- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Daar ga je weer...... Schoevaart is nog niet eens een voetnoot in de clubgeschiedenis van Ajax. Dat is heel iets anders dan wanneer de trainer van het eerste elftal overlijd. As Frank de Boer om zou zijn gekomen had ik je reactie begrijpelijk gevonden. Nu draaf je volledig door.
Volgens mij ken je de beste man niet eens. Hij is voor Ajacieden ieder geval een zeer bekende naam. Nogmaals, blijf jij maar over je Guidetti en zijn clubliefde orakelen, dan houden wij het wel bij iemand die 80 jaar voor 1 club heeft geleefd en gewerkt in vele functies en er tot zijn dood mee bezig was.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
En otherfool, haha.
Dat jij nog kunt lachen op zo'n voor jou persoonlijk zo emotionele en inktzwarte dag...
De heer Schoevaart, God hebbe zijn ziel, hoeft gelukkig nooit te weten welke farizeërs op zijn sterfdag met hem aan de haal zijn gegaan. Wat een walgelijke vertoning, goh als ik ergens niet tegen kan is het wel dit soort kotsopwekkende huichelarij.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Heel verhaal, maar wat wil je nou zeggen dat ik zelf nog niet had gepost?
Het zou een mooie nuance zijn op dat overdreven gejammer ja. en nee, dat had je zelf niet gepost.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Zelfs na de dood van een clubicoon houden ze zich nog met Guidetti bezig.
Wat een fenomeen. 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Dat jij nog kunt lachen op zo'n voor jou persoonlijk zo emotionele en inktzwarte dag...
hehehehe. Zelfs wanneer ik poepchagerijnig ben, lukt het voetbaltopic het om me eens goed te laten lachen, waarvoor hulde!
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Liverpool! 
14 miljoen betalen aan Chelsea voor Sturridge die nog maar een contract had voor een half jaar.
Ondertussen haalt Chelsea mooi Ba op bij Newcastle voor nog geen 8 miljoen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Liverpool! 
14 miljoen betalen aan Chelsea voor Sturridge die nog maar een contract had voor een half jaar.
Wat hebben die 2 namen met elkaar te maken? Sturridge is flankspeler, Ba een spits.
14 miljoen is alleen wel erg veel geld. Ba schijnt trouwens pittige eisen te hebben waar Chelsea nog lang niet mee akkoord is.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Sturridge, de enige voetballer die nog blinder is dan Wijnaldum. Ik dacht dat Liverpool behoefte had aan een doelpuntenmaker?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat een walgelijke vertoning, goh als ik ergens niet tegen kan is het wel dit soort kotsopwekkende huichelarij.
Tut tut. Je vindt het maar wat leuk knulletje. Je hebt de wijsheid blijkbaar niet in pacht om er na één post over op te houden, voor mij een teken dat de Kleenex alweer overuren maakt in huize Otherfool. Een dag niet getrollt is een dag niet geleefd.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Wat die met elkaar te maken hebben? Niks.
Maar Chelsea wil Ba gewoon hebben. En Sturridge kwam d'r toch nooit in. Best fijn dat je er dan nog 14 miljoen voor krijgt lijkt me.
Wat hebben die trouwens veel miskopen gedaan zeg.
Downing, Joe Cole, Borini, Henderson en Carroll! 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
EL bezig met de rechten van de Premier League, die in de zomer aflopen bij Sport 1. Benieuwd wie van de 2 het wint. Als EL bezitter hoop ik natuurlijk dat die zender het krijgt. Financiële middelen hebben ze wel nu Rupert Murdoch de toko overgenomen heeft.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Wat die met elkaar te maken hebben? Niks.
Maar Chelsea wil Ba gewoon hebben. En Sturridge kwam d'r toch nooit in. Best fijn dat je er dan nog 14 miljoen voor krijgt lijkt me.
Wat hebben die trouwens veel miskopen gedaan zeg.
Downing, Joe Cole, Borini, Henderson en Carroll!
