- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
@ kos:
Ging niet om de foto's zelf, maar de nasleep daarvan. Ik vind het ook nogal wat om dat te classificeren als overdrijven. Lekker wijf, mooie foto's maar ga haar er niet mee lastig vallen.
Ze heeft zelf ook zulke foto's online gezet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Had het over de foto's die destijds verwijderd moesten worden. De ietwat pikantere zeg maar.
Zelfde foto's die ze online had gezet via social media was haar verantwoordelijkheid. Maar nogmaals ging het meer om de nasleep, dat ze zelf de foto's online had gezet was al genoeg teken dat ze daar niet echt problemen mee had.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Koningin Beatrix gaat naar verwachting over een klein uur de transfer van Fer aankondigen. Beetje overdreven, maar ok.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
Ik had gehoopt dat Prins Willem Alexander onze verdediging kwam versterken maar helaas...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Koningin Beatrix gaat naar verwachting over een klein uur de transfer van Fer aankondigen. Beetje overdreven, maar ok.

%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Wordt het vandaag toch nog officieel aangekondigd dat Fer naat Everton zal gaan.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Die had dus al flinke memmen zeg op d'r veertiende!
Is ze veertien?! Dat bedoel ik dus... met die make-up tegenwoordig zijn leeftijden niet meer in te schatten. Zodoende kan je het een Ribéry helemaal niet kwalijk nemen. Maja, mannen zijn altijd de lul.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Galatasaray haalt na Sneijder weer grote naam: Drogba - voetbalzone.nl
Indrukwekkend is het wel wat ze halen. Al vraag ik me af of Drogba nog op goed niveau zit nu.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Mwha, indrukwekkend? Sneijder heeft sinds de CL-finale/WK niet meer het niveau gehaald wat hij toen haalde, ben er bang voor dat hij dat ook niet meer gaat halen. Over Drogba kan ik niet veel zeggen, want ik volg de Chinese competitie niet, maar lijkt me dat dat geen hoge competitie is.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Indrukwekkend is het wel wat ze halen.
Als Brands het doet jank je het uit.
Verbeek: "Kritiek van Boymans niet terecht" - FCUpdate.nl
Verbeek doet een Kolbeinn'tje bij Boymans, en terecht. Die gozer is maar een paar wedstrijden echt fit geweest en is rondom topwedstrijden verdacht vaak ziek.
Jóhansson is ook zo goed als binnen. Lekker bezig hoor, Stewart!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat heeft dit met Brands te maken? Ik zeg alleen dat ze 2 grote namen hebben gehaald, wat wel indrukwekkend is. Verder zullen ze er vast weinig mee bereiken, zoals altijd daar.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Gala schijnt een vrij rijke eigenaar te hebben en kunnen zodoende smijten met geld. Brands ook.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Is ze veertien?! Dat bedoel ik dus... met die make-up tegenwoordig zijn leeftijden niet meer in te schatten. Zodoende kan je het een Ribéry helemaal niet kwalijk nemen. Maja, mannen zijn altijd de lul.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Jong Ajax-Jong PSV 1-0.
En dan de slotfase:
Bijzonderheden:
85' Rode kaart Mike Busse (Ajax)
86' Rik Schouw mist penalty
87' Rode kaart Casper van Weers (PSV)

j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Jong Ajax-Jong PSV 1-0.
En dan de slotfase:
Bijzonderheden:
85' Rode kaart Mike Busse (Ajax)
86' Rik Schouw mist penalty
87' Rode kaart Casper van Weers (PSV)
Bij VI zeggen ze trouwens dat wanneer Djuricic naar Twente verkast dat Toornstra naar Heerenveen verkast.
Lijkt me nogal een rare keuze van Toornstra...
depri83
-
- 6813 berichten
- 1493 stemmen
Benieuwd wat Fer uitgespookt heeft. 'Het is wel een stukje erger dan door het rood rijden' aldus Derksen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Dat zeker, kon zelfs niet meer naar school en heeft een privéleraar genomen destijds. Lucky girl.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Koning Willem
Zwak weerwoord ook, zeg er dan niets over. Nu zet je jezelf en feyenoord voor schut.
'Ajax-fan Willem-Alexander wilde niet poseren met Feyenoord-shirt' - Home - AD
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
En ook lol @ de officiele mensen van Juventus die de scheidsrechter uit Napels van partijdigheid betichten. Omkoopclub juventus?.... Serious? Haha
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
Beetje late reactie rep
. Maar wel een beetje jammer ja. Pak je verlies en ga verder met je leven zou ik zeggen. Straks gaan ze ook nog zeuren over het gras. Dat het te hoog is enzo
.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Toornstra gaat sowieso niet naar Heerenveen.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Heerenveen vraagt 6.5 miljoen voor Djuricic.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
Wou Djuricic niet de overstap maken naar een andere competitie?
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Off-topic discussie over Leroy Fer verwijderd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wou Djuricic niet de overstap maken naar een andere competitie?
Dan is de Bundesliga dus een uitstekende keuze.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Welke club uit Duitsland is d'r dan geïnteresseerd in hem?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Koning Willem
Zwak weerwoord ook, zeg er dan niets over. Nu zet je jezelf en feyenoord voor schut.
'Ajax-fan Willem-Alexander wilde niet poseren met Feyenoord-shirt' - Home - AD
Blij dat die sul niet voor Feyenoord is. Typische gloryhunter. Zou gewoon voor ADO moeten zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.