- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
N.E.C is weer aan het winkelen bij AZ.
?NEC heeft Falkenburg binnen en wacht ook op tweede man uit Alkmaar? - voetbalzone.nl
Ze haalden hiervoor al Nick van der Velden.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen

WK reunie bij De Vrienden van Amstel Live 2013 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Wat een enge kop heeft die Cocu eigenlijk zeg. Echt zo'n pedo/verkrachter/seriemoordenaar-kop.
Weetje toevallig of AZ een eenzijdige optie heeft met een eenjarig contract verlenging bij Wijnaldum ?
Geen idee. En je hebt gelijk met je verhaal over Wijnaldum denk ik. Hij maakt vaak een lakse indruk.
N.E.C is weer aan het winkelen bij AZ.
?NEC heeft Falkenburg binnen en wacht ook op tweede man uit Alkmaar? - voetbalzone.nl
Ze haalden hiervoor al Nick van der Velden.
Ideale club voor Falkie. Zoals gezegd, voor AZ komt hij tekort, maar voor NEC zou dit weleens heel goed uit kunnen pakken. Want hij kan goed spelen, dat heeft hij heel af en toe wel laten zien bij AZ. Falkie zal vooral herinnert blijven om zijn uitgoal tegen Udinese en zijn rare kapsels. Boymans past ook wel goed bij NEC denk ik, die spelen toch veel sleurvoetbal lijkt me (kijk zelden een livewedstrijd van NEC). Voor de technische hoogstandjes hoef je Boymans niet te halen. Nadeel is dat hij wel heel vaak ziek, zwak of misselijk is. Het zijn maatjes van elkaar dus misschien dat de komst van Falkenburg de komst van Boymans zal versnellen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Pakken we in ieder geval een prijs dit jaar: De Gouden Loeki.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha, die is wel erg leuk ja. Commercieel gezien ook een sterke reclame. Ze spelen echt op het gevoel in.
mjk87 (moderator films)
-
- 14700 berichten
- 4598 stemmen
En dan wel een feyenoordshirt met ASR erop
Subtiel die grote bier voor mr. Olifant doet 't 'm.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die gozer bij Heracles krijgt een voorzet, maait hij echt vlak voor Waterman over de bal heen. Anders een zekere 1-1. Wat matig zeg. PSV speelt wel beter dan vorige week trouwens.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Godskolere wat een onzingelekaart weer.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Gewoon een goede wedstrijd gespeeld. SC Heerenveen had over het algemeen niet veel te vertellen, zeker de tweede helft niet en zullen wss wel wat blijer zijn met een punt dan wij Zwollenaren. Toch waren de fouten vrij onnodig (wanneer zijn zij dan wel nodig) en zeker de 0-1 kon vermeden worden. Over het algemeen wederom een goed PEC Zwolle gezien. Alleen jammer dat RKC er zo bitter weinig van kan.
P.S. Avdic verdient alleen voor dat schot wat er in moest de Nobelprijs. Wat een held.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen

Wat een enorme droplul.
Volgende week dus weer zonder van Bommel, maar dan zijn we eigenlijk op ons best.
Manolev zal dan wel weer van de tribune komen en Hutchinson op 't middenveld.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen

Wat een enorme droplul.
Volgende week dus weer zonder van Bommel, maar dan zijn we eigenlijk op ons best.
Manolev zal dan wel weer van de tribune komen en Hutchinson op 't middenveld.
Ik las van de week nog dat Bommeltje zo graag geel wilde pakken. Nou, missie gelukt!
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Hij wilde PEC skippen, maar dat was helaas mislukt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ben het niet aan het volgen, hoe doet PSV het?
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Als hij daar een gele kaart voor wilde geven was dat nog belachelijker geweest dan de daadwerkelijke voor Van Bommel.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Die rode kaart van Malki kan niet meer overtroffen worden in belachelijkheid, zie hem net ... 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die rode kaart van Malki kan niet meer overtroffen worden in belachelijkheid, zie hem net ...
Omdat hij met zijn veter verstrikt raakte met de schoenen van een andere speler 
Sloeg nergens op nee, hoe kan je er überhaupt een kaart voor geven?
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Daar is weer een Pasveertje. Wijnaldum raakt ook weer eens een balletje verkeerd, prompt 1-3.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Wat een grap, die Pasveer. Twee tegendoelpunten mogen op zijn conto geschreven worden. Geen hands van Wijnaldum trouwens? Castilion is overigens dramatisch.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Doodzonde, na de 1-2 drukte Everton behoorlijk. Maar nu is het alsnog gedaan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
1-5. Of ze gaan onderuit of ze rollen je compleet op. Kleine overwinningen zie je zelden meer in Eindhoven.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Welke Turk?
Hij is in Nederland geboren maar hij heet Serdar Gözübüyük, dan noem ik 'm gewoon een Turk. 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Blijkbaar staat PSV synoniem voor wisselvalligheid. Zo win je de ene keer uit bij VVV met 0-6, uit bij ADO Den Haag met 1-6, uit bij NAC met 1-6 en vandaag 1-5 bij Heracles Almelo. Maar zo ga je de andere keer volledig de boot in zoals uit bij RKC met 3-2, uit bij FC Utrecht met 1-0, uit bij Ajax met 3-1 en thuis tegen PEC Zwolle met 1-3. Wel knap dat uitgerekend de slechtste man 2 doelpunten maakt en nog een assist geeft. Kortom, met inzet, strijd en passie is een overwinning zo goed als zeker. En wanneer ze er met de pet naar gooien kunnen ze werkelijk van iedereen verliezen.

mjk87 (moderator films)
-
- 14700 berichten
- 4598 stemmen
Hij is in Nederland geboren maar hij heet Serdar Gözübüyük, dan noem ik 'm gewoon een Turk.
Dus Havenaar is een Nederlander en Martins Indi ga je voortaan consequent een Portugees noemen? Wat een kulargument.
PSV gaat wel richting de 110 goals op deze manier. Nou is dat geen garantie voor de eerste plek, zelfs 120 goals voor hoeven dat niet te zijn, maar goed, wel heel apart zo makkelijk het de ene maal gaat en zo moeilijk de volgende.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen

Dit is trouwens echt belachelijk.
Over respect gesproken.
Ook nog eens bij Berbatov die vorig jaar bij United zat...
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Dus Havenaar is een Nederlander en Martins Indi ga je voortaan consequent een Portugees noemen? Wat een kulargument.
PSV gaat wel richting de 110 goals op deze manier. Nou is dat geen garantie voor de eerste plek, zelfs 120 goals voor hoeven dat niet te zijn, maar goed, wel heel apart zo makkelijk het de ene maal gaat en zo moeilijk de volgende.
Martins Indi Nederlander, Havenaar Japanner.
mjk87 (moderator films)
-
- 14700 berichten
- 4598 stemmen
Je bent er in elk geval eerlijk over, dat valt te prijzen, al zijn Turken wezenlijk anders dan Marokkanen, in zo ongeveer alles.
Morgen Vitesse uit. Thuis was veruit Ajax' slechtste wedstrijd dus dat kan hoe dan ook beter. Vitesse zonder Bony was vorige weken ook los zand en collectief werd op individueel niveau gefaald. Dus zo zwak als vorige week verwacht ik Vitesse niet, zo sterk als drie maand terug ook niet. Ajax kan winnen maar ik zou niet blind een twee invullen.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Vitesse ging ten aanval aan de hand van generaal Bony. Die is nu tegen een leren bal van koeienhuid aan het trappen. Je zag het tegen AZ, een Vitesse met of zonder Bony is een wereld van verschil en opeens is Van Ginkel geen supertalent meer en kan Theo Jansen er niks van. Ik zie Ajax ook genoeg kansen hebben tegen Vitesse, alhoewel ik niet uitsluit dat Ajax ook een behoorlijke off day krijgt. Er moet tenminste gewonnen worden. Ajax om definitief zich in het kampioenschap te mengen en Vitesse om nog überhaupt uitzicht te houden op die schaal.
Gelijkspelletje dan maar?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.