• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.251 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.764 gebruikers
  • 9.423.612 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Twee in één week wedermaal

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Nieuwe Utd aankoop Wilfried Zaha komt voor z'n medische keuring met een wel heel gewaagde kledingkeuze.

(afbeelding)

De vrouw op het t-shirt niemand minder dan Imogen Thomas, en waar kenden we die ook al weer van?

Geweldig!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

http://www.vi.nl/nieuws/234742/AZ-is-dicht-bij-aantrekken-Belgische-jeugdinternational.htm

Jonas Heymans, linksback van Lierse SK. Eén van de Belgen hierzo die meer over deze speler weet?

http://www.vi.nl/radio/234744/Parma-moet-AZ-binnen-dertig-dagen-betalen-voor-Pelle.htm

Wel leuk nieuws allemaal zo de laatste dagen. Nu vanavond nog zien te winnen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

depri83 schreef:

Nieuwe Utd aankoop Wilfried Zaha komt voor z'n medische keuring met een wel heel gewaagde kledingkeuze.

(afbeelding)

De vrouw op het t-shirt niemand minder dan Imogen Thomas, en waar kenden we die ook al weer van?

Geweldig!

Ouwe roddeltante die je d'r bent!

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

Zambia krijgt een onterechte penalty en vervolgens schiet die keeper 'm gewoon strak in de kruising!

Wat een enorme baas!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dat is toch juist niet tof...

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

Het is inderdaad totaal niet tof dat een keeper in de 85e minuut de bal pakt om de 1-1 te kunnen maken...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Als het een onterechte pingel is niet, nee. Of je moet supporter zijn van het team die de pingel krijgt. Maar als neutrale voetbalfan, zou ik het eerder toejuichen dat een dergelijke onterecht verkregen kans gemist wordt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Heerlijk technisch goaltje van Maher zeg.

Die is weer een miljoentje meer waard geworden.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Was deze hier al gepost?

De Celtic coach neemt 2x de telefoon van een journalist op die afgaat tijdens de persconferentie. Het is de vrouw van de journalist die belde.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

1-1 door Nwofor. Reijnen laat zich weer eenvoudig foppen.

Ik wist tot vandaag trouwens niet dat de assistentt trainer van VVV Ben van Dael heet.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Donny Gorter ( ) met de 1-2 vanaf elf meter. Terechte strafschop.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

AZ rolt ze op.

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

Wat een dramatische samenvatting van de NOS, beide penalty situaties van VVV gewoon genegeerd.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Gift ASR: Diergaarde Blijdorp voor rest van seizoen als hoofdsponsor op shirt Feyenoord

Mag ik hier op z´n minst één grapje per week over maken ?

Nee, heel mooi gebaar van ASR. Net als Feyenoord voorheen een Rotterdams baken wat in zwaar financieel weer zit. Hopelijk helpt dit ze er weer bovenop. Gezien de merchandise en alle randzaken die ze erop loslaten zal dat geen probleem gaan vormen lijkt me zo.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ga je gang. Vind Blijdorp een prachtig bedrijf. Hopelijk wordt Bokito snel vastgelegd. We hadden al een ooievaar. Morgen hobbelpaard verslaan.

Maak me wel zorgen dat er nog steeds geen opvolger bekend is....

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

En Joris Mathijsen toonde vorige week al aan een ezel te zijn

Verder speelde Janmaat als een mank paard...

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Steward is lekker slagvaardig bezig aan het eind van de transfer periode. Gister 2 jeugdspelers een lang contract gegeven en dan Overtoom en Heymans binnengehaald en waarschijnlijk nu ook een Aron Jóhansson (als opvolger van Altidore ?). Het liefst ook even Wijnaldums contract verlengen.

Grappig om te horen tussen de regels door bij het interview van Verbeek dat hij Falkenburg niet als serieuze concurrentie beschouwd voor het middenveld en dat hij hem het liefst verkoopt. Hetzelfde zal ook wel voor Boymans gelden.

schram101

• 16702 berichten
  • 2312 stemmen

(afbeelding)

Mooi gebaar inderdaad. Hopelijk helpt het Blijdorp een beetje. Ik moet wat wennen, maar dat moest ik ook bij FORTIS en ASR

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Lopen daar door de smog gemuteerde olifanten met vier ogen rond?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Ja inderdaad en dat ding rechts in zijn poten ziet er ook wel behoorlijk vreemd uit.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Slagtanden, Orbit. Olifanten hebben slachtanden. Je zou eens naar de dierentuin moeten. Steek je vast wat van op.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

%%%%%% schreef:

Steward is lekker slagvaardig bezig aan het eind van de transfer periode. Gister 2 jeugdspelers een lang contract gegeven en dan Overtoom en Heymans binnengehaald en waarschijnlijk nu ook een Aron Jóhansson (als opvolger van Altidore ?). Het liefst ook even Wijnaldums contract verlengen.

