• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.899 films
  • 12.262 series
  • 34.062 seizoenen
  • 648.969 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.937 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Er zijn wel meer spelers fysiek sterk en die enige timing kennen. Voorlopig is hij er 3/4e deel van de wedstrijden niet bij geweest en wat ik zag tegen de teams waar hij wel tegen speelde was niks bijzonders. Maar trek vooral je conclusies tegen potjes NEC en NAC.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Die heeft gelukkig al zo ontzettend veel laten zien i.t.t. Maher en van Ginkel!

De achterhoede van PSV slaapt nog slecht van die solo van hem waar de 2-1 uit viel

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Mancini

Zoals ik gisteren al zei, totaal geen gezag. Duidelijk een geval waar de speler boven de coach staat en mag doen waar hij zin in heeft.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar trek vooral je conclusies tegen potjes NEC en NAC.

Dank je.

Overigens zal ie nog wel vaker fouten maken hoor. Anders speelde hij wel bij Man U.

p.s. van der Wiel nu al de miskoop van het jaar genoemd bij PSG las ik?

Je verwacht het niet. .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik heb geen idee hoe vd Wiel het daar doet, volg hem niet. Mis hem ook niet.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Nou hij doet het enorm slecht.

Stuk in de krant vandaag over de zorgenkindjes van Oranje. op 1 uiteraard Sneijder, maar ook Heitinga die weg moet, Stekelenburg die op de bank zit en nu ook Robben die voor zn club gaat kiezen ipv Oranje.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Nomak schreef:

Mancini

Zoals ik gisteren al zei, totaal geen gezag. Duidelijk een geval waar de speler boven de coach staat en mag doen waar hij zin in heeft.

Mooi wat Mancini daar zegt. Ondanks alle fratsen van Balotelli hem toch niet je rug toedraaien, wat een loyale man.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

kos schreef:

Nou hij doet het enorm slecht.

Stuk in de krant vandaag over de zorgenkindjes van Oranje. op 1 uiteraard Sneijder, maar ook Heitinga die weg moet, Stekelenburg die op de bank zit en nu ook Robben die voor zn club gaat kiezen ipv Oranje.

Enige zorgenkindje is dus Sneijder. Krul en De Vrij zijn nu al beter dan dan Steek en die maffe Heitinga. Robben is als 10 jaar ons zorgenkindje maar op de eindtoernooien is hij er over het algemeen gewoon bij en (muv van 2012) vaak beslissend.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Stu-Pot schreef:

Mooi wat Mancini daar zegt. Ondanks alle fratsen van Balotelli hem toch niet je rug toedraaien, wat een loyale man.

Ga toch weg, hij maakt zich hier nog belachelijker dan hij al was. Mancini zou waarschijnlijk nog de pindaresten uit Balotelli's fecaliën eten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Stu-Pot schreef:

(quote)

Dan ben je niet loyaal, maar idioot en ongeschikt voor je vak. Spelers bij City weten dus dat je zelfs je trainer aan kan vallen zonder consequenties.

Had Balotelli dit bij Ferguson gedaan, dan was hij vandaag al verkocht aan een andere club.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Mooi trouwens dat @BBCsporf

Gisteren een roddel gelanceerd over een overgang van Sneijder naar QPR. Stond vanmorgen doodleuk in The Sun.

(afbeelding)

Broddeljournalisten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Daar noem je ook iemand, een keer tegen Ferguson ingaan en je staat op straat.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Wat Balotelli betreft, moet ik altijd weer hier aan denken:

(afbeelding)

Tja, waarom moeten ze altijd hem hebben...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Daar noem je ook iemand, een keer tegen Ferguson ingaan en je staat op straat.

Balotelli had dit ook niet bij Wenger moeten flikken. Of Mourinho. Of Ancelotti. Of de Boer. Of Advocaat. Of Koeman. Hij had het bij niet 1 trainer met zelfrespect en oog voor het teambelang moeten flikken.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dan ben je niet loyaal, maar idioot en ongeschikt voor je vak. Spelers bij City weten dus dat je zelfs je trainer aan kan vallen zonder consequenties.

Had Balotelli dit bij Ferguson gedaan, dan was hij vandaag al verkocht aan een andere club.

Ach, Heb maar een mening over een paar foto's op een site en gebruik het maar om de incompetentie van een trainer in de verf te zetten. Maar pretendeer niet dat jullie weten wat er gaande is binnen een club want dat is absoluut niet het geval.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Asaharo schreef:

(quote)

Ach, Heb maar een mening over een paar foto's op een site en gebruik het maar om de incompetentie van een trainer in de verf te zetten. Maar pretendeer niet dat jullie weten wat er gaande is binnen een club want dat is absoluut niet het geval.

Blijf jij maar Mancini verdedigen. Geen probleem mee. Je houdt alleen steeds minder reële argumenten over, want het gaat bij die man bijna nergens meer over.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Blijf jij maar Mancini verdedigen. Geen probleem mee. Je houdt alleen steeds minder reële argumenten over, want het gaat bij die man bijna nergens meer over.

Het gaat mij zelfs niet om Mancini maar ik verwacht niet dat je tussen de lijntjes kunt lezen. Het gaat om de media en hoe simpele zielen die media misbruiken om het internetfora weer maar eens te vervuilen met verzuurde meningen en negatieve opmerkingen waarbij men nog eens pretendeert te weten wat er aan de hand is door middel van een paar foto's of artikels waaruit ieder klein kind kan opmaken dat er uiteindelijk weinig aan de hand is.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Feit is toch gewoon dat Balotelli fysiek Mancini te lijf gaat en Mancini vervolgens het nog opneemt voor dat rotjong? Foto's liegen niet?

Wat er dan allemaal vooraf gegaan is of wat er gezegd is doet er vrij weinig toe, ik vind dat Mancini hier niet echt autoritair optreedt. Een willekeurige trainer uit de Eredivisie had hem inderdaad lekker naar huis gestuurd. Helemaal gezien zijn geschiedenis en zijn toegevoegde waarde aan het team (0,0).

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Mancini is gewoon bang voor Balotelli, voor je 't weet gaat Balotelli naar Mancini's huis om daar ook even vuurwerk af te steken in de badkamer!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Bij de meeste clubs heb je weleens een opstootje waarbij de spelers elkaar naar de keel vliegen. Ibrahimovic vs Onyewu, Fellaini vs Jovanovic, Hadouir vs Castro, Castro vs Kah,...

Maar van een trainer blijf je af. Als je zomaar ongestraft met je klauwen aan de trainer mag raken geef je als trainer de verkeerde boodschap af en heb je het gezag verloren. Andere spelers zien dat natuurlijk ook.

Jammer dat Roy Keane daar geen trainer is.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Asaharo schreef:

(quote)

Het gaat mij zelfs niet om Mancini maar ik verwacht niet dat je tussen de lijntjes kunt lezen. Het gaat om de media en hoe simpele zielen die media misbruiken om het internetfora weer maar eens te vervuilen met verzuurde meningen en negatieve opmerkingen waarbij men nog eens pretendeert te weten wat er aan de hand is door middel van een paar foto's of artikels waaruit ieder klein kind kan opmaken dat er uiteindelijk weinig aan de hand is.

Haha ja, het is 1 groot complot.

Ik zie daar toch Balotelli zijn trainer aanvallen. Kan bij een lijstje met tientallen andere incidenten. Van dartpijlen naar jeugdspelers gooien tot noem ze verder op.

Maar maak jij vooral op dat er niks aan de hand is. Daarom klaagt Mancini bijna wekelijks over Balotelli.

En als Zlatan dat zou doen, dan noem je nog een geniale speler. Balotelli laat werkelijk geen zak zien bij City. Op Duitsland-Italie na laat hij sowieso niks zien. Enorm overschat gozertje.

Joy4ever

• 4617 berichten
  • 1840 stemmen

Het is natuurlijk doodzonde dat een speler met zoveel kwaliteiten zijn talent zo te grabbel gooit. Maar goed, zolang hij in de zomer van 2014 maar weer in vorm is hoor je mij niet klagen .

Even iets anders: volgt hier iemand het Franse clubvoetbal in het algemeen en PSG in het bijzonder? Zo ja, hoe doet Marco Verratti het?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

Het is natuurlijk doodzonde dat een speler met zoveel kwaliteiten zijn talent zo te grabbel gooit. Maar goed, zolang hij in de zomer van 2014 maar weer in vorm is hoor je mij niet klagen .

Welke kwaliteiten zijn dat dan eigenlijk? Want zoveel heeft hij in zijn carrière niet laten zien eigenlijk. Hij is fysiek sterk en kan soms hard schieten. Maar als dat alles is...

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Haha ja, het is 1 groot complot.

Ik zie daar toch Balotelli zijn trainer aanvallen. Kan bij een lijstje met tientallen andere incidenten. Van dartpijlen naar jeugdspelers gooien tot noem ze verder op.

Heb jij nooit bepaalde grappen en fratsen uitgehaald? Kom nou, hoe oud is die jongen. In een studenten-of jeugdbeweging gebeuren wel zottere dingen hoor, maar dat haalt de media natuurlijk niet. En dat van je complot begrijp ik wel niet.

@ Pitakaas

Was het zo? Was het niet omgekeerd? Balo doet een tackle, mancini wil hem het veld doen verlaten, Mario wilt niet, Mancini geeft hem een duw en het escaleert.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Hiljemark is binnen.

(afbeelding)

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Asaharo schreef:

(quote)

@ Pitakaas

Was het zo? Was het niet omgekeerd? Balo doet een tackle, mancini wil hem het veld doen verlaten, Mario wilt niet, Mancini geeft hem een duw en het escaleert.

Maar veranderd weinig aan wat er gebeurt is, hij is fysiek zijn trainer te lijf gegaan. Dat zeg ik.

Wie het eerste duwtje gaf maakt toch helemaal niet uit? Sowieso zou hij het veld af moeten stappen als je trainer dat zegt.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

otherfool schreef:

Als je Maher kunt halen voor 7 miljoen moet je vandaag nog de knip trekken.

Wijnaldum is helemaal geen investering, Wijnaldum is een miskoop, afschrijven dus. Die absurde geldverkwisting destijds voor zo'n non-voetballer was pas niet te verdedigen. Daar zullen ze in Rotterdam nog wel eens van moeten schaterlachen, ruim 5 miljoen bijschrijven voor de slechtste, domste en blindste speler van de hele MML.

Maher is een mooie, sierlijke voetballer, die regelmatig zijn talent laat uiten met zijn voeten, maar speelt dit seizoen nooit 90 minuten goed. Héél veel balverlies, kan zijn team niet beter laten voetballen en heeft gewoon weinig rendement.

Er zit absoluut veel potentie in, maar er is echt nog veel werk aan de winkel. Maar jij kijkt vaak niet verder dan de motoriek en de techniek van een speler.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Asaharo schreef:

(quote)

Heb jij nooit bepaalde grappen en fratsen uitgehaald? Kom nou, hoe oud is die jongen. In een studenten-of jeugdbeweging gebeuren wel zottere dingen hoor, maar dat haalt de media natuurlijk niet. En dat van je complot begrijp ik wel niet.

@ Pitakaas

Als een student zijn leraar slaat dan zal het ook over en uit zijn. Als een student dartpijlen naar de kop van een studiegenoot gooit, dan zal hij ook van school vliegen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Asaharo schreef:

In een studenten-of jeugdbeweging gebeuren wel zottere dingen hoor, maar dat haalt de media natuurlijk niet.

Manchester City is natuurlijk geen studenten- of jeugdbeweging maar een bedrijf.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Als een student zijn leraar slaat dan zal het ook over en uit zijn. Als een student dartpijlen naar de kop van een studiegenoot gooit, dan zal hij ook van school vliegen.

Heeft Balotelli Mancini ook al een mep verkocht? Er werd wat getrokken aan elkaar en daar is het bij gebleven. Voor zoiets onbenullig kun je echt geen speler buiten peren en mag je als coach zeker niet je speler af gaan maken in de media. Dat zou pas een verkeerd signaal zijn richting je spelers.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.