• 16.399 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.700 gebruikers
  • 9.420.804 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ik heb een beetje het idee dat Advocaat hem te veel opdrachten meegeeft. Narsingh gewoon lekker zijn ding laten doen. Sulejmani is vooral effectief met een 2 spitsen systeem en daar gaan ze bij Ajax niet zo snel aan .

Waaraan denk je dat te zien? Volgens mij krijgt Narsingh juist veel vrijheid. Misschien moet hij meer meeverdedigen, maar dat lijkt me gerechtvaardigd als speler van een grote club.

Krijg jij niet het gevoel dat Narsingh meer een counterspeler is?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Waaraan denk je dat te zien? Volgens mij krijgt Narsingh juist veel vrijheid. Misschien moet hij meer meeverdedigen, maar dat lijkt me gerechtvaardigd als speler van een grote club.

Krijg jij niet het gevoel dat Narsingh meer een counterspeler is?

Puur gebaseerd op gevoel hoor, die teamtalks mis ik altijd bij PSV . Al is Narsingh misschien wel gewend reactievoetbal te spelen maar dat kan ie nog wel aanleren denk ik.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Dat Narsingh gevaarlijker is met ruimte voor hem is wel duidelijk maar vanavond kwam hij uit stilstand ook een paar keer uitstekend met een voorzet op de proppen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Zijn voorzet is ook enorm goed ja. Maar bij PSV komt hij veel minder in een situatie om een voorzet te geven.

Als Vitesse Narsingh had gehaald met hun countervoetbal...oei. Nou gelukkig is dat niet gebeurd.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Lekker boeiend die narsingh

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Als die Benteke zich zo blijft ontwikkelen als dat hij vandaag speelde dan mogen we nog banger worden voor die Belgen met het oog op het WK.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die was echt weergaloos. Die backheel .

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Waar spelen de gebroeders Mpenza eigenlijk tegenwoordig?

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Die zullen wel een keer gestopt zijn neem ik aan.

Edit: Wikipedia is your friend.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die Fellaini was wel lekker bezig. Manmanman.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

rep_robert schreef:

Ik word inmiddels schijtziek van dat respect gedoe.

Aye nu al. Toont maar weer eens aan hoe snel de vorige week vergeten wordt door al die voetballers en supporters. Triest maar helaas de realiteit.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

True enough. In de buik trappen bij de tegenstander (Deekman), kopstoot geven (Fellaini), als trainer claimen dat er niks aan de hand was bij Deekman (Sparta), amateurscheidsrechter afgelopen week alweer klappen gekregen op het veld, respectloos gedrag op sociale media.

Even de opsomming wat er in een weekje alweer allemaal voorbij kwam, en dan vergeet ik vast de helft nog.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

De grootste boeven op de velden kwamen ook met 'sorry' aanzetten na de meest schandalige acties; Kamikaza Witsel en Vampier Luis bijv. Daar hecht ik dus weinig waarde aan. Gewoon 8 wedstrijden schorsen die hap.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Met pijn en moeite de overwinning over de streep kunnen trekken. Ik hoop dat Verbeek nu ook overtuigd is dat Wijnaldum links-achter moet spelen.

Nu eens kijken of Verbeek ook eens gaat inzien dat Maher verzuipt in een middenveld met Hendriksen en Elm, want die Elm is toch écht een mislukking.Henriksen komt er wel en heeft absoluut talent.

Tegen Dordrecht verwacht ik zeker geen walkover, daarvoor is de aanval te karig. Maargoed wat wil je met Beerens en gudmundsson.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Chelsea 1-0 achter na ruim een uur in de wereldbeker finale

Live op BBC2.

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1860 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Chelsea 1-0 achter na ruim een uur in de wereldbeker finale

Wat voor belang heb jij daarbij?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Joy4ever schreef:

Wat voor belang heb jij daarbij?

Ik vind Chelsea niks en gun ze zeker geen wereldtitel.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Gekke Cassio!

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Chelsea is ook niets. Met bruikbare spelertjes als Mata, Hazard, Ivanovic, Torres (die heeft het echt niet meer) en gewoon echte flapdrollen als Luiz. Ben niet eens verrast dat ze de CL-poulefase niet doorkwamen, dat ze geen kampioen gaan worden en dat ze deze wedstrijd verloren hebben. C. was prima, wedstrijd ging redelijk gelijk op. Miste alleen even de herhaling van die rode kaart. Slaande beweging? Zoals hijzelf aangaf aan Benitez. Geen idee waarom men dit niet toonde.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik vind Chelsea in potentie juist een heel goed elftal hebben, ze doen er alleen zo weinig mee.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Het zit Heerenveen niet mee zeg. Werkelijk een niet te missen kans bij 0-0 in Utrecht, maar ze missen dus, waarna Utrecht 2x scoort. Heerenveen maakt er weer 2-1 van, maar het wordt zo wel heel tragisch.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Wat een gruwelijke kopbal weer van Bony, niet normaal. Al 1-0.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

En Pelle ook alweer. 1-0.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

j0enne schreef:

En Pelle ook alweer. 1-0.

Vlak daarvoor had Feyenoord al een penalty verdiend. Maar ADO speelt wel een goed eerste kwartier. Jammer dat ze plots zo beginnen te kloten.

Edit: haha en meteen 1-1

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Vlak daarvoor had Feyenoord al een penalty verdiend. Maar ADO speelt wel een goed eerste kwartier. Jammer dat ze plots zo beginnen te kloten.

Edit: haha en meteen 1-1

Was echt geen penalty hoor. Hij raakte 'm helemaal niet. Je zag de graspol omhoog komen, maar die Elabdellaoui deed alsof die geraakt werd en ging vlug neer.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

En daarvoor liet Clasie zich al vallen, en na die Elabdellaoui probeerde Pelle ook nog eens een penalty te krijgen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wat zijn ze in de Kuip weer opzichtig aan het duikelen binnen de 16

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Was echt geen penalty hoor. Hij raakte 'm helemaal niet. Je zag de graspol omhoog komen, maar die Elabdellaoui deed alsof die geraakt werd en ging vlug neer.

Nou, ik vind dat Feyenoord al het hele seizoen heel makkelijk cadeautjes krijgt, maar deze hadden ze wel kunnen krijgen. Die gozer van ADO steekt opzichtig zijn been uit, speler Feyenoord valt daar overheen terwijl hij in kansrijke situatie was. Had hem anders voor kunnen geven. Ik had hem gegeven als scheids.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Twente en Feyenoord krijgen inderdaad de meeste cadeautjes. Twente heeft al 5 penalty's gekregen en Feyenoord 4. Ajax vorige week nog 2 cadeautjes, in totaal 2 penalty's. Vitesse in totaal ook 2.

En één keer raden welke club nog geen elke penalty mee heeft gekregen waarbij 't toch al enkele keren duidelijk recht op had net zoals gister weer...

Kan je wel weer over Calimero spreken maar het is toch zo duidelijk als wat.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.