Grappig om te horen tussen de regels door bij het interview van Verbeek dat hij Falkenburg niet als serieuze concurrentie beschouwd voor het middenveld en dat hij hem het liefst verkoopt. Hetzelfde zal ook wel voor Boymans gelden.

Eerlijk is eerlijk, Stewart is slagvaardig bezig deze winter. Boymans mag verhuurd of verkocht worden, vandaar dat Johansson gehaald zal worden. Boymans komt gewoon tekort, een terugkeer naar VVV lijkt me logisch. Ook inderdaad al met het oog op een vertrek van Altidore. Volgend seizoen wordt het salaris van Altidore niet meer aan aangevuld door Villareal dus grote kans dat meneer na dit seizoen vertrekt. We moeten niet vergeten dat we Kevin Luckassen ook nog hebben.

Falkenburg komt ook tekort. Heeft een aantal leuke dingen laten zien, maar vooral veel niet leuke dingen. Speelt veelal als een jonge juffrouw als hij in het veld staat. Wat ik me dan meteen afvraag, als Verbeek Falkenburg niet ziet/zag als concurrentie voor het middenveld, waarom heeft hij dan nooit de Marokkaanse Messi een kans gegeven (behoudens die twee invalbeurten van vijf minuten) en toch steeds de voorkeur gegeven aan Falkenburg.

Wijnaldum viel me gister negatief op. Hij had twee penalties tegen moeten krijgen en oogde erg onrustig. Maar dit was ook niet zijn eerste positie natuurlijk. Downey Gorter speelde, net als vorige wedstrijd, zeer verdienstelijk. Penalty als een echte killer binnengeschoten. Hebben wij het dan toch verkeerd gezien al die tijd?

Maher, top. Henriksen, komt steeds beter in zijn spel. Elm, speelde degelijk, gaf zelfs een assist. Beerens en Gudmundsson, onzichtbaar zoals wel vaker dit seizoen.

De scheids zat ons trouwens op zijn Feyenoord's erg mee, toch wel lekker hoor als de scheids voor je is.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Ik heb het idee dat Verbeek heel veel bezig is met Wijnaldum , maar dat Wijnaldum het zelf allemaal veel te gemakkelijk opneemt en niet de juiste sport motivatie heeft.

Toen hij met een basis plek uitstekend speelde tegen Twente moest hij het laten zien aan Verbeek op het training kamp dat hij de eerste linksachter is en niet Gorter. Giliano had tenslotte al het vertrouwen van Verbeek gezien de basis plek die hij kreeg net voor de winterstop.

Maar daar liet een hardwerkende, gemotiveerde Gorter het juist wel zien aan Verbeek dat zijn slechte spel een incident is geweest en een goed spelende Wijnaldum tegen Twente liet het afweten met mat en fragiel spel in de oefenwedstrijden.

Tegen VVV begon Wijnaldum onwennig, maar herpakte hij zich wel. Aan de handsbal kon hij niks doen, maar bij de sliding had VVV een strafschop moeten krijgen. Maar ik ben wel blij dat Viergever weer terug is bij de volgende wedstrijd.

Ik vind het ook behoorlijk vreemd dat zelfs Falkenburg de voorkeur kreeg boven Messaoud, ondanks zijn goals in het 2de. Maargoed hij zal aan het eind van het seizoen vertrekken.

Weetje toevallig of AZ een eenzijdige optie heeft met een eenjarig contract verlenging bij Wijnaldum ?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

De grappen zijn makkelijk gemaakt, maar wel een mooi gebaar richting Blijdorp. Schitterende dierentuin, die voor altijd moeten blijven bestaan.

mjk87 (moderator films)

• 14700 berichten
  • 4598 stemmen

Inderdaad een mooi gebaar. Maar kan die maatschappij niet een miljoen of twee per jaar schenken in ruil voor reclame en de naam als in ASR diergaarde Blijdorp. Daar is de dierentuin meer mee gebaat, en ASR kan toch wel 2 miljoen missen? Okay, idealistisch misschien, maar soms moet je dat hebben.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

In tegenstelling tot dat gejank van gasten als Ramos, Pepe en Ronaldo steeds in de media, kan het ook zo:

Xavi: ?Zijn blessure is een probleem, hij is de ziel van Real Madrid? - voetbalzone.nl

Er is nog hoop, wil ik maar zeggen - Home - AD

Kippenvel.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Is deze al langsgekomen?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Kut City, 0-1 vlak voor tijd in de FA Cup bij Stoke.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

Terecht natuurlijk!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.