de boeken te bewaren. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ja, Ajax heeft veel europese prijzen gepakt sindsdien. Vooral de potjes tegen real waren om in de boeken te bewaren.
Gloriehunter, het gaat toch niet om de prijzen? 
Ik krijg nog kippenvel van die goal van Leonardo in de 89e minuut tegen Fiorentina, waardoor Ajax doorging. Was er die avond bij, machtig!
Oja, 1-0 PSV. Knappe goal. Mathijsen weer als een kleuter opzij gezet.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat deed Mertens zeer aardig ja!
Let ook op de vooractie van ik meen Matavz. Knappe voetbeweging.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gloriehunter, het gaat toch niet om de prijzen? 
.
Het gaat wel om de prijzen, alleen daar mag je nooit je club op uitkiezen wat mij betreft.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Het gaat wel om de prijzen, alleen daar mag je nooit je club op uitkiezen wat mij betreft.
Volgens mij vloeien er nu meerdere discussies door elkaar.
We hadden het toch over mooie Europese avonden?
Moet jij trouwens niet bij dat filmfestival al zijn?
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Dat was inderdaad Matavz, hoe die net weer Lens vrij had kunnen zetten.. Hopelijk trekt hij deze lijn door en dan heb je een geweldige nummer 9.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat was inderdaad Matavz, hoe die net weer Lens vrij had kunnen zetten.. Hopelijk trekt hij deze lijn door en dan heb je een geweldige nummer 9 met Matavz.
Ligt het aan mij of toont die dooie tegenwoordig zelfs wat passie en emotie op het veld? Valt de laatste op omdat hij scherp speelt en gretig oogt. Vond het altijd bij Groningen een goede speler.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
En de 1-1 door Pelle, uit het niets. Lachwekkend verdedigd.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Nou, 1-1 hoor ik op de achtergrond. Waardeloze verdedigingen toch ook zeg.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
Daar is Hutch goed in, ballen over de achterlijn laten lopen...
Leverde tegen Ajax ook al een goal op.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
[quote]Ajax&Litmanen1 schreef:
Ik vond het vanaf het begin al een goede spits bij PSV. Helaas werd hij naar de bank verbannen nadat hij een of twee potten slecht speelde. Maar nu speelt hij inderdaad met wat met flair en pikt vaak een doelpuntje mee.
Helaas laat Hutchinson zich weer eens aftroeven.. 1-1
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Gefeliciteerd aan het enige forumlid hier die voor Zwolle is. Ncnogwat ofzo.
Japie Stam, halve finale

Geen terechte overwinning maar aan de andere kant hebben wij te veel wedstrijden verloren die wij hadden moeten winnen. In ieder geval ben ik reuze blij dat wij in deze beker wel verdienen wat ons toekoemt.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Doe maar Ajax-Zwolle in de volgende ronde, mag wel een keer na 3 lastige uitwedstrijden. Als we morgen doorgaan dan. En PSV-Heracles en dan Ajax-PSV als finale. Als wij het niet doen dan mag Japie Stam de beker winnen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Was dat nou Dickie net die we hoorden klagen bij de 4de man ''vandaag zit wel alles tegen!'' 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Liever psv uit daar hebben wij voorheen al positieve ervaringen mee gehad 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Sws liever uit dan verdienen wij er ook nog wat aan
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wil net zeggen, hoe durft die kleine trol te beweren dat het PSV tegenzit (en dan ook nog net na een moment dat het overduidelijk hands was). Volgens mij gaat Blommetje zo eventjes de Eindhovense kleedkamer in voor wat sugartime.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Pfff Feyenoord zo slordig in de passing elke keer. Wat scherper en strakker inpassen en je hebt zo 4/5 kansen extra.
Verder PSV eerste 20 minuten beter en de voorsprong was dan ook terecht, daarna ging het gelijk op.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
Niks-aan-de-hand eerste helft waarbij je een paar goede kansen creëert en scoort maar uit het niets door een onoplettendheid weer gelijk komt. Goede spel van de eerste helft doorzetten met iets minder foutjes.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Wil net zeggen, hoe durft die kleine trol te beweren dat het PSV tegenzit (en dan ook nog net na een moment dat het overduidelijk hands was). Volgens mij gaat Blommetje zo eventjes de Eindhovense kleedkamer in voor wat sugartime.
Alleen al in de eerste 5 minuten zag Blom geloof ik 4 overtredingen van PSV over het hoofd.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Die overtreding van Strootman bij de middellijn op de Vrij was ook minimaal geel. Vieze trap na geven terwijl de bal al pleite is, man man.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
Die overtreding van Strootman bij de middellijn op de Vrij was ook minimaal geel. Vieze trap na geven terwijl de bal al pleite is, man man.
Dat je nog kijkt naar die viezerikken. Is er geen leukere besteding van je woensdagavond?
Ga lekker de Clasico kijken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat je nog kijkt naar die viezerikken. Is er geen leukere besteding van je woensdagavond?
Ga lekker de Clasico kijken.
Net al een kwartier gedaan. En als jij dat niet zag of wilde zien dan is het eens tijd om die stront uit je ogen te halen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.