• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.986 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.250 gebruikers
  • 9.388.702 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Haha!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

Heeft Jose Mourinho, El Unico, dan voor het eerst van zijn leven een fout gemaakt door Iker te laten banken? Of hoort dit bij het geniale plan om de ploeg helemaal scherp te krijgen voor het grote doel dit seizoen, de Champions League? In ieder geval weer ouderwets spektakelvoetbal in Madrid, 4-3!

Wanneer ik mijn brievenbus vol blijdschap hoor klapperen over zeer korte tijd, en tot mijn grote vreugde zie dat er een pakketje uit Deutschland is gearriveerd trek ik een fles open. Vervolgens zal een historisch kiekje genomen worden van deze overwinning die ik onder groots bombarie zal posten op dit forum, voor allen die teloorgang van Otherfool - The False Prophet - wensen te aanschouwen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Barcelona alweer op 4-0.

Ze kunnen beter gewoon de schaal vast afgeven daar, dit gaat natuurlijk nergens meer over. Barca en Real (normaal dan) hebben de competitie wel gedegradeerd tot dodelijk saai.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

In Spanje hebben ze gelukkig nog steeds kampioensbekers. Zo'n schaal .

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

otherfool schreef:

Zit je te genieten van heerlijk spel van Barca (3-0 in 27 minuten) gaan ze toch nog lopen duikelen, pingels versieren en kaarten aannaaien

Genant.

Is gewoon standaard.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Tja je zou denken dat die constante stroom schwalbe's wel eens zou wennen maar dat doet het toch niet. Nu Suarez zijn leven lijkt te beteren, in Duitsland de Schwalbe in de ban is en TiTaToivonen nog wel even in de lappenmand zit, lijkt de strijd om de Zwaluw-bokaal van 2013 een compleet Catalaans onderonsje te gaan worden tussen Fabregas, Busquets en Pedro, waarbij de eerste met zijn versierde strafschop en aangenaaide kaart meteen overtuigend de leiding heeft genomen.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Als je dan een PSV'er noemt doe dan Mertens. Toivonen is vervelend maar duikt niet zo veel.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

En ja hoor, Real wint van het o zo grote Real Sociedad en je hoort otherfool weer over de prachtige prestatie van Real

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

depri83 schreef:

Als je dan een PSV'er noemt doe dan Mertens. Toivonen is vervelend maar duikt niet zo veel.

Hmmm, qua kaartjes aansmeren kan TiTa volgens mij zo meedoen bij de Blaugrana's.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Xavi staat toch wel bovenaan in het kaartenvragen klassement?

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Vragen misschien wel, ze staan immers altijd met z'n allen fanatiek bij de scheids te smeken. Maar de echte duikelingen komen niet van Xavi, dan moet je toch bij Pedro, Busquets, Fabregas en Sanchez zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik snap niet dat het nog zo spannend is. Allemaal naaiers eerste klas hoor maar gaat echt niets boven Busquets, de Catalaanse Lex Immers.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik snap niet dat het nog zo spannend is.

Het is pas 6 januari he...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat is waar, de prijzen worden nog niet verdeeld. Go Sergio

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Hmmm, qua kaartjes aansmeren kan TiTa volgens mij zo meedoen bij de Blaugrana's.

Buiten de ietwat overdreven val na de duw van Gudelj kan ik me zo 1, 2, 3 niet wat voor de geest halen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Het filmpje zelf is irritanter dan Toivonen, en dat zegt veel. Man wat een bij elkaar geraapt amateuristisch mengelmoesje.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Die eerste geef ik je (hoewel Kah natuurlijk als een waanzinnige inkwam) voor de rest heeft het geen fluit met kaarten aansmeren te doen. Reageert alleen wat te verontwaardigd op het tikje van Pieckenhagen. Maar de kaart (evenals die van Gudelj) heeft die helemaal zelf verdiend.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

lekkere montage ja.

Er zijn natuurlijk teveel voorbeelden dat toivonen een naaihond is. Is ook niet erg maar lijkt me niet tegen te spreken en er zijn genoeg dan één moment om dat te onderschrijven.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Kan niet wachten tot hij weer terug is!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ook niet, vind er niets mis mee. Vind het zelfs een slimmigheid, zoals ie dat zelf ook noemt.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Kan niet wachten tot hij weer terug is!

Om het laatste procentje positief imago dat PSV nog bezit te slopen?

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Alsof mij het ook maar iets kan schelen wat anderen over PSV denken. Probeer hier soms alleen wat onwetendheid weg te werken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Misschien kan je beter aan wereldvrede werken, grotere kans van slagen .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Bij Ajax ook weer positief nieuws. Babel lijkt de Klassieker te halen, Sigthorsson traint weer vol mee en is snel inzetbaar naar verwachting en zelfs Boilesen lijkt een einddatum te hebben gevonden. Begin februari verwacht hij weer wedstrijden te kunnen spelen. Na ruim 1,5 jaar

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Kunnen we dit weer zien:

Vanaf 0.28

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Of misschien deze klassieker:

Sorry, is zo'n video die moet je 1x per maand even terug zien

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Vanavond extra uitzending rondom de scheidingen van Boulahrouz en Van Der Vaart in RTL Boulahvaart

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Materny schreef:

Of misschien deze klassieker:

(embed)

Sorry, is zo'n video die moet je 1x per maand even terug zien

Dries heeft er weer één.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Siem de Jong was over het jaar 2012 met achttien goals en twaalf assists statistisch de waardevolste speler van de Eredivisie

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.