• 15.948 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.997 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

Hiljemark is binnen.

(afbeelding)

Waar begin je aan jongen

Joy4ever

• 4617 berichten
  • 1840 stemmen

Materny schreef:

Waar begin je aan jongen

Te laat

Het jasje van Brands had hem al te denken moeten geven.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Jaloers dat er een keer een Scandinaviër niet naar Ajax gaat?

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Nomak schreef:

Manchester City is natuurlijk geen studenten- of jeugdbeweging maar een bedrijf.

Ik had het dan ook over zijn fratsen buiten het veld waar men naar refereerde. Ik had het erbij moeten schrijven.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Schaken de maand Januari uit. Goossens geblesseerd aan de knie, Cissé vandaag uitgevallen en Verhoek vandaag ook naar het ziekenhuis voor onderzoek. Jazeker dames en heren; Ajax - Feyenoord komt akelig dichtbij. Pak uw excuus of blessure nu het nog kan!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Alleen Schaken zullen we missen (niet in de vorm van de laatste weken). Gelukkig hebben we Boëtius nog. En mister Pellè.

Dan maar met 2 "spitsen" spelen en anders hebben we vast nog wel ergens een talent in petto.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nee hoor Verdediging staatven Pelle is nog fit.

1-2

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Allemaal spelers die geen enkele meerwaarde hebben. Schaken normaal wel, maar die is al een tijd hopeloos uit vorm. Boëtius en Omar graag, die hebben ook mijn voorkeur als al die anderen fit zijn (met een in vorm zijnde schaken uitgezonderd).

Joy4ever

• 4617 berichten
  • 1840 stemmen

Materny schreef:

Pak uw excuus of blessure nu het nog kan!

Wat is de hoogte van het gras in de Arena?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

Boëtius en Omar graag, die hebben ook mijn voorkeur als al die anderen fit zijn (met een in vorm zijnde schaken uitgezonderd).

Nou nou. Omar heeft nog helemaal niks laten zien in een offensieve rol, dus hoe je daar op komt is mij vreemd. Boëtius komt pas net kijken en moet ik nog maar eens zien presteren buiten de vertrouwde kuip om (in een topwedstrijd).

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Wat is de hoogte van het gras in de Arena?

Hoog genoeg om het 11 vs. 10 te laten zijn. Clasie is namelijk zoek.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Nou nou. Omar heeft nog helemaal niks laten zien in een offensieve rol, dus hoe je daar op komt is mij vreemd.

En Verhoek wel? Nee hoor, Omar heeft met zijn snelheid een gevaarlijk wapen, die maakt Blind wel gek, met zijn dynamiek heb je in zo'n wedstrijd veel meer. Cissé en Goossens zijn voor op links en Boëtius is een veel beter alternatief.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, Feyenoord heeft in de Arena niks te verliezen. Gelijk spel zou ook mooi zijjn. Bij winst krijgen ze immers te vroeg het predikaat titelkandidaat opgeplakt. Dat is niet handig. Als er thuis meer van Twente en PSV gewonnen wordt. Verder van alle kleintjes winnen.....

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Pitakaas schreef:

Jaloers dat er een keer een Scandinaviër niet naar Ajax gaat?

Dit zal dan wel een mindere speler zijn

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Ach, Feyenoord heeft in de Arena niks te verliezen. Gelijk spel zou ook mooi zijjn. Bij winst krijgen ze immers te vroeg het predikaat titelkandidaat opgeplakt. Dat is niet handig. Als er thuis meer van Twente en PSV gewonnen wordt. Verder van alle kleintjes winnen.....

Je vindt een winst niet perse nodig omdat de druk dan wel eens te groot kan worden?

Maar ik vind het best hoor! 4-0 voor Ajax en dan mogen jullie thuis van PSV en Twente winnen!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

En Verhoek wel? Nee hoor, Omar heeft met zijn snelheid een gevaarlijk wapen, die maakt Blind wel gek, met zijn dynamiek heb je in zo'n wedstrijd veel meer. Cissé en Goossens zijn voor op links en Boëtius is een veel beter alternatief.

Nogmaals, ik moet het Boëtius nog maar eens zien doen in een topper buiten de Kuip. Ik detecteer al veel (misplaatst?) vertrouwen in een jochie wat net komt kijken. Groot talent en veel schwung, jazeker. Maar om meteen maar te bombarderen als de beste offensieve keus op links in een topper tegen Ajax; nee.

En als Omar zoveel beter was dan had hij allang meer minuten gemaakt dan Verhoek op die positie. In mijn optiek beide faalhaas gebleken in Rotterdam. En een beetje meer ontzag voor Blind mag trouwens wel, de laatste die hem wist te dollen was Lens in de JCschaal. Daarna is niemand hem meer de baas geweest, ook snelheidsduivels als Narsingh en (wedermaal) Lens niet.

Blind is de meest constante factor achterin gebleken tot dusverre, dan kun je beter van Rhijn aanhalen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Stu-Pot schreef:

(quote)

Heeft Balotelli Mancini ook al een mep verkocht? Er werd wat getrokken aan elkaar en daar is het bij gebleven. Voor zoiets onbenullig kun je echt geen speler buiten peren en mag je als coach zeker niet je speler af gaan maken in de media. Dat zou pas een verkeerd signaal zijn richting je spelers.

Waarom verdedig je beiden zo fel?

