- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/233607/Cruijff-bewierookt-Feyenoord-kritisch-over-houding-PSV.htm
Helemaal mee eens, alleen jammer dat niet elke zaakwaarnemer dat zo ziet...
Le Edzel
-
- 879 berichten
- 2625 stemmen
Pato zo goed als zeker terug naar Brazilië. Erg jammer dat deze jongen zo ongelooflijk blessuregevoelig is, kan heel erg goed voetballen. Helaas hebben we dat te weinig gezien van hem bij Milan. Daarnaast heb ik me wel eens afgevraagd of Milan en/of de Italiaanse competitie wel zo bij hem paste. Werd vaak aan zijn lot overgelaten in de aanval en zijn kwaliteiten waren veel groter dan dat hij bij Milan kon laten zien. Zou een speler als hem wel bij een club als Arsenal zien spelen. Jammer.
Er komt wel weer een hele mooie Braziliaanse lichting aan inderdaad voor de komende jaren; Oscar, Lucas Moura, Neymar, Damiao... (Ganso, Dede, Danilo). Beloofd wel wat voor de komende jaren.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
AJAXFANZONE.NL / AJAXF-SIDE.NL
Bij een vertrek van Alderweireld zou Heitinga misschien terugkeren. Ik hoop zelf dat Toby hierna nog een seizoentje blijft en dan pas vertrekt. Dan zou je Heitinga als vervanger kunnen halen, als Veltman niet goed genoeg is.
EDIT: Op Sport 1 staat trouwens dat Arsenal Alderweireld wil halen. Heitinga terug bij Ajax, Alderweireld+Blind out | Voetbal | Nieuws | Sport1.nl
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Joy4ever
-
- 4617 berichten
- 1840 stemmen
2013 begint lekker daar!

Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Lol die hele foto reportage, geweldig 
Die fotograaf zat vast te smullen.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Denk sowieso niet dat de vaste linksback van Lille naar Ajax gaat.
Le Edzel
-
- 879 berichten
- 2625 stemmen
Mario, het blijft toch een artiest die jongen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik hoop het, Heitinga moet je niet willen.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Ik hoop dat het waar is. Zie Heitinga graag naar Ajax vertrekken. Zeer overschatte verdediger.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Die Manicini maakt zichzelf nog belachelijker dan hij al is als hij Balotelli nog 1 minuut laat spelen dit seizoen.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
(afbeelding)
2013 begint lekker daar!
Haha, Mario is weer lekker bezig! 
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Als je het commentaar van de BBC had geluisterd wist je dat hij dat allang doet in Engeland, ze hadden het over "his legs are black and blue, but the player keeps on attacking and creating goal-scoring opportunities".
Ik zeg toch ook de laatste weken. In oktober lustte hij er nog wel pap van.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Hier trouwens de fotoreeks:
Mario Balotelli and Roberto Mancini have training ground fight | Mail Online - dailymail.co.uk
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Milan loopt bij een oefenwedstrijd tegen Pro Patria van het veld af nadat KPB racistisch werd bejegend.
Makkelijker om dat te doen bij een oefenwedstrijd maar complimenten voor Milan.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ik wilde 'm ook posten. Kut 'supporters', en dat bij een oefenwedstrijd...
Joy4ever
-
- 4617 berichten
- 1840 stemmen
Wat verwacht je dan bij een club die "Voor het Vaderland" heet
.
stinissen (crew films & series)
-
- 23485 berichten
- 76998 stemmen
Luis Suarez de openbaring van de Premier League 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Die Manicini maakt zichzelf nog belachelijker dan hij al is als hij Balotelli nog 1 minuut laat spelen dit seizoen.
Inderdaad. Ik ben die Balotelli ook helemaal beu. Een beetje idioot doen is grappig, maar die kerel is gewoon gestoord. Lekker in een inrichting en van de voetbalvelden af halen. Geen topclub zal die gast daar nog wegkopen lijkt me. Dan krijg je een speler die bijna nooit presteert op het veld, het teamproces verziekt en constant debiel doet.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik zeg toch ook de laatste weken. In oktober lustte hij er nog wel pap van.
Ik zie hem eigenlijk al een jaar of twee niet meer zonder reden vallen, speler met een absolute winnaarsmentaliteit die al zijn energie in de aanval steekt. Wat hij trouwens in zijn laatste jaar bij Ajax ook deed. Niet voor niks veruit de meest waardevolle speler van Liverpool, naast Gerrard.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Ik zie hem eigenlijk al een jaar of twee niet meer zonder reden vallen, speler met een absolute winnaarsmentaliteit die al zijn energie in de aanval steekt. Wat hij trouwens in zijn laatste jaar bij Ajax ook deed. Niet voor niks veruit de meest waardevolle speler van Liverpool, naast Gerrard.
Oktober 2012.
Maar goed, nu verzanden we weer in een discussie die ik helemaal niet voor ogen had. Ik complementeerde Luis namelijk met het feit dat hij zijn leven gebeterd lijkt te hebben.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wel erg mooi om te zien dat onze oud Ajacied het in Engeland zo briljant doet, nog wel bij een ploeg waar er een stuk of 6, 7 echt helemaal niks van kunnen.
Fenomeen zeg. Hopelijk wordt hij PL topscorer. Nr 2 mag dan van Persie zijn, die dan wel de landstitel wint.
stinissen (crew films & series)
-
- 23485 berichten
- 76998 stemmen
Wel erg mooi om te zien dat onze oud Ajacied het in Engeland zo briljant doet, nog wel bij een ploeg waar er een stuk of 6, 7 echt helemaal niks van kunnen.
Fenomeen zeg. Hopelijk wordt hij PL topscorer. Nr 2 mag dan van Persie zijn, die dan wel de landstitel wint.
Wereld klasse 
Joy4ever
-
- 4617 berichten
- 1840 stemmen
Inderdaad. Ik ben die Balotelli ook helemaal beu. Een beetje idioot doen is grappig, maar die kerel is gewoon gestoord. Lekker in een inrichting en van de voetbalvelden af halen. Geen topclub zal die gast daar nog wegkopen lijkt me. Dan krijg je een speler die bijna nooit presteert op het veld, het teamproces verziekt en constant debiel doet.
Balotelli 
Tenminste geen grijze muis zoals het gros van de voetballers. Held.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
1 van de weinige duels waarin hij opviel door op het veld te presteren.
En er is niks mis met een opvallende persoonlijkheid, maar wel als je als speler echt geen reet laat zien.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Hij presteert wel vaker bij Italië. In zo'n geval kan je je dus ook afvragen wat zo'n trainer doet met zo'n jongen en of het niet verstandiger is dat hij naar een andere club verkast. Tevens vind ik 3 ton per wedstrijd wel iets teveel voor zo'n jongen die niks presteert, maar dat is mijn mening.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Pato laat Milan achter zich: vier jaar naar Corinthians.
Zo ongelofelijk zonde zeg. Geweldige, jonge speler is 't. Alleen zijn blessures...
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Het had niet veel gescheeld of hij had jaren geleden bij PSV getekend. Ik dacht dat het die Piet Visser was die hem toen een foto liet zien van Ronaldo in PSV tenue.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Het had niet veel gescheeld of hij had jaren geleden bij PSV getekend. Ik dacht dat het die Piet Visser was die hem toen een foto liet zien van Ronaldo in PSV tenue.
Hahaha hou toch op, alsof PSV dat had kunnen betalen. Milan betaalde 22 miljoen.
Dat had PSV nooit kunnen evenaren. Ik neem aan dat we het hebben over dezelfde periode. Kan iig nooit na 2007 zijn, en daarvoor lijkt me sterk ivm zijn leeftijd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.