- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
mooie jubileum-postzegel van PSV
_op_de_postzegel_1246420.jpg)
misschien komt er nog een Philips Cocu postzegel als goedmakertje 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Denk dat er nog wel meer bij komt kijken.
depri83
-
- 6806 berichten
- 1491 stemmen
Wat ik nog het meest kwalijke vind, is dat PSV nog niet zo lang geleden zo diep in de put zat dat ze zelfs grond aan de gemeente moesten verkopen. Blijkbaar hebben ze er niets van geleerd.
Swinkels van de RVC.
Ach ja, wat maakt mij het uit. Zolang ze daar geen kampioen worden en geen CL-voetbal halen vind ik het prima. Doe de ranglijst maar weer net zoals vorig jaar, 1. Ajax en 2. Feyenoord. Zoals het hoort
Dikke vrinden! Misschien kunnen jullie voor de klassieker samen een biertje gaan drinken.
depri83
-
- 6806 berichten
- 1491 stemmen
Hoor ik daar een wc doorgetrokken worden? Zal Wijnaldum wel zijn.
Wijnaldum heeft zichzelf dit vooral aangedaan.
happie
-
- 6248 berichten
- 426 stemmen
Zou ik een verstandige keus vinden van beide partijen. Pelle is nog nooit zo gewaardeerd geweest en Feyenoord hoeft niet weer op zoek naar een andere spits.
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Zou toch 3 miljoen gekost hebben. Vind ik redelijk veel.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Voor de beste speler van de eredivisie?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Prima move. Eindelijk eens wat continuiteit bij jullie in de spits. Moet toegeven dat ik het van tevoren niet in hem zag zitten. Gefeliciteerd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord betaalt twee miljoen euro voor Pell? (update) | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Rond de 2 mjn (Zal wel 2,4 zijn dan) en voor 4 jaar. Van Geel is echt de beste werknemer van Feyenoord sinds Cruijff. 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Moet toegeven dat ik het van tevoren niet in hem zag zitten. Gefeliciteerd.
Niemand toch? Als Feyenoord afgelopen zomer wat meer middelen had gehad, zou er nu iemand anders in de spits staan. Laten we eerlijk wezen: Pellè is een noodoplossing die erg goed uitgepakt heeft. Ik vind het ook leuk voor Feyenoord.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Veel? Je zou Feyenoord zelfs nog gierig kunnen noemen
.
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Blijkbaar richting 2 miljoen. Vergeet niet dat Parma van hem af moest zowel sportief als financieel, dan vind ik 3 miljoen toch een behoorlijk bedrag.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
30.000 man in de Kuip trouwens gewoon he. Oefenwedstrijdje tegen AGOVV..
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Van Geel is de beste aankoop van de laatste jaren. Dat wordt nu eens te meer duidelijk.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
En AZ moet nog steeds een miljoen krijgen voor Pelle! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Blijkbaar richting 2 miljoen. Vergeet niet dat Parma van hem af moest zowel sportief als financieel, dan vind ik 3 miljoen toch een behoorlijk bedrag.
Had je dit van de zomer gezegd was ik het met je eens geweest maar had wel verwacht dat ie door zijn geweldige prestaties de prijs flink opgesschroefd zou hebben. Heeft ie nog zo'n jaar kan je 'm ook zo weer kwijt zijn, voor veel meer geld dan 2/3 miljoen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En AZ moet nog steeds een miljoen krijgen voor Pelle!
AZ wordt bij de deal betrokken.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
En dan zul je zien dat hij nu geen bal meer raakt.
Hoe dan ook,
Pelle 
Martin van Geel 
Feyenoord 
depri83
-
- 6806 berichten
- 1491 stemmen
Jarenlang een kerkhof van spitsen en nu 2 jaar op rij een gigantisch succes van spelers waarvan niks/weinig werd verwacht. Ongelooflijk.
Goede deal voor Feyenoord.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
80% geluk natuurlijk, maar dat is ook wel eens lekker.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het nieuwe jubileum Shirt van psv is uit....

Zoek de verschillen
Lijkt Samsung wel.... 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Haha. Ook mijn gedachte.
Misschien qua goals, maar qua balvastheid en het voetbal an sich zal hij vast op niveau blijven. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Jarenlang een kerkhof van spitsen en nu 2 jaar op rij een gigantisch succes van spelers waarvan niks/weinig werd verwacht. Ongelooflijk.
Goede deal voor Feyenoord.
Kerkhof van spitsen valt de laatste 10 jaar erg mee.
Alleen Charisteas. 
Makaay deed het 't eerste seizoen goed en daarna scoorde hij ook rond de 15 goals (maar was het spel niet goed).
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Fan geeft Ibrahimovic twaalf uitdagingen om Zlatan.fr in beheer te krijgen - voetbalzone.nl
haha, 
Wel tof verzonnen.
Mischien moet ik ook maar eens aan het domein maher.nl gaan beginnen , dan 1 doelstelling meegeven aan Maher namelijk : Meer respect naar AZ tonen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Goede deal voor Feyenoord met Pelle, al is het wel afwachten of het afgelopen half jaar Pelle zijn werkelijke nieuwe niveau is, of dat alles ontzettend mee heeft gezeten. Wat dat betreft is 4 jaar verlengen lang. Maar het lijkt me voor Feyenoord sowieso prettig om te weten dat je de komende jaren een spits hebt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.