Bij Balotelli is het een zoveelste incident. Als Siem de Jong dit een keer zou doen dan zou het vast wel uitgesproken kunnen worden ja, maar bij Balotelli is er wekelijks wel een dom of vervelend incident. Google zijn naam eens, je komt een waslijst tegen.Was eerst grappig, nu is het treurig en kansloos aan het worden. Die jongen is zo dom als hooi en mist gewoon de intelligentie om prof voetballer te zijn. En moet je nagaan, de meeste voetballers zijn al niet al te snugger. Hij zit daar nog ver onder.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Materny schreef:

Schaken de maand Januari uit. Goossens geblesseerd aan de knie, Cissé vandaag uitgevallen en Verhoek vandaag ook naar het ziekenhuis voor onderzoek. Jazeker dames en heren; Ajax - Feyenoord komt akelig dichtbij. Pak uw excuus of blessure nu het nog kan!

Heeft De Boer al een opmerking gemaakt over de nog aan te stellen scheidsrechter?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Stu-Pot schreef:

(quote)

Heeft Balotelli Mancini ook al een mep verkocht? Er werd wat getrokken aan elkaar en daar is het bij gebleven. Voor zoiets onbenullig kun je echt geen speler buiten peren en mag je als coach zeker niet je speler af gaan maken in de media. Dat zou pas een verkeerd signaal zijn richting je spelers.

Het gaat erom dat je een autoritair persoon aanvalt op datgene wat hij altijd moet behouden: zijn autoriteit. Of dat nu met een mep, duw of gebaar is doet er niet toe. Wanneer een autoritair persoon (of het nu een leraar, agent of Mancini is) in het openbaar zo voor het blok wordt gezet dan moet je er daadkrachtig op antwoorden om de volgende dag je collega's en werknemers nog fatsoendelijk onder ogen te kunnen komen.

Mancini faalt hierin opzichtig, zal hem op termijn zijn respect van de club/spelers/toeschouwers kosten. Besides, als een of andere nobody dit had gedaan dan zat hij nu op de tribunes aan de corveedienst.. Mancini = pussy.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Heeft De Boer al een opmerking gemaakt over de nog aan te stellen scheidsrechter?

Het is Dickie Dick niet.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Het is Dickie Dick niet.

Niet?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

Het is Dickie Dick niet.

De Boer gaf bij Feyenoord-Ajax terecht vooraf aan dat de scheids in de Kuip bij de Klassieker te vaak wordt beinvloed. Helaas hielp de opmerking niet, want er viel inderdaad weer een onterechte rode kaart aan Ajax zijde. Maar het was ieder geval niet de zoveelste onterechte penalty, dus er zit vooruitgang in.

Ajax moet maar weer eens winnen van Feyenoord in eigen huis. Laatste 3 Klassiekers niet gewonnen, vrij matig. Tegenwoordig winnen we vaker van PSV, hehe.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Je vindt een winst niet perse nodig omdat de druk dan wel eens te groot kan worden?

Maar ik vind het best hoor! 4-0 voor Ajax en dan mogen jullie thuis van PSV en Twente winnen!

4-0 zal het niet worden, maar jij geeft wel heel erg blijk geen kijk te hebben op de psychologische dynamiek. Ik zie die druk graag zo laat mogelijk ontstaan. Zo heeft Ajax immers ook de laatste twee titels gepakt. Daarbij had ik het ook bij het rechte eind dat de 10-0 van PSV hun de titel zou kosten. Dus ga vooral lekker naast je schoenen lopen mochten 'jullie' winnen. Zou me eigenlijk geen betere situatie kunnen voorstellen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ajax moet maar weer eens winnen van Feyenoord in eigen huis. Laatste 3 Klassiekers niet gewonnen, vrij matig.

Het is natuurlijk ook niet makkelijk om je tegen de kleintjes te motiveren.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

4-0 zal het niet worden, maar jij geeft wel hhel erg blijk geen kijk te hebben op de psychologische dynamiek. Zo had ik het ook bij het rechte eind dat de 10-0 van PSV hun de titel zou kosten. Dus ga vooral lekker naast je schoenen lopen mochten 'jullie' winnen. Zou me eigenlijk geen betere situatie kunnen voorstellen.

Waarom zou Ajax naast de schoenen gaan lopen als ze van Feyenoord winnen? Deden ze dat ook na de zeges op Twente, PSV en Man City?

Dit Ajax is juist enorm down to earth. Niet gek aangezien de Boer de coach is.

Dat PSV de titel verspeelde lag ook gewoon aan PSV zelf, dat als een stel doetjes in Rotterdam speelde. Net zo slap als recent uit bij Ajax. Feyenoord had die wedstrijd ook gewonnen als ze in Eindhoven met slechts 5-0 hadden verloren.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Niet?

Er zit een verschil tussen wat jij zegt: ' opmerking over de nog aan te stellen scheidsrechter'. En datgene wat je linkt: ' opmerking over het functioneren van een scheids in de kuip'. Zo las ik het namelijk in eerste instantie.

Tevens: ook wat AL1 zegt.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Er zit een verschil tussen wat jij zegt: ' opmerking over de nog aan te stellen scheidsrechter'. En datgene wat je linkt: ' opmerking over het functioneren van een scheids in de kuip'. Zo las ik het namelijk in eerste instantie.

Tevens: ook wat AL1 zegt.

Hij had zowel voor- als achteraf genoeg op te merken over de arbitrage. Dickie Dick style.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Zou wat zijn als hij achteraf niks over een onterechte rode kaart mag zeggen. Zoals een jaar eerder een onterechte penalty werd gegeven.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Koeman is de grootste calimero van allemaal, klaagt ook vaak over de arbitrage.

Ik hoor hem nog zeggen: 'Toivonen maakt overtredingen en hij krijgt geen kaart, en dat is niet eerlijk!'

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

Het jubileumshirt!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.