- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
schram101
-
- 16702 berichten
- 2312 stemmen
Waanzin!
Een speler die de bal wil wegtikken en daarbij per ongeluk een ballenjongen raakt vergelijken met een stel doorgedraaide randcriminelen die een grensrechter doodschoppen...
Het gaat erom dat we een maand of twee geleden met zijn allen afspreken respect te tonen, met rouwbanden spelen en geen commentaar meer op de spelleiding geven en er nu een doorgedraaide Belg een jochie van een jaar of 12(?) een schop verkoopt. En ga niet zo naief zitten doen dat ie hem niet raakte want dat wordt het tijd voor een ooglasering.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Een doorgedraaide Belg
Vond 'm nog aardig rustig eigenlijk.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
een doorgedraaide Belg

een jochie van een jaar of 12(?)
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
De transfermarkt is nog een weekje open dus als Barca snel is kan het Charlie Morgan nog strikken.
Helaas, Barca heeft zojuist deze vent aangetrokken
.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Ik hoop echt dat die naar Europa verkast, daar flikt die zulke dingen niet en ligt die direct op de grond.
Haha, door wie dan? Veldvoetbal is het nieuwe zaalvoetbal, een watjessport. Enkel de Africa Cup heeft soms nog eens uitzonderingen, maar op de Europese velden lopen ook enkel vol getatoeerde lammetjes rond.
mjk87 (moderator films)
-
- 14700 berichten
- 4598 stemmen
Waarom mjk87?
Waarom? Heb je soms, een antipathie tegen iemand zonder enige verklaring. En vind hem daarnaast weinig bijzonder als speler, een dravertje, meer niet. Maar vind van dit Chelsea wel meer weinig bijzonder. Ergens nog die hang naar dat heerlijke elftal van Mourinho.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Badboy Joey Barton: ''Het enige wat Eden Hazard fout deed, was dat hij de ballenjongen veel harder had moeten schoppen.'' 
En hij heeft nog gelijk ook!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het gaat erom dat we een maand of twee geleden met zijn allen afspreken respect te tonen
Jean Claude op poeder is een doorgedraaide belg; dude please. 
17
Komop, t is uw moeder nie!
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Wie de grote jongen gaat uithangen moet ook kunnen incasseren als een grote jongen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14700 berichten
- 4598 stemmen
Badboy Joey Barton: ''Het enige wat Eden Hazard fout deed, was dat hij de ballenjongen veel harder had moeten schoppen.'' 
En hij heeft nog gelijk ook!
Dan hoop ik dat Barton zelf nooit bij enige minuut stilte i.v.m. zinloos geweld zijn bek houdt en dat hij ook de zwarte band rond zijn mouw weigert, want als je dat daadwerkelijk goed gaat vinden -iemand schoppen als hij vervelend is - dan gaan we echt de verkeerde kant op. Zoals Schram zegt: we hadden net wat afgesproken een maandje terug. Hazard als Belg in Engeland wel niet of deze Barton evenmin, maar wij Nederlanders toch wel? Ook in onze reactie's.
Maar goed, dan begrijp ik ook jullie reactie's i.v.m. Pieters. Ik dacht even dat het eraan lag dat hij een PSV'er is, maar het is eerder een weinig normbesef en een gebrek van enig korte-termijn geheugen van jullie kant als je maar vindt dat iemand gewoon hard geschopt moet worden voor iriitant gedrag, Er is wel degelijk een verschil tussen een corrigerende tik en zinloos en excessief geweld.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Wat een ophef over Hazard die een ''tikje'' uitdeelt aan een vervelend rotjoch die denkt dat hij alles mag. We doen wel net alsof hij 'em helemaal naar de klote heeft getrapt.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Waarom? Heb je soms, een antipathie tegen iemand zonder enige verklaring.
Ik veinsde niets, was gewoon oprecht benieuwd naar je mening. Ik volg Hazard al van voor hij hier op het forum voorkwam, ik was er zelfs nog niet op het forum. Er is hier in België namelijk redelijk wat gezeik altijd op Hazard dus ik vroeg me gewoon af hoe iemand die geen weet heeft van zijn prestaties noch van zijn kwaliteiten er een mening kan over vormen en hoe die mening tot stand is gekomen (media, youtube, beperkt aantal wedstrijden bekeken, uiterlijk, gedrag), puur uit nieuwsgierigheid. Maar als je onmiddellijk zo begint te reageren waarbij een persoonlijke aanval beter uitkomt dan een waardig antwoord dan doe je dat maar. En dan begin je over normen op een voetbalveld. Dat is niet het probleem ze, maar waarden op het internet, waarbij een hele generatie opgroeit en kan zeggen wat ze willen zeggen zonder daarvan de consequenties te moeten dragen. Hoe respectloos of kwetsend die ook kunnen zijn.
Edit: Bovenste over de mening vormen is geen belediging he, toch even erbij schrijven want het lijkt wel een beetje zo.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Wijnaldum vervangt zoals verwacht Viergever morgen.
Is hier toevallig een VVV-Venlo supporter die wat over het grasmat van hun club kan vertellen. Want volgens mij is het dramatisch.
mjk87 (moderator films)
-
- 14700 berichten
- 4598 stemmen
Ik veinsde niets, was gewoon oprecht benieuwd naar je mening. .
No hard feelings, was ook een serieuze reactie. Ik heb daadwerklijk geen aanwijsbare reden. Had dat ook lange tijd met pakweg Guus Meeuwis (inmiddels niet meer), Karsten Kroon en Servais Knaven, Barry Atsma (al heb ik daar nog wel verklaringen voor) en nog wel meer. Hazard is er een van.
Excuus als het zo aankwam, dacht dat het (door die komma) duidelijk was dat ik het op mezelf betrok. Als ik het zo lees heb je gelijk dat het niet helemaal duidelijk was.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Opnieuw off-topic verwijderd. Dit is toch echt het voetbaltopic.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Is hier toevallig een VVV-Venlo supporter die wat over het grasmat van hun club kan vertellen. Want volgens mij is het dramatisch.
Heb er tot vorig jaar 23 zomers gewoond, paar wedstrijden bezocht. Het lag er altijd relatief prima bij. Maar goed, na 2 weken vorst is weinig zeker. In normale omstandigheden deed het iig. nooit onder voor andere clubs in de onderste regionen de laatste jaren.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Strootman: "Mark van Bommel en ik hadden het er voor NAC-uit nog over dat het best verstandig zou zijn allebei geel te pakken. Dan zouden we immers geschorst zijn voor PEC Zwolle", legt de 22-jarige middenvelder uit.
Gelukkig waren ze erbij.
Wat een topsportmentaliteit. De EL laten lopen om je op de titel te richten en in die titelstrijd weer potjes willen laten lopen voor andere potjes 
Zou me als supporter van zo'n club echt doodschamen zeg.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Sowieso lekker handig om te zeggen. Heerlijk dat ze dan op hun kloten krijgen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Sowieso lekker handig om te zeggen. Heerlijk dat ze dan op hun kloten krijgen.
Ja, dat maakt het nog mooier
Wel erbij zijn en dan ook nog eens verliezen 
Karma is a bitch.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Thomas Lam in Finland wegens familieomstandigheden. Overigens schijnt AZ ook bezig te zijn met een linksback die speelt bij Lierse SK, namelijk Jonas Heymans. Oftewel, AZ (Verbeek?) heeft totaal geen vertrouwen in Wijnaldum.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Dat zou echt sneu zijn. Wijnaldum speelde uitstekend als hij linksback speelde en wordt dan tot 3de keus gebombardeerd.
We zijn toch geen opleidings club voor andere team geworden om ze dan voor een bedrag terug kopen zoals met Rosheuvel, Overtoom en ze hadden ook nog interesse in Vejinovic ?
Echt vreemd dat Stewart steeds met contract verlengingen aankomt zetten bij jeugdspelers en ze dan toch geen kans te geven...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Was deze hier al voorbij gekomen? Zaalvoetbal tussen Ajax en Anderlecht jeugd. Moet je kijken wat die Anderlecht speler voor een goal maakt, exact bijna zoals Bergkamp ooit tegen Newcastle:

j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Newcastle United heeft trouwens zojuist de elfde Fransman binnen! 
Yanga-Mbiwa, Debuchy, Gouffran, Haïdara en Sissoko hebben ze gehaald en Cabaye, Ben Arfa, Obertan, Marveaux, Abeid en Amalfitano hadden ze al!
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Daar geloof ik geen bal (haha!) van. Rijkeluiszoontje, zal de belofte wel krijgen van pappie dat Eden aangepakt zal worden.
Wat je stelt kan natuurlijk, al is het gelukkig niet zo zwart/wit.
Ach was gewoon een onhandige actie van beide. Dat tijdrekken van dat kereltje en dat schopje van Hazard. Hij had natuurlijk beter moeten weten, dat het groot uitgemeten zou worden door alles en iedereen. Ze hebben elkaars excuses geaccepteerd inmiddels.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Was deze hier al voorbij gekomen? Zaalvoetbal tussen Ajax en Anderlecht jeugd. Moet je kijken wat die Anderlecht speler voor een goal maakt, exact bijna zoals Bergkamp ooit tegen Newcastle:
(embed)
(embed)
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
D'r komen weer twee clasico's aan aangezien Barcelona zojuist met 2-4 heeft gewonnen bij Malaga!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.