- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hij klets zich gewoon overal onderuit. Begin dit seizoen zou het puntverlies immers maar een dipje zijn van Real volgens Otherfooltje. Maar nee, nu is het volgens onze Madrid watcher een gebrek aan motivatie bij José. Ach ja, des te leuker wanneer Manu en van Persie het vonnis gaan vellen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gaat Real ook nog oefenen tegen Excelsior? Tof.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Christian ''Genie'' Eriksen

Wat een ongekend mooie goal zeg.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Voor de beker trouwens wel goed dat Ajax, Feyenoord, PSV, AZ en Vitesse er ieder geval nog in zitten. Alleen Twente is de falerd.
Wat mij betreft Ajax-PSV in de volgende ronde. Na Utrecht en Groningen uit heeft Ajax wel recht op een thuiswedstrijd.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ajax - Feyenoord please 
(niet andersom btw).
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als Ajax thuis loot boeit de tegenstander me eigenlijk niet. Ik zie liever een pittige tegenstander, dan speelt Ajax vaak beter en het is dan ook iets om naar uit te kijken. Ajax-Den Bosch lijkt me stomvervelend, met alle respect.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
They are red, they are white. They are Danish dynamite 
Ook Deen Fischer schiet met scherp. 0-3.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het verdedigen van die rb van Groningen 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ik had nog wel wat verwacht van Groningen, maar dit is toch ook om te janken zeg. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ajax speelt prima. Heel volwassen en stabiel, zonder te sprankelen. Maar elke kans is ook een goal. Mooi gegeven met het oog op zondag dat Ajax hier zich niet hoeft in te spannen. Als ze maar niet denken dat het zondag ook zo lachwekkend makkelijk wordt.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Feyenoord heeft ook wel recht op een thuiswedstrijd. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Lekker rustig uitspelen. Maar goed dat Ajax niet diep hoefde te gaan, Utrecht uit is alweer over 2.5 dag.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Mooie knal van Eriksen maar uiteraard wel weer een 'Vermeertje' van Luciano...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik had nog wel wat verwacht van Groningen, maar dit is toch ook om te janken zeg.
Groningen heeft dus pas echt een selectie van niks. Alleen Van Dijk zou (misschien) bij een Heerenveen in de basis spelen. Een dwerg in de goal en Billie Turf in de spits, meer zeg ik niet.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Mooie knal van Eriksen maar uiteraard wel weer een 'Vermeertje' van Luciano...
Hij is gewoon klein, kan hij ook niets aan doen. Vermeer verkeek zich. De vergelijking klopt dus van geen kant.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Groningen heeft dus pas echt een selectie van niks. Alleen Van Dijk zou (misschien) bij een Heerenveen in de basis spelen. Een dwerg in de goal en Billie Turf in de spits, meer zeg ik niet.
Casillas 1.82
Luciano 1.79
De zoveelste keer dat je weer laat merken er niks van te snappen. Het heeft gewoon met kwaliteit te maken, niet met lengte. Luciano is gewoon een hele modale (noem het matige) keeper.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Hij klets zich gewoon overal onderuit. Begin dit seizoen zou het puntverlies immers maar een dipje zijn van Real volgens Otherfooltje. Maar nee, nu is het volgens onze Madrid watcher een gebrek aan motivatie bij José. Ach ja, des te leuker wanneer Manu en van Persie het vonnis gaan vellen.
Inderdaad. Dan ben je gewoon een waardeloze coach als je jouw spelersgroep niet eens voor de competitie kan motiveren. Madrid moet oppassen dat ze volgend jaar wel eens de CL halen!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Jammer dat je Groningen de schuld geeft. Je ziet dat Ajax het vaak lastig heeft tegen fysiek voetbal en dat heeft Groningen geprobeerd. Ajax is op dit moment in vorm en heeft zich er makkelijk onderuit gevoetbald. Hoe Ajax zoals vandaag voetbalt is Ajax simpelweg door geen enkele ploeg in de Eredivisie te kloppen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het is bijna jammer dat het winterstop wordt. Ajax speelt de laatste 1,5 maand uitstekend. Niet altijd even mooi, maar wel stabiel en vrij volwassen. Zondag winnen in Utrecht (dank, reppie
) en je sluit het kalenderjaar gewoon sterk af.
Enne, Joy4ever, ik begin Siem ook steeds meer te waarderen. Hij is zo enorm sterk in het rendement. Bijna elke wedstrijd wel een goal of assist.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
@reppie
Ik reageerde dan ook op de opmerking 'ik had meer van Groningen verwacht'. Kijk de wedstrijd verder niet, maar de tussenstand zegt ook wel voldoende (en had ik wel verwacht).
Oh en 1.79 is voor een keeper natuurlijk veel te klein. Zal wel zo'n rauwe eter zijn.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Toppertje van Ajax. Even Utrecht winnen en lekker de winterstop in. Doen nog met alles mee! Kan geen NL club zeggen. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
@reppie
Ik reageerde dan ook op de opmerking 'ik had meer van Groningen verwacht'. Kijk de wedstrijd verder niet, maar de tussenstand zegt ook wel voldoende (en had ik wel verwacht).
Hmm oké, maar zelfs met 0,0 kwaliteit kan je puur op inzet nog wel wat uitrichten. Kijk maar naar Willem II.
Het grote verschil tussen deze twee wedstrijden is dat Ajax vandaag gewoon heel geconcentreerd heeft gespeeld. Zakelijk en koel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Toppertje van Ajax. Even Utrecht winnen en lekker de winterstop in. Doen nog met alles mee! Kan geen NL club zeggen.
En itt andere teams hebben we niet de beker of de Europese competitie bewust laten lopen 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.