Sturridge gaat zeker de volgende miskoop worden, en dan ook nog 14 miljoen 
Was al langer duidelijk, maar Liverpool is compleet de weg kwijt.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Die 25 miljoen die ze voor Suarez hebben betaald zijn ook maar peanuts geweest als je ziet voor welke monsterlijke bedragen ze hele modale spelers kopen 
david bohm
-
- 3081 berichten
- 3447 stemmen
Wat hebben Ba en Sturridge met elkaar te maken? De kwaliteitskrant The Guardian, die ik hoger aansla dan het zelfbenoemde geweten en verstand van dit draadje schrijft het volgende:
Chelsea are set to replace Sturridge with Newcastle's Demba Ba after being given permission to open talks with the Senegal striker.
Sturridge wordt hier bovendien een striker genoemd.
Verwonder me soms echt over hoe serieus mensen zichzelf nemen in dit draadje, als een autoriteit! Man man man
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Tut tut. Je vindt het maar wat leuk knulletje. Je hebt de wijsheid blijkbaar niet in pacht om er na één post over op te houden, voor mij een teken dat de Kleenex alweer overuren maakt in huize Otherfool. Een dag niet getrollt is een dag niet geleefd.
Huichelaars moet je altijd blijven bestrijden. Dat jij meegaat in deze valse sentimenten is ook dubieus.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Wat hebben Ba en Sturridge met elkaar te maken? De kwaliteitskrant The Guardian, die ik hoger aansla dan het zelfbenoemde geweten en verstand van dit draadje schrijft het volgende:
Chelsea are set to replace Sturridge with Newcastle's Demba Ba after being given permission to open talks with the Senegal striker.
Sturridge wordt hier bovendien een striker genoemd.
Verwonder me soms echt over hoe serieus mensen zichzelf nemen in dit draadje, als een autoriteit!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dat dacht ik ook ja. Sturridge is geen spits. Hij zal bij Liverpool natuurlijk ballen op Suarez moeten geven.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Sturridge werd op de flanken gebruikt omdat hij wat lui voor zich in de pikorde moest dulden. Zoiets heeft Walcott de afgelopen jaren ook moeten verduren. Sturridge zou zichzelf als spits omschrijven, maar is daar veel te slecht voor.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Misschien heeft alle kritiek en al het inpraten op Suarez toch effect gehad. De man blijft de laatste weken steeds meer op zijn voeten staan en wordt daar vanavond ook nog voor beloond. Blijft na een overtreding van een Sunderland speler lopen, kan alleen op de keeper af en scoort.
Het zal toch niet...
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Happy new year iedereen! Ik zie dat de goede voornemens geen betrekking hebben op het voetbaltopic. 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Chelsea verloren van de hekkensluiter! 
Nooit in 't veld staan en dan na nog geen 4 minuten zo'n overtreding begaan...
Ook nog geen rood maar slechts geel.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Overijverig maar hij trekt z'n been op tijd terug, ik zou rood een te zware straf vinden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eens. Trekt zich terug dus een gele kaart is het maximale.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Liverpool! 
.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Ik heb overigens gehoord dat Danny, die in Ajax F5 voetbalt, voor kerst een mooie tekening voor zijn oma heeft gemaakt. Sorry jongens maar ik krijg het even te kwaad...
.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Die 25 miljoen die ze voor Suarez hebben betaald zijn ook maar peanuts geweest als je ziet voor welke monsterlijke bedragen ze hele modale spelers kopen
Carroll bijvoorbeeld ja 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Misschien heeft alle kritiek en al het inpraten op Suarez toch effect gehad. De man blijft de laatste weken steeds meer op zijn voeten staan en wordt daar vanavond ook nog voor beloond. Blijft na een overtreding van een Sunderland speler lopen, kan alleen op de keeper af en scoort.
Het zal toch niet...
Als je het commentaar van de BBC had geluisterd wist je dat hij dat allang doet in Engeland, ze hadden het over "his legs are black and blue, but the player keeps on attacking and creating goal-scoring opportunities".
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Ik kan trouwens wel erg genieten van die Oscar bij Chelsea zeg. Wat een speler gaat dat worden.
En met Lucas Piazon hebben ze ook alweer zo'n creatief wereldtalent er naast. Dat belooft nog wat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.