• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.876 acteurs
  • 199.771 gebruikers
  • 9.423.912 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eigenlijk jammer dat ie een uiterst beschaafde Hazard tegen het lijf liep. Een Pepe of Barton was stukken beter geweest.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Mbokani heeft trouwens de Gouden Schoen gewonnen. Persoonlijk had ik liever Vossen of De Ceulaer zien winnen, beide verdienen het veel meer dan hem. Wat een gala overigens, het is de eerste keer dat ik heb gekeken.. Wordt het altijd op deze manier gebracht? Mario Been kreeg het ook op zijn heupen, wat een vent is dat toch.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4760 stemmen

Mbokani gewoon verdiend gewonnen. Héél erg bepalend gewoon voor Anderlecht. Zonder hem betwijfel ik zelfs op ze nu eerste zouden staan. Vossen speelde vaak goed maar vond hem enkele jaren geleden eigenlijk wat beter. En De Ceulaer boven Mbokani? Kom nou.

Mbokani 1 en Vossen 2 was de enige logische uitslag. Naar het gala kijken doe ik al jaren niet meer trouwens.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

Dat vanaf 0;20!

Ik hoop echt dat die naar Europa verkast, daar flikt die zulke dingen niet en ligt die direct op de grond.

schram101

• 16702 berichten
  • 2313 stemmen

Hazard Wat een kneus.

Zou hij ook een van die randdebielen uit Eindhoven geweest zijn? Die daders kwamen uit ook Belgie namelijk.

stfuympos

• 13368 berichten
  • 732 stemmen

Is toch duidelijk dat ie tegen de bal aantrapt.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

schram101 schreef:

Zou hij ook een van die randdebielen uit Eindhoven geweest zijn? Die daders kwamen uit ook Belgie namelijk.

Wat deze opmerking hier doet is me een raadsel. Zullen we maar negeren zeker?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

schram101 schreef:

Hazard Wat een kneus.

Moet je Pownews van gisteren even terugkijken. Mooi stukje. De daders worden stuk voor stuk met volledige naam en duidelijke foto à la Dynasty geïntroduceerd. Blijkbaar wonen ze allemaal in grote huizen en worden ze constant uit de problemen geholpen door hun rijke pappie en mammie.

otherfool schreef:

De transfermarkt is nog een weekje open dus als Barca snel is kan het Charlie Morgan nog strikken.

schram101

• 16702 berichten
  • 2313 stemmen

In depri zn geposte afbeelding:

(afbeelding)

is toch duidelijk te zien dat hij een ventje zomaar een schop verkoopt? Doet me een beetje denken aan de recente comotie deze week in ons land over die mishandeling (poging tot doodslag) in Eindhoven.

schram101

• 16702 berichten
  • 2313 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Moet je Pownews van gisteren even terugkijken. Mooi stukje. De daders worden stuk voor stuk met volledige naam en duidelijke foto à la Dynasty geïntroduceerd. Blijkbaar wonen ze allemaal in grote huizen en worden ze constant uit de problemen geholpen door hun rijke pappie en mammie.

Heb het gezien ja. Meesterlijke journalistiek

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

schram101 schreef:

(afbeelding)

is toch duidelijk te zien dat hij een ventje zomaar een schop verkoopt? Doet me een beetje denken aan de recente comotie deze week in ons land over die mishandeling (poging tot doodslag) in Eindhoven.

Je kan beter het hele filmpje van Eredivisie Live kijken. Dan zie je hoe dat jochie heel raar(en expres) op die bal gaat liggen.

schram101

• 16702 berichten
  • 2313 stemmen

Heb ik ook gezien. Moet je hem dan gaan schoppen dan?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

schram101 schreef:

(afbeelding)

Doet me een beetje denken aan de recente comotie deze week in ons land over die mishandeling (poging tot doodslag) in Eindhoven.

Mag ik even

Dat soort vlegels als die ballenjongen moet je de honden van Monsieur Candie op los laten. No worries, alleen voor een goede scare en een kleine knauw.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

schram101 schreef:

Ja. Moet die lul maar gewoon die bal geven. En dat joch stelt z'n eigen natuurlijk gruwelijk aan! Alsof die zojuist een doodschop heeft gekregen!

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

schram101 schreef:

Collateral damage. Gaat 'm gewoon om de bal. Best netjes ook.

stfuympos

• 13368 berichten
  • 732 stemmen

schram101 schreef:

Hij schopt de bal erg overduidelijk van de andere kant af.

schram101

• 16702 berichten
  • 2313 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Collateral damage. Gaat 'm gewoon om de bal. Best netjes ook.

Haha. Het is een kind? Hazard zelf ook, dat laat ie wel blijken althans, maar die ga je toch niet schoppen? Laat hem dat eens bij Pepe of onze Nigel die proberen, die trekken hem aan drie stukken.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

schram101 schreef:

Moet je hem een aai over de bol geven ofzo? Hazard raakt trouwens gewoon de bal. Had hem beter zijn tanden eruit getrapt.

Die jongen heeft ook geluk dat Hazard nog zo rustig bleef. Als dat Pieters was lag dat rotjoch nu op intensieve zorgen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Haha. Het is een kind? Hazard zelf ook, dat laat ie wel blijken althans, maar die ga je toch niet schoppen? Laat hem dat eens bij Pepe of onze Nigel die proberen, die trekken hem aan drie stukken.

Een tackle is toch ook niet gelijk een "aanval". Het is een ongewone actie, maar de situatie was ook ongewoon. Het is een kind, maar vind dat altijd zo'n zwaktebod. Alsof je daar geen fysieke tegenstand tegen mag bieden.

Hazard blijft rustig en schopt gewoon zeer gecontroleerd tegen de bal aan.

schram101

• 16702 berichten
  • 2313 stemmen

Het is toch een professional die zich niet laat kisten door pesterijen van irritante voetballers als Suarez, Barton, Busquets of weet ik welke smeerlappen? En dan ga je over de schreef bij een provocatie van een irritantje ballenventje? Wat een uberloser.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

mjk87 schreef:

En al vind ik Hazard een overgewaardeerd naar ventje.

Waarom mjk87?

Waarom stopt in een voetbalwedstrijd de klok gewoon niet, met elke overtreding ofmensen op of naast het veld die het spel verstoren, hup klok stopt. Zou veel eerlijker zijn in plaats van die extra minuutjes en dit soort voorvallen zullen minder voorkomen.

schram101

• 16702 berichten
  • 2313 stemmen

Naomi Watts schreef:

Een tackle is toch ook niet gelijk een "aanval". Het is een ongewone actie, maar de situatie was ook ongewoon. Het is een kind, maar vind dat altijd zo'n zwaktebod. Alsof je daar geen fysieke tegenstand tegen mag bieden.

Hazard blijft rustig en schopt gewoon zeer gecontroleerd tegen de bal aan.

Het is natuurlijk niet aan Hazard dat ventje een corrigerende tik te geven. Die krijgt ie wel op straat of thuis na deze actie. Hij had gewoon moeten wachten tot ie de bal wel kreeg of een nieuwe bal vragen aan een ander mannetje (kost hem hooguit 10 seconden) die de scheids er heus wel bijtelt aan het einde.

stfuympos

• 13368 berichten
  • 732 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Het is natuurlijk niet aan Hazard dat ventje een corrigerende tik te geven.

Hij schopt de bal.

Hij had gewoon moeten wachten tot ie de bal wel kreeg of een nieuwe bal vragen aan een ander mannetje (kost hem hooguit 10 seconden)
Nooit gevoetbald zeker?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Het is natuurlijk niet aan Hazard dat ventje een corrigerende tik te geven. Die krijgt ie wel op straat of thuis na deze actie. Hij had gewoon moeten wachten tot ie de bal wel kreeg of een nieuwe bal vragen aan een ander mannetje (kost hem hooguit 10 seconden) die de scheids er heus wel bijtelt aan het einde.

Daar geloof ik geen bal (haha!) van. Rijkeluiszoontje, zal de belofte wel krijgen van pappie dat Eden aangepakt zal worden.

Wat je stelt kan natuurlijk, al is het gelukkig niet zo zwart/wit.

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

Strootman: "Mark van Bommel en ik hadden het er voor NAC-uit nog over dat het best verstandig zou zijn allebei geel te pakken. Dan zouden we immers geschorst zijn voor PEC Zwolle", legt de 22-jarige middenvelder uit.

Gelukkig waren ze erbij.

schram101

• 16702 berichten
  • 2313 stemmen

stfuympos schreef:

Hij schopt de bal.

Laten we vooral dit soort zaken goed gaan praten nog geen twee maanden nadat er een grensrechters wordt doodgeschopt in note bene ons eigen land waar heel de wereld bij stil heeft gestaan..

Ik wil hier niet de moraalridder uit gaan hangen want ik zie maar al te graag bloed, zweet en tranen op het voetbalveld maar dit gaat te ver natuurlijk.

Nooit gevoetbald zeker?

Alsof dat iets terzake doet?

stfuympos

• 13368 berichten
  • 732 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Laten we vooral dit soort zaken goed gaan praten nog geen twee maanden nadat er een grensrechters wordt doodgeschopt in note bene ons eigen land waar heel de wereld bij stil heeft gestaan..

lekkere vergelijking.

(quote)

Alsof dat iets terzake doet?

Zekers, anders zeg ik het niet.

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Waanzin!

Een speler die de bal wil wegtikken en daarbij per ongeluk een ballenjongen raakt vergelijken met een stel doorgedraaide randcriminelen die een grensrechter doodschoppen